Rakkauden nurkkani vuotavat
pehmeän kuiva ja lämmin
nurkkauteni kastuu
leviää huoneeseeni
tunteiden sumupilvet
katoaa sydämeni lämpö
huurtuu sieluni ikkunat
katketen piirtyy
valo hämäryyteen
eksynyt tähän
osoitteeseeni
enkä löydä ulos
- itsestäni -
ken sammutti valoni
elämäni ankkurista
- jossa olin turvassa -
Onneksi olen oikeustoimi
kelpoinen ;
sillä tämä on rikos
ihmisyyttä kohtaan
- selvää rasismia !
oikeustointa
10
250
Vastaukset
- KuunKeiju
nauruni irrotettua! Ethän vain ollut tätä vakavasti otettavaksi tarkoittanutkaan? Heräsi eräästä syystä vanhoja muistoja mieleen ja kontrasti oli niin häkellyttävä, etten voinut kuin nauraa :DD. - Runona hienosti rakenneltu.
Minä Kiitän lausunnostasi,ihan
meinaa tässä häkeltyä.
Kyllä oli tuo huumorikin mielessä
ja näin Kuntavaalien aikoihin
laitoin siihenkin politik.liittyvää
tekstiä Arkadian suosion avustuksella.
Hienoa,että se noin osui,sillä
hyvällä tavalla Sinuun.
- iivee
hatarahkoa, sanoisin.
Onneksi elämän ankkurissa ei aina haittaa, jos valot ajoittain olisivatkin poissa, pääasia, että ankkuri kestää.
Kelpo runo, jonka loppu osoittaa, että vaikka vähän falskaa sieltä ja täältä, niin puhti on tallella.Toisesta sisään ja toisesta
ulos,kuin politiikan tekokin,
kun toiselle kumartaa niin
toiselle pyllis... mites se
menikään ?
Kiitän.
- runo64-1
...maestro on koonnut hienon runon
ja helisee sanoista kuin runojen tuulikello.
pidin runostasi kun se kuin kiihtyi
loppuaan kohti joka hymyä kasvoille toi.
todella hyvä hyvä dolan!!!Tervehdys kairan saloille tai missä
nyt kuljetkin.
Hienoa ,että osaat tuon sillä
tavalla ottaa...huumorin kuvin,eikä
tiukasti "suomentaen
kieliopillisesti",pitää
kevyen kevyenä,vaikka sitten
narkoosissa.
Kommentista Kiitän ja
yöpuulle.
- *MURUKULTA*
Ehkä se on ravistelua pitkästä aikaa,
tarpeelista pöllytystä.
Hienosti jälleen kirjoitat, dolan! :)
Mukvaa, sateista kylläkin, pvää tiistain.Meillä on niin pitkä matka
välissämme,että kellotkin
käyvät eri aikaan.
Huomenta huomiseen jo tässä
valmiiksi kun heräät.
Kiitän sanoistasi.
Täällä ei niin satanut tänään,jopa
aurinkoa kukkuloilla.
- lindalinda1
johan olet taas runolla paiskannut. Mitenkä tämä
oikein pitäisi ottaa, huumorilla vai totisin kas-
voin ?
Aika metka.
Mutta löydän tästä kyllä mieleisiä kohtia monta.
' tunteiden sumupilvet ja ken sammutti valoni
elämän ankkurista '
Et kai ole nyt hukassa itseltäsi ?
Toivottavasti tämä on sellainen hetkessä kirjoi-
tettu ja ajatuksen virtaa, ettei ole kysymys mis-
tään vakavammasta.Juu,että tämmösii tällä kertaa,
niin ota huumorin kannalta.
On siinä vähän sitä ja tätä
kun olin niin vallattomalla
päällä ja muutenkin ajattelin
laittaa ns.poikkeavaa.
Arvaa mitä...tämä tuli kerrasta
valmiiksi,eikä yhtään korjausta
tai mietintää...tais olla
meikäläisellä ekakerta.
Yritän käyttää harvoja sanoja joita
ei ole paljon käytetty ja sovittaa
niitä tiettyihin runoihin.
Ai hukallako,älä sano kellekkään
jo puolivuosisataa ihan pihalla
kun tälläisiä laittaa,mutta elämä
on hullua toisinaan,niin
hullutellaan sillä hyvällä tavalla
tai mikä on hyvä tapa.
Tämä on niin vakavaa,että
unihikkaa pian jo silmissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483
