Juhani Pitkälä

Haukiputaan valtuustoon,eli tälläisiä nämä vattuset ovat.
244845
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 24

Vanhimmat

Puttaalla Pitkälästä?

Äänestä
  • Ajatollah Pitkälä oli n. 30 vuotta sitten uskonnonopettajani ja oli ihan asiallinen mies omasssa kastissaan. Ei pahaa sanottavaa..

Äänestä

• Aloittaja

5333389 kirjoitti:

Ajatollah Pitkälä oli n. 30 vuotta sitten uskonnonopettajani ja oli ihan asiallinen mies omasssa kastissaan. Ei pahaa sanottavaa..

kuusamolaisia,kun kehut isäni pikkuserkkua?

Äänestä

• jj.vaha-tuisku kirjoitti:

kuusamolaisia,kun kehut isäni pikkuserkkua?

Ei Jussi ollut Kuusamossa opettajana 30 vuotta sitten..

Äänestä

• Aloittaja

5553369 kirjoitti:

Ei Jussi ollut Kuusamossa opettajana 30 vuotta sitten..

matkasaarnajana myös.

Äänestä

äänelle menikö hukkaan, selaiselle joka ei pääsy valtuustoon.

Äänestä
  • piukimman pyllyn perusteella.

Äänestä

ja toimii Jussin ansiosta, kuin 7-päivää lehti.
Paljastit sitten Juhanista melko paljon yksityistietoa.

Äänestä
  • Aloittaja

julkisen virahaltija eläkkeelläkin.

Äänestä

"keskusteluun Haapaveden asioista"?

Äänestä
  • Aloittaja

vattunen.

Äänestä

vattunen.

Wattunen valtuustoon.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Wattunen valtuustoon.

Juu, sadaan ABC takasin ja Vattukylä tietä aurataan kesät ja talvet.

Äänestä

Puttaankaa palstalla tämän kummemmasti.

Äänestä
  • Aloittaja

ainakin löytyi riittävästi kumpaankin aloitukseen.

Äänestä

ainakin löytyi riittävästi kumpaankin aloitukseen.

kun tuulet tuiskuttaa ?

Äänestä

J.jussiW-T katkerana täällä tilittää. Hanki oma elämä sinäkin, nii ei tarvii niin paljo toisten asioita huolettaa!

Äänestä
  • Jussi on saanut rauhoittavaa Pulkkilan apteekista.

Äänestä

Ja tytär ylpeänä nostaa wanhaa ketjua

Äänestä

Kuka se junttinen katkera on. Nostelet 10v aloituksia tänne että saat haukkua toista. Vaiha vaipat pölvästi junttinen!

Äänestä
  • Jussi oli ranualla opettajana 70 luvulla ja oli mukava opettaja,joka sai kiinnostumaan aiheesta kuin aiheesta. Ne tietenki pilkkasi ja ei tykänneet jotka oli kommunisti kasvatuksen saaneet. Itse olin neutraalista kodista ja tulin siihen tulokseen että komuliinit eivät edes olleet juttelemisen arvoisia.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Jussi oli ranualla opettajana 70 luvulla ja oli mukava opettaja,joka sai kiinnostumaan aiheesta kuin aiheesta. Ne tietenki pilkkasi ja ei tykänneet jotka oli kommunisti kasvatuksen saaneet. Itse olin neutraalista kodista ja tulin siihen tulokseen että komuliinit eivät edes olleet juttelemisen arvoisia.

oliko hän kommunisti ?

Äänestä

Tervetuloa anonyymien kerhoon. Onkos tullut "ylempää" kielto kirjoitella omalla nimellä.

Äänestä
  • Juhani Pitkälä oli minullakin opettajana yläasteella 1974-1977 ja hyvä opettaja oli. Voimakas vasemmistokommunismi oli voimissaan ja Jussia haukuttiin mitä kotona oli opetettu. Itse pinnarina ja vähät koulusta innostuneena olin joskus tukiopetuksessakin Jussin yrittäessä daada meihin innostusta ja ssikin. Kiitos Juhani olit hyvä ja asiallinen opettaja ja mukava että olet monen muunkin hyvä ope.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

jj.vaha-tuisku kirjoitti:

Haukiputaan valtuustoon,eli tälläisiä nämä vattuset ovat.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu