Kyllä minusta se on Pia joka pitää Karin raiteillaan ja elämässä kiinni. Jos Pia ei olis pitämässä jöötä Karille niin vois olla että Kari ei laulelis ollenkaan.Mitä mieltä olette asiasta?
Pia pitää Karin raiteillaan
10
1081
Vastaukset
- Öynöy
En tiedä, mutta minkätakia Kari Tapion pitää matkia Tapani kansaa. Tapani Kansa kehui viikonlopun Iltasanomissa vaimoaan. Eikös vaan Kari tehnyt parin päivän päästä saman perässä.
Miksi Kari Tapiosta on lehdessä yleensä aina juttu heti melkein seuraavana päivänä, kun Tapani Kansasta on ensin ollut juttu ?- ++++++++
Mitähän tolla tiedollasi tekee??
Ja kyllä se on Kansa josta on kirjoituksia heti Karin jälkeen - on..
++++++++ kirjoitti:
Mitähän tolla tiedollasi tekee??
Ja kyllä se on Kansa josta on kirjoituksia heti Karin jälkeenaina sanonut että Pia on sen elämän nainen,
muttä öynöy että saatiin hyvät naurut toi oli ehdottomasti tämän illan paras:D
- "työmyyrä"
hän laulaisi meille silti, Karihan rakastaa laulamista.
On hienoa ja ihailtavaa että Pialla on ollut mahdollisuus paneutua huolehtimaan perheestään koko päiväisesti, meillä monellahan ei siihen ole mahdollisuutta. Naisen/Vaimon "toimen kuvaanhan" kuuluu huolehtia perheestään ja olla tukena miehensä uralla, tällä asenteella moni avioero olisi jäänyt toteutumatta.
Pia on varmasti joutunut luopumaan joistakin omista haaveistaan, luulen kuitenkin, että hän on silti onnellinen.
Moni nyky nuori ei vain osaa/halua luopua omista menoistaan ja haluistaan, yhteisen hyvän vuoksi.
Ottakaamme siis oppia Pian asenteesta perhettään kohtaan.- Evangeline9701
kokopäiväinen ja toimenkuva ovat yhdyssanoja. Ei millään pahalla...
:O) - ei tarvita mitään päihteitä.
Mihin se pitkätukka poika se Jiri on mennyt kun ei soita orkesterissa?Onko hakeutunut hoitoon?
- liest jan
Myös kaurapuuro sekä läskisoosi.Taiteilija ei saa olla nälkäinen,,tulee kärtyiseksi.
- saapaslauma
Tässä maassa puhuu niin monen miehen nyrkki päin vaimoparan kasvoja,että on hienoa,että joku kehuu puolisoaan ja vielä ihan julkisesti noin monen yhteisen vuoden jälkee. Ja ei kai ne muusikoiden(kaan) liitot aina niin helppoja ole. Kehui muuuten Reijo Taipale seuraavana päivänä jossain iltap.lehdessä myös vaimoaan. Ketähän matki...? Tapsaa vaiko Karia...Minusta on upeaa,että ihmiset ovat kylmässä maailmassa aidosti onnellisia, siinäpä haastetta monelle parisuhteeseen!
- emanuel perperi
Reijo Taipaleen ja Kari Tapion vaimoilla ei ole mitään muuta vaihtoehtoa.Kun ei ole omaa ammattia ja eläkettä ,on pakko olla hellan ja nyrkin välissä.
He ovat kuin Lehtimäki ja SOINI.
- sirpukka
kyllä ,aikuinen mies pysyy raiteillaan ja pystyssä ilman pitämättäkin.
näin uskon ,että kari tapiokin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2462305Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151521Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141426Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711285Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t221014Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist177901Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19826- 75772
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.62771Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101745