Aliina vai Alina?

,.,...

Itseäni on ruvennut mietityttämään, että kumpi kuulostaa paremmalta Aliina vai Alina... Omaan korvaan kuulostaa Aliina kivemmalta, mutta suurin osa taitaa kuitenkin olla Alinoita. Mielipiteitä kiitos =D

13

3490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sisiliskosisko

      eli neiti on Venla Aini Aliina. Kuulemma tuo Aliina sopi paremmin kahden ekan nimen jatkoksi, ja rimmasi paremmin kuin Alina. (lapsi siis adoptiotyttö, ei olla itse keksitty nimeä vaan tytön oma biologinen äiti)

      Ehkä puhuttelunimenä Alina on kätevämpi kuin Aliina...

    • riit.

      Omasta mielestäni yhdellä iillä sekä kuulostaa että näyttää kirjoitettuna kivemmalta :)
      Mielipideasioita.

      • kiitos =D

        Onko ketään, joka olisi sitä mieltä, että Aliina parempi? Itseäni nyt häiritsee suunnattomasti se, että kuulostaako nimi kahdella iillä kamalalta... Omaan korvaan se tosiaan sointuu paremmin, mutta en halua antaa sellaista nimeä, joka muiden korvaan kuulostaa väärältä...


      • kahdella i:llä
        kiitos =D kirjoitti:

        Onko ketään, joka olisi sitä mieltä, että Aliina parempi? Itseäni nyt häiritsee suunnattomasti se, että kuulostaako nimi kahdella iillä kamalalta... Omaan korvaan se tosiaan sointuu paremmin, mutta en halua antaa sellaista nimeä, joka muiden korvaan kuulostaa väärältä...

        Toinen nimi pienellä tytöllä on Aliina.. pidin siitä enemmän itse ja jotenki helpompi sanoakki..eikä tarvi kaikkien aina kysellä et ai yhellä vai kahellako ii:llä.. kun nimi on selvästi Aliiiina.. :)


      • Milimani
        kiitos =D kirjoitti:

        Onko ketään, joka olisi sitä mieltä, että Aliina parempi? Itseäni nyt häiritsee suunnattomasti se, että kuulostaako nimi kahdella iillä kamalalta... Omaan korvaan se tosiaan sointuu paremmin, mutta en halua antaa sellaista nimeä, joka muiden korvaan kuulostaa väärältä...

        Minä kirjoittaisin Aliinan myös ehdottomasti kahdella i:llä. On jotenkin perinteisemmän ja suomalaisemman kuuloinen. Alina kuulostaa venäläiseltä, enkä sen takia tykkää siitä vähemmän, mutta jotenkin menee hieman muotinimikategoriaan mielestäni, taitaa tosiaan olla nyt näistä kahdesta yleisempi. Aliina kahdella i:llä on jotenkin maanläheisempi ja mielestäni myös kauniimpi. Älä ihmeessä välitä vaikka muut tykkäisivätkin enemmän Alinasta, tehän nimen annatte, eikä Aliina edes eroa Alinasta mitenkään merkittävästi.


      • kovasti =D
        Milimani kirjoitti:

        Minä kirjoittaisin Aliinan myös ehdottomasti kahdella i:llä. On jotenkin perinteisemmän ja suomalaisemman kuuloinen. Alina kuulostaa venäläiseltä, enkä sen takia tykkää siitä vähemmän, mutta jotenkin menee hieman muotinimikategoriaan mielestäni, taitaa tosiaan olla nyt näistä kahdesta yleisempi. Aliina kahdella i:llä on jotenkin maanläheisempi ja mielestäni myös kauniimpi. Älä ihmeessä välitä vaikka muut tykkäisivätkin enemmän Alinasta, tehän nimen annatte, eikä Aliina edes eroa Alinasta mitenkään merkittävästi.

        Löytyihän niitä muitakin, joiden mielestä Aliina parempi. Pidän itsekin siitä siksi, että se lausutaan ja kirjoitetaan samalla lailla. Ei tosiaan tarvi kenenkään ihmetellä, että tuleeko siihen yksi vai kaksi i:tä =D Lausuttunakin Aliina kuulostaa jotenkin kokonaisemmalta nimeltä, Alina jää jotenkin vajaaksi... Eli Aliina siis tule olemaan valitsemani nimi =D


      • Jokuanonyymipaska
        kovasti =D kirjoitti:

        Löytyihän niitä muitakin, joiden mielestä Aliina parempi. Pidän itsekin siitä siksi, että se lausutaan ja kirjoitetaan samalla lailla. Ei tosiaan tarvi kenenkään ihmetellä, että tuleeko siihen yksi vai kaksi i:tä =D Lausuttunakin Aliina kuulostaa jotenkin kokonaisemmalta nimeltä, Alina jää jotenkin vajaaksi... Eli Aliina siis tule olemaan valitsemani nimi =D

        Aliina on ruman kuuloinen nimi,ei muuta.


      • Anonyymi
        kiitos =D kirjoitti:

        Onko ketään, joka olisi sitä mieltä, että Aliina parempi? Itseäni nyt häiritsee suunnattomasti se, että kuulostaako nimi kahdella iillä kamalalta... Omaan korvaan se tosiaan sointuu paremmin, mutta en halua antaa sellaista nimeä, joka muiden korvaan kuulostaa väärältä...

        Minä en kauheasti tykkää kun täällä haukutaan Aliina nimeä koska olen itse Aliina niminen🥺


      • Anonyymi
        kovasti =D kirjoitti:

        Löytyihän niitä muitakin, joiden mielestä Aliina parempi. Pidän itsekin siitä siksi, että se lausutaan ja kirjoitetaan samalla lailla. Ei tosiaan tarvi kenenkään ihmetellä, että tuleeko siihen yksi vai kaksi i:tä =D Lausuttunakin Aliina kuulostaa jotenkin kokonaisemmalta nimeltä, Alina jää jotenkin vajaaksi... Eli Aliina siis tule olemaan valitsemani nimi =D

        Minun nimeni on Aliina 😅👍🏻


    • wowo

      alina T.llä

    • Anonyymi

      Itse olen nimeltäni Aliina👍🏻

      • Anonyymi

        Sama täällä


    • Anonyymi

      Itse en pidä kummastakaan nimestä, mutta jos lapsen äiti on sen lapselleen sen antanut, niin mitä sitä miettimään saati muuttamaan. Täällä itä-Suomessa ei itäblokin nimet ole muodissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe