Kaikenlaisiin arpiin...
Panthenol forte-voide sai näkyviä tuloksia aikaiseksi viidessä päivässä. Viime viikon lopulla ostin ja nyt kun olen joka päivä levittänyt ongelmakohdille, selvää vaalenemista näkyvissä. Todellinen ihmevoide! Päivä päivältä vaaleampaa, tosin ihan parina viime päivänä muutos on ollut radikaali.
Sisältää depantenolia, A, E, F-vitamiineja. Apteekista.
IHMEVOIDE
12
2483
Vastaukset
- .....
hintasta toi voide on??
- ap.
Eli onhan sillä hintaa. Itse maksoin muistaakseni 9,34 euroa 100 ml:n tuubista. Eihän nämä voiteet koskaan halpoja ole, mutta tehokkuus ja muu laatu aina maksaa.
- .....
ap. kirjoitti:
Eli onhan sillä hintaa. Itse maksoin muistaakseni 9,34 euroa 100 ml:n tuubista. Eihän nämä voiteet koskaan halpoja ole, mutta tehokkuus ja muu laatu aina maksaa.
noo ei toi nyt silleen mikää TOSI kallis oo =) esim joku kelo-cote oli must viel kalliimpi, eikä edes toiminu hö :P
mut joo ehkä tota vois koittaa ku on viel arpii vähä jäljel - ap.
..... kirjoitti:
noo ei toi nyt silleen mikää TOSI kallis oo =) esim joku kelo-cote oli must viel kalliimpi, eikä edes toiminu hö :P
mut joo ehkä tota vois koittaa ku on viel arpii vähä jäljeljutuissa tuotteen tekee tosiaan ihmeelliseksi se, että ne ylipäätään toimivat luvatulla tavalla. :D
- 47747
ap. kirjoitti:
jutuissa tuotteen tekee tosiaan ihmeelliseksi se, että ne ylipäätään toimivat luvatulla tavalla. :D
Kuullostaa samalta?
- ap.
47747 kirjoitti:
Kuullostaa samalta?
Bepanthenin kanssa aika samanlainen tuote.
- roan syönyt
ap. kirjoitti:
Bepanthenin kanssa aika samanlainen tuote.
auttaa muka punaisiin läiskiin?
- ap.
roan syönyt kirjoitti:
auttaa muka punaisiin läiskiin?
auttaa kaikkiin ihovaivoihin, koska sen sisältämä bepantenoli muokkautuu soluissa niitä uudistaviksi aineosiksi.
- flyingsteps-
Hei löysin ton aineen vaivaton.comista,mutta oliko se banthenol FORTE-voide 30 g pakkaus? Vai Elivo banthenolin voitovoide,joka löytyy saman merkin alta?Vai onko se vielä,joku erituote? Sitä ei ole kuitenkaan arpienhoitoon tarkoitettu?
- ap.
100 g pakkaus. Se on sellainen yleisvoide kaikkiin ihon vaurioihin, koska se pantenoli uudistaa ihon solukkoa. Ja siitähän on kyse kaikissa arpien vaalenemisissa ja muissa. Se on samantyyppinen tuote kuin Bepanthen. Kannattaa kokeilla, mulla on ollut positiivisia kokemuksia. Apteekista kannattaa suoraan käydä hakemassa. Elivo bepanthen on varmasti ihan samalla tavalla vaikuttava tuote, koska se bepantenoli tai depantenoli on siinä se vaikuttava juttu. Orionilla oli joku oma tuote kanssa ja elivolla oli myös. Sitten oli Bepanthen, joka on Bayerin tuota ja tajuttoman kallista tököttiä.
- flyingsteps-
ap. kirjoitti:
100 g pakkaus. Se on sellainen yleisvoide kaikkiin ihon vaurioihin, koska se pantenoli uudistaa ihon solukkoa. Ja siitähän on kyse kaikissa arpien vaalenemisissa ja muissa. Se on samantyyppinen tuote kuin Bepanthen. Kannattaa kokeilla, mulla on ollut positiivisia kokemuksia. Apteekista kannattaa suoraan käydä hakemassa. Elivo bepanthen on varmasti ihan samalla tavalla vaikuttava tuote, koska se bepantenoli tai depantenoli on siinä se vaikuttava juttu. Orionilla oli joku oma tuote kanssa ja elivolla oli myös. Sitten oli Bepanthen, joka on Bayerin tuota ja tajuttoman kallista tököttiä.
Apteekissa ei ollu tuotetta,täytyy tilata..Oletko käyttänyt sitä naamarasvana siis via muulle iholle? Sitä bepanthenia ei vissii kuulu ainakaan käyttää naamassa,mut miksikäs ei toisaalta..
- ap.
flyingsteps- kirjoitti:
Apteekissa ei ollu tuotetta,täytyy tilata..Oletko käyttänyt sitä naamarasvana siis via muulle iholle? Sitä bepanthenia ei vissii kuulu ainakaan käyttää naamassa,mut miksikäs ei toisaalta..
käyttänyt, mutta ei tuota kielletä käyttämästä naamaan. Ei ole kovin paksua voidetta. Tuo sopii myös hiuksille. Eli iho ja hiusvoide siinä lukee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987663- 1055532
- 2664738
- 494683
- 663405
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244