mietittii jos vaikka lähtisi Turkkiin perheen kanssa. Ja perheessä on yksi 7 vuotias. Kai tämä on järkevää? ja minkälainen paikka Turkki on? itse en ole siellä känynyt. :)
Turkki
...
1
560
Vastaukset
- on meitä
vai sellaisia kysylet....kaunis paikka vaikka ei minun suosikki olekkaan. Järkevää? Mikä on elämässä järkevää mutta kyll 7 vuotiaan kanssa pärjää kun 7 kk ikäisen kanssa matkustetaan kanssa. Mieti vielä Kyprosta, Kreetaa, Kreikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1024552
- 1464479
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464472- 1462944
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292468- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202118- 401809
- 731380
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To271188