Tietäiskö joku mistä saattais saada edullisesti vahvan vetotelineen, myykö joku tai löytyykö liike( 2 kpl.) joka tulis veneeni tippalistaan joka on n. 7-8 cm.korkea pitäisi olla puristin (vinka) mallinen ehdottomasti irroitettava (ei ole veneessäni kaidetta)!
Ostin Honkkarista jonkun yläosaltaan muovisen paskan joka heti ensimmäisen pohja raapaisun jälkeen meinasi levitä ja vapa mennä menojaan (mallissa ylä haarukka muovia).
Vetoteline veneeseen
2
941
Vastaukset
- muovisia paskoja
pitäs lailla kieltää nuo muovipaskakasojen myyminen. Mulla hajos ison syväinlevynkanssa vapateline ja sinne meni vapa ja dööri vittu.
En tiedä mitä tarkoitat tippalistalla, mutta tuon jälkeen ostin rosteriset ja vedin U pulteilla kiinni veneeseen. Niitä rosterisia myy motonetit jne..- opo2
Minulle ei käy kiinteä teline koska minulla on vain "harvoin" käyttöä ja toisaalta se kiinteänä haittaa kun minulla on sufletti viikattuna kiinni veneen laidoilla (nytkin joutuu ottamaan pari nepparia auki kun käytän vetotelinettä)!Eli minun pitäisi tosiaan saada irroitettava malli !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551216
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911209Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171050- 18905
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45803Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 13723
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613