Näin viime yönä unta uudesta miestuttavuudesta. Olin hänen luonaan yötä, sänky kiinnitti huomion. Se oli iso jyhkeä harmaasta hirrestä tehty. Sängyn vastapäätä oli ylhäällä katonrajassa vierekkäin täytetty korppi ja kotka. Pelkäsin sitä korppia koska mies kertoi että se tulee usein uniin pelottavasti ja poiskaan sitä ei voi viedä, sitten se vasta tulisikin uniin häiritsemään.
Pelkäsin mutta suutelin miehen kanssa ja se suutelu tuntui kun minua olisi nokittu suuhun, eli sen miehen suu oli kuin nokka korpilla.
Aloin jotenkin huutamaan ja halusin herätä, tajusin että olen unessa. En herännyt oikeasti mutta olevinaan heräsin unessa ja menin toiseen huoneeseen jossa oli edesmennyt mummoni ja kerroin etten saa unta kun pelottaa. Mummo oli vakva ja sanoi ettei tällä kukaan saa unta ja sytytti kynttilän.
Sitten heräsin oikeasti.
En ole oikeasti ollut koskaan tämän miehen luona yötä. On kyllä vanha tuttu vuosien takaa mutta en tunne silti tarkemmin. Tapasimme äskettäin uudestaan ja on pari kertaa nähty. Pientä ihastumista voi olla ilmassa mutta olemme melko lailla erilaisia, hän on ns kiltti ja kunnollinen, minä enemmän paheellinen ja moraalittomampi.
Korppi ja kotka unessa
tulkitsijoita?
1
381
Vastaukset
- -Siipirikko-
Unesi tulkitsit itsekin jo, eikö vain...
Olet ollut eräänlaisessa unen ja valveen välitilassa, neuvotellut varsin suoraan alitajuntasi kanssa, tajunnut itsekin ettei suhteestanne tule mitään. Pelko tuli uneen kun arvaat jo valmiiksi, että mahdollisen suhteen kuitenkin alkaessa nokituksi tulet sinä. Hait turvaa turvalliseksi kokamstasi mummosta kuin pikkutyttö.
Näin minä tuon tulkitsen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264657
- 282661
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241360- 151306