Muita, jonka mies ei halua seksiä...

Kassu....

Olen rv 36, ja mies ei halua seksiä juuri ollenkaan, onko muilla samanlaista tilannetta??

20

7578

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiimiin :)

meillä ei tipu sängyssä kun hyvän yön halit..jos aina sitäkään..

• *Viittaa*

Meillä aina ollut tilanne niin päin, että minä olen seksin suhteen se innokkaampi ja haluaisin vaikka joka päivä. Raskaus on vasta alussa, yhdeksättä viikko mennään, eikä omat halut ole entisestään mihinkään hävinneet..päinvastoin, entistä enemmän haluaisin seksiä mieheni kanssa. Harmi vaan, että mies tuntuu haluavan vieläkin vähemmän kuin ennen raskautta. Ennen seksiä oli n. 3 kertaa viikossa ja siitä se nyt on hieman hiipunut. Varmaan, kun raskaus etenee, niin seksi loppuu kokonaan. Ärsyttävää. Koitetaan kestää.

• itteä haluttais

Näin se on meilläkin. Muutamia kertoja koko raskauden aikana ollaan seksiä harrastettu. Mies kertoi ettei hän halua, ja osaltaan siihen vaikutta muuttunut olemukseni. Takana myös lapsettomuushoidot ja alussa vauvan menetyksen pelko, jotka varmaan jättäneet arpensa. No nyt ollaan jo viikolla 38, eiköhän jo vuoden päästä tilanne ole normalisoitunut??? ;)

• Äiti pian kahdelle (04&08)

Kiitos kovasti tämän ketjun aloittajalle!!! :) Olen luullut että painin yksin tämän seksittömyys asian kanssa.. Mutta kiva kuulla että ei ne muiden kaan miehet niin innokkaita nyt ole sänkyssä, harmittaa sinänsä sillä omat halut ovat tallella olleet koko raskauden ajan, mutta miehen halut ovat hiipuneet lähes kokonaan.. Nyt mennään jo rv.lla 35... :( Olemme miehen kanssa asiasta keskustelleet ja olen jo epäillyt sitäkin että mies tyydyttää halunsa jonkun toisen kanssa, mutta ilmeisesti näin ei kuiten kaan ole, vaan minulla on liian vilkas mielikuvitus ja hormoonit sekoittavat mieltä entisestään... Esikon raskausaikana oli halut pois niin minulta kuin mieheltäkin, eli silloin asia ei haitannut/mietityttänyt, mutta nyt kun itsellä halut tallessa ja mies ei taas kaan halua niin jää kaivertamaan mieltä...
      -Äiti pian kahdelle (04&08)-

• vieraissa

ja vaimoke rakskaana viimeisillään, ei kuuleman kiinnosta seksi hänen kanssaan...

• ole aktiivista

miehen puolelta. Syynä se että miestä iljettää harrastaa seksiä niinkuin "porukassa". Häntä vaan häiritsee että lapsi on mun sisällä ja sitä nyt sitten pitäis mennä tökkimään. Vaikka tietää ettei kikkeli nyt sinne asti yllä jne. Mutta psyykkistä puolta haluttomuus on.

• xlnainen
        ole aktiivista kirjoitti:

miehen puolelta. Syynä se että miestä iljettää harrastaa seksiä niinkuin "porukassa". Häntä vaan häiritsee että lapsi on mun sisällä ja sitä nyt sitten pitäis mennä tökkimään. Vaikka tietää ettei kikkeli nyt sinne asti yllä jne. Mutta psyykkistä puolta haluttomuus on.

HYI YÖK MIKÄ ÄIJÄ; joka vieraissa käy, kun oma nainen ei kiinnosta!!! Ensin siitetään oma nainen raskaaksi, ja sitten vieraisiin!!!! Munat tollasilta pois!!!! yhyyyy...
        Ja sekin on ällöö, jos äijä käy vetäseen kuivat, ja oma nainen jää ilman..voi ei !!!!

• on...

Juuh, tuttua tosiaan on, ja kuten joku mainitsikin, tää oli hyvä aloitus. Mä oon kans ajatellut olevani yksin omassa veneessä, mutta kiva, että muillakin on samoja mietteitä. Ja meillä oli ekassa raskaudessa asetelma, että usean vuoden yrittämisen jälkeen vauva sai alkunsa -tosin ihan luomusti_ mutta kuitenkin tuntui, että sekä mies, että itsekin varoin vauvaa kaikella mahdollisella tavalla, jolloin ei oikein haluja ollut. Nyt tässä kakkosen odotuksessa olisin halukas, ja huomannut, että kun tämäkin raskaus alkoi aivan itsellään ja vielä vähän salaakin, niin ehkä voi ajatella olevan "normaali raskaus", jonka aikana normi seksielämä on ihan turvallista vauvalle. En tiedä, olisiko miehellä sitten jonkinlainen klikki päässä kuitenkin, että jotain voi sattua, ja nää perinteiset "jos osun siihen vauvaan"-ajatukset, vaikka tietenkin tietää, ettei se ole mahdollista. :) Mut siis joo, nyt rv 23 ja seksiä on ollut ehkä 5-10 kertaa koko aikana, ja maha alkaa vasta nyt olla vähän tiellä, jos ihan perinteisellä mennään.. Mut asentojahan riittää, joten ei pitäisi olla siitäkään kiinni...

Soppaa tietty sekoittaa vielä se, että sitten heikolla hetkellä hormoonien myllätessä pillahtaa itkuun ja vuodattaa, kun mies ei halua ja itse on tällainen valas ja läski ym. Eli voihan toki olla, että kun tuollaiset hetket hämmentävät miestä, joka ei tietenkään ole näin tarkoittanut, on parempi sitten jättää ne hommat minimiin, ettei turhia vääntöjä tule tuosta herkästä asiasta. Tai jotain.. HUOH...

• minä vain...

Rv nyt 7 4 ja minulla ei ole yhtään seksi haluja..
      mies taas haluaisi seksiä koko ajan mutta ei oo haluja niin ei oo..on pitänyt sit miehen mieliksi harrastaa :P

• jonkin aikaa

vielä synnytyksen jälkeenkin. Ainakin meillä ensimmäisen jälkeen tilanne jatkui jonkin aikaa vielä senkin jälkeen kun jälkitarkastus oli ohi ja periaatteessa esteitä rakastelulle ei ollut. Tai siis oli tietenkin se este, että toista ei oikein hotsita, ja itselläkin oli vähän kuivat kelit.
      Mutta mies vaan jotenkin oli niin traumatisoitunut siitä tosiasiasta mitä synnytyksessä näki ja koki, sen kivun ja tuskan ja ihan fyysisen oman puolison "pimpin" repeämisen ym, ettei sit ilmeisesti tuntenut halua tökkiä yhtään enempää sinne "vahingoittuneelle" alueelle...

Kyllä se ajan kanssa sitten helpotti, varsinkin sitten, kun unenpuute ei enää tehnyt sitä, että kun vauva nukkui, halusi itsekin mieluummin nukkua kuin harrastaa mitään muuta. ;)

• samoinnn

Täälläkään ei seksiä enää ole. rv 22.
        Muutaman viikkoa taaksepäin, kuulin ihan vahingossa kuinka mies tyydytti itseään vessassa.. Asiasta en ole kehdannut edes keskustella. Ehkä tämä muodon muuttaminen tekee asiansa..

• seksi

eiole seksiä

yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

• rv 38 ja seksiä päivittäin

joten jotain on vialla jos väittää muuta. Toinen nainen, tunteet lopahtaneet, jne.

• Taija rv 21

Sinun viestisi ei ole edes vastaamisen arvoinen, mutta en malta olla puuttumatta... On tosi lapsellista vetää johtopäätöksiä oman elämänsä perusteella, että kuin meillä on näin, niin se on ainoa normaali tapa olla ja elää. Kaikilla ihmisillä ei todellakaan ole samanlainen libido! Toisille riittää kerta kahdessa viikossa ja joku tarvitsee tai haluaa seksiä kerran päivässä ja onnellisia ne pariskunnat, joilla seksihalut osuvat suunnilleen yksiin. Ainoastaan silloin huolestuisin, jos seksitavat muuttuisivat aivan yhtäkkiä. Vaimon raskaus on minusta ihan normaali selitys sille, että seksi vähenee, samoin kuin iän pikku hiljaa tuomat muutokset.

Meillä on ensimmäinen raskaus menossa ja minusta oli aika liikuttavaa, kun mies alussa kysyi varovasti, että tarkoittaako tämä nyt sitä, että seksiä ei voi enää harrastaa. No eihän se sitä tarkoittanut:) Meillä on aina ollut seksiä lähinnä viikonloppuisin ja niin on jatkettu, vaikka alkuun teki vähän tiukkaa raskauspahoinvoinnin kanssa. En pitäisi yhtään ihmeellisenä, vaikka mieheni alkaisi varoa seksiä loppuraskaudesta, enkä tiedä haittaisiko se edes minua. Eikö siinä omakin olo käy niin hankalaksi, ettei seksi kiinnosta enää niin paljoa?

• efwfgw

meillä ei onneks oo enää tommosta, ekan raskauden aikana alussa oli aika hiljasta juurikin miehen puolelta koska hän pelkäsi satuttavansa vauvaa... se oli kamalaa, mun teki kahta kauheemmin mieli ja sit ku päästiin vihdoin asiaan ni mies oli hyvin hyvin hyvin varovainen ja se oli ärsyttävää!!! Mut kyl se sit helpotti ku raskaus kävi tutummaksi, loppua kohden seksi parani huomattavasti ja sitä oli ihan riittävästi ;)

Nyt ootan toista eikä mieskään oo enää pelänny. Tosin aikaa ei enää oo ihan niin paljoo ku molemmat käydään töissä ja sit on tuo esikoinen tossa aina jaloissa pyörimässä...joten välillä joutuu vähän kitumaan, mutta sentään välillä saa...

Meillä ainaki miehen pelkoja lievitti ku annoin hälle luettavaa raskaudesta, jotka hän ihan itse lukikin sitten, enemmän tietoa = turvallisempi mieli

• Lemppaan kohta

Meillä asiaan liittyy miehen masennusta ja stressiä, mikä on täysin luonnollista ja ymmärrettävää. Kuitenkin minulle tulee ruma ja paksu olo. Vaikka asiasta on keskusteltu ja mies vakuuttaa haluavansa vain minua ja ihan yhtä paljon kuin ennenkin, ei vaan näy tai tunnu missään minulla. Vituttaa ja loukkaa. Pienestä enää kiinni, että hankin jonkun preggo-pervon nussimaan itseäni.

• onneksi muitakin

Luulin myös olevani ainoa tämän ongelman kanssa. Miehen haluttomuus oli ongelma jo ensimmäisessä raskaudessa. Tuntuu että nyt toisessa raskaudessa tilanne on vain pahentunut entisestään. Nyt rv25, maha on melkoinen pallo ja onhan tuonne persaustaankin vähän ylimääräistä kertynyt =/

Mieheni haluaa seksiä enää hyvin harvoin (ehkä kerran pari kuussa), ja silloinkin innostus herkästi lopahtaa. Hän vetoaa suorituspaineisiin ja stressiin, mikä on ihan naurettavaa. Olemme harrastaneet erittäin hyvää seksiä viimeiset 10 vuotta. Mieheni on hyvännäköinen, hyväkroppainen ja hyvin "varustettu", ja on asiasta kyllä hyvin tietoinen. Toki 3-vuotias lapsemme asettaa tietyt rajat seksillemme, mutten itse ole kokenut sitä minään ongelmana. Olen sanonut hänelle, että suostun vapaamielisesti kaikkeen mitä hän toivoo, ja olen aina valmis kun hän haluaa.

Kun miehen halut lopahtavat kesken kaiken, hän murjottaa loppuillan, vetäytyy eikä puhu minulle sanaakaan tai koske minuun. Hän saa minut tuntemaan itseni typeräksi, rumaksi ja lihavaksi. Todennäköisesti sitä myös olen. Toivon että tilanne korjaantuu lapsen syntymän jälkeen, mutta siihen on vielä monta kuukautta matkaa. Meillä on varsin hyvä ja tasapainoinen parisuhde, mutta mielestäni hyvään parisuhteeseen kuuluu myös seksi. Se loukkaa, kun mies mieluummin "vetäsee tumppuun" yksin kuin harrastaisi seksiä kanssani.

• vieras4

Meillä raskauden alkuvaiheessa oli normaalia seksiä, vasta nyt 3 kk alko vähitellen hiipua nyt rv 35 4 ja seksi on lähteny kokonaan. Välillä tulee kyl tosi paha mieli, varsinki kun olen yrittänyt vihjailla ja puhua asiasta. Miestä häiritsee näköjään ku muksu oon siinä ja tuntee vatsan siinä. On aiheuttanu kyl tosi paljon itsetunnon ongelmia varsinkin kun kiloja on tullu jo 15kg ja olen ennen raskautta ollu tosi hoikka. En tiedä sit johtuuko vaa lihoamisesta . On vaa tosi ärsyttävää kunyrittää ja yrittää lämmitellä toista mut turhaa:D

• Anonyymi

Hei! Täällä kanssa saman tilantee kanssa kamppaillaan. Omat halut ois tallessa jopa kasvanu että kaipaisi toisen fyysistä kosketusta. Mutta miestä ei ole sitten kiinnostanu seksi enää noin raskauden puolivälin jälkee ja nyt menty melkein 10 vkoa ilman. Toivon mukaan tilanne tasottuu vielä raskauden jälkeen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      147
      7029
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5926
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      125
      5096
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      46
      4659
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4028
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      67
      3208
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      55
      3140
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      2872
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      45
      2420
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      16
      2323
    Aihe