Miten rapu näyttää

ihastumisensa

Omalla kohdallani rapu oli ihastumisvaiheessa ystävällinen ja hymyili paljon, otti rohkeasti katsekontaktin ja selvästi hermostui läsnäolostani:)

Nykyään hän on kuulemma "rakastunut", mutta välttelee silti minua. Välillemme ei voi koskaan rakentua suhdetta, sillä olemme varattuja tahoillamme.

Vältteleekö rapu minua vai omia tunteitaan minua kohtaan? Olisi helpottavaa ymmärtää ravun käyttäytymistä, sillä välttely harmittaa minua. Minulla on vieläkin lämpimiä tunteita häntä kohtaan, vaikka ymmärrän, että meistä ei koskaan voi tulla mitään.

Pelkääkö rapu minua vai omia tunteitaan? Minua on jäänyt häiritsemään aiemmin paljastettu tunnustus "rakastuneisuudesta"...

Unohtuuko ravun ihastus ja "rakastuneisuus" yhtä usein ja nopeasti kuin se alkaakin?

4

2188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapuNana

      ei ole vain yhtä rapua ja hänen tyyliä.jokaisella ravulla(kin) omat luonteet ja tavat hoitaa asiat niinkun kaikilla muillakin.kun mä rakastun niin musta tulee aluks sen kohteen kanssa kahdenkesken vähän ujo,porukassa olen kun ei mitään : )mä en koskaan unohda rakastumista ja sitä tyyppiä johon mä oon ollut rakastunut.mä tuun aina välittämään siitä tosi paljon. mä tekisin sen ihmisen eteen kaiken ja haluun että sillä on asiat mahd hyvin.mä luulen että tämä sun rapu edelleen rakastaa sua ja välttelee sua sen vuoksi.jos se on itsekkin varattu niin se on nyt uskolinen sille toiselle,mutta sä oot sen sydämmessä myös rakas ihminen,olen varma ja.se kunnioittaa sun suhdetta sillä lailla myös.rapu ei tuu sörkkiin sun omaa suhdetta se ei ole rapujen tyyliä. mä rapuna en rakastu koskaan kevyesti enkä unohda ihmistä joka on saanut mun siihe rakastumaan,en koskaan.kyllä se susta selvästi välittää edeleenkin,selvä tapaus mun mielestä.

    • harvinaisen hankala rapunainen

      anteeksi.kömpelö.viestini.mutta.näppäri.on.rikki.ja.sillai.eikä.välilyönti.toimi.
      minä.olen.rakastunut.vain.kerran.ja.se.ihminen.jäi.sydämmeeni.pysyvästi.
      yhdyn.rapunanan.viestiin.minulla.alkaa.heti.ahistamaan.parisuhde.
      kun.saan.sen.kenet.haluan.Olen.nyt.löytänyt.miehen.joka.ei.ahdista(vielä).
      ja.haluan.pysyä.hänen.kanssaan..
      Aiempi.mies.johon.rakastuin.alkoi.siinä.samassa.ahistamaan.kun.sain.
      hänet.pitkän.pommittamisen.jälkeen.Siitä.on.noin.vuosi.ja.nyt.vasta.kun.löysin.
      toisen.samankaltaisen.miehen.olen.lakannut.hakkaamasta.päätä.seinään.kun.
      päästin.rakkauteni.menemään.
      Kyllä,rapunaiset.ovat.hankalia.

    • jos saa kysyä

      missä tapasit tämän ravun? Missä päin Suomea?

    • sinä et saa

      ensinnäkään, sinä et saa olla ihastunut tuohon rapuun! Älä enää kuvittelekaan, että onkohan se nyt ihastunut vai ei. Kuten itse sanoit, olette varattuja ja se on nyt ihan sama, että onko se ihastunut vai ei. Lopeta väärinteko ja tee hyvää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      96
      1852
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1377
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1228
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      63
      1112
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      72
      959
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe