Suzuki DL 1000 V-Strom ????

Stromania

Hieman ihmetyttää eräs asia. Yleensä isoilla allroad/allround pyörillä ajetaan melko paljon, mutta noihin myytävänä oleviin käytettyihin tonnisiin v-stromeihin ei näytä paljon tulevan kilometrejä. Onko pyörässä jotakin vikaa???

36

13218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -asian todennut-

      ...kertoo sinulle kohta kaikki v-stromista,pieni hetki vain...

      • Turo--lnkeri

        No jos olette seuranneet keskustelua pidempaan, niin muistatte, kuinka rehvastelin nostavani kolme nurmikolle kaatunutta str-ö-mmia yhdella kadella, mutta huom ! , silloin puhuttiin pikkulohko str-ö-mmista.

        Str-Ö-mmi on hipsuli-piireissa varsin suosittu, mutta me hinaajat ollaan sellaisia riuskattomia, joten kukaan ei jaksa kekkuloida tonnisen kanssa kauaa.
        Hyva pyora se on, mutta mieluummin ajan 650 cc, kun se on lauhkeampi, enka ala kanssasi asiasta vankaamaan, vaan asia saa jaada osaltani tahan.

        AA DI OOOOOSSS !


    • mutta jos

      on ollut mittari irti.

    • Reiman

      Omaani on tullut kilometrejä heinäkuusta 2005 nyt 18 000 km. Tähän asti pyörässä on jouduttu muutamaan otteeseen kiristämään ketjua, siinä huollon ulkopuoliset työt.

      Pyörä selvisi aikoinaan erinomaisen hyvin Motorrad-lehden 50 tkm:n kestotestistä. KTM 950 oli vaihtoehtonani, mutta se ei samaisessa saksalaistestissä pärjännyt kunnialla. Ja olihan KTM hieman kalliimpikin.

      Moottori ja runko ovat erinomaisia V-Strommissa. Muuten pyörää leimaa hieman halvalla tehdyn maku ( paljon muoviosia, puisevat jarrut jne).
      Hiukan olen kevääksi katsellut kuitenkin uutta pyörää --- kaikkea näet aikansa, niin Strommiakin.

      Saksalaistuontien kilometreihin ei kannata yhtään luottaa! Mutta kylläpä niitä mittarinvirittäjiä löytyy suomalaistalleistakin ihan tarpeeksi.

      V-Strommin eturengas kestää helposti 20 tkm. Ensiasennusrengas on Bridgestone TrailWing. Jos pyörässä on alle 15 tkm mittarilukema, pitäisi siinä olla myös alkuperäinen eturengas --- tsekkaa onko asia näin!

      • dl 1000

        Mulla -07 ostettu ja nyt ajanut 28tkm. ilman häiriöitä, valitettavasti uutta ei enää saa.


      • niitä uusia saa
        dl 1000 kirjoitti:

        Mulla -07 ostettu ja nyt ajanut 28tkm. ilman häiriöitä, valitettavasti uutta ei enää saa.

        ei ehkä suomesta,mutta...


      • Reiman
        niitä uusia saa kirjoitti:

        ei ehkä suomesta,mutta...

        Jaksamatta nyt tarkastaa asiaa USA:n Suzukin sivuilta, mutta muistaakseni vuoden 2008 mallin V-Strom 1000 K8 on myynnissä ison veden tuolla puolen.

        Euroopassa ei kuitenkaan sitä myydä, koska se ei läpäise saastenormejamme.
        Luultavasti mallin valmistus on kuitenkin tehtaalla jo lopetettu, sillä vm. 2009 en minä ainakaan ole nähnyt mainintaa missään.

        Korjatkaa, jos tiedätte asian varmasti.


      • Turo--Inkeri
        Reiman kirjoitti:

        Jaksamatta nyt tarkastaa asiaa USA:n Suzukin sivuilta, mutta muistaakseni vuoden 2008 mallin V-Strom 1000 K8 on myynnissä ison veden tuolla puolen.

        Euroopassa ei kuitenkaan sitä myydä, koska se ei läpäise saastenormejamme.
        Luultavasti mallin valmistus on kuitenkin tehtaalla jo lopetettu, sillä vm. 2009 en minä ainakaan ole nähnyt mainintaa missään.

        Korjatkaa, jos tiedätte asian varmasti.

        mutta se on eurokakkonen, eli sitä ei varmaankaan EU:ssa saa kilpiin. Outo homma sinänsä, etteivät ole tehneet siitä vieläkään euronormit täyttävää.


    • syö suosiota

      Luultavasti tonnisen suosiota syö hyvin menestynyt ja keveämpi & ketterämpi 650-kuutioinen pikkuveli DL650. Minusta käytettynä ei näytä olevan edes paljoa hinteroa. Ja runko on pääosin sama. Tuon 650:n moottorikonstruktio on tuoreempi, tonninen tulossa tiensä päähän päästödirektiivien tiukentuessa.

      Hieman budget-pyörän makua, mutta mihinkähän asti sitä ensi kesänä moisella lähtisi? Heinäkuussa käytiin Välimerellä ... Mitään oikeaa vikaa ei muuten tonnisessakaan pitäisi olla, varsinainen matkajuhtahan tuo VStrom on. Ei tartte ajella reppu selässä kun kuormattavuus ei lopu reissussa kesken!

    • Rock_Kari

      Ostin reilu vuosi sitten tonnisen Stromin vm 2004 ja silloin sillä oli mittarissa 18000. Viime kesänä vetäistiin kolme pitkää reissua ja ajettiin rautaperse Nordkapista Haminaan. Kilometrejä tuli viime kesänä 20000. Täyshuolto, renkaiden vaihto ja ketjut ja rattaat kustansivat 1500. Eli ei kovin halpaa lystiä, jos laskee vielä viime kesän kalliit polttoaineetkin. Ensi kesänä on tarkoitus ajaa ainakin yhtä paljon ellei enemmän, jos eurooppaan asti ehditään.

      • juma

        Vaihdoin v.2003 uuden 1000:sen dl:n. Kaikki meni hyvin niin kauan,kun lähdettiin vaimon kanssa kesälomareissulle tanskaan. Siellä likkennevaloissa pakoputkesta hel...tin moinen paukaus ja kierrokset nousi ilman kahvan kääntöä viiteen tonniin ja ruuhka/helle kauhea. Sitten mentiin isolle tielle pienillä vaihteilla ja jarrun avulla. Löyty pysäkki,soittelin suomeen myyjälle,ei apua,maahantuojalle ja sieltä fiksu kaveri rupes oikeasti ottamaan asiasta"vaarin". Kone kävi mite sattu ja imuäänen suhina melkonen. Maahantuojan mies käski odottaa vähän aikaa ottaakseen lähimmistä huoltokorjaamoista selkoa ja lupasi soittaa.Oli vähän hermot kireellä(uusi pyörä,loma... silleen).No,soitto tuli,navigoi sinne ja sinne!!!,pyörä huutaa,mites paljon ajelet. No sitten se kaveri muisteli yhtä tapausta,olisko vastaava.Tarkasta,onko imupuolella vuoto,saako sivusta ilmaa(ruiskukone,seokset mitä sattuu). Minä purin kaikki etukatteet,tankki pois että pääsee näkemään olisko joku imupuolelta löysällä ja olihan sieltä etummaisen sylinterin putsarilta tuleva letku löysällä.Ahdas paikka ja liian lyhyt meisseli mutta sain kiristettyä sen. Kaikki kasaan ja kone käyntiin,pelas normaalisti. Neljä tuntia ja loma jatku,hienoa,hermotkin rauhottu kummasti. Soitin kaverille suomeen,sanoin että siinä vika,mistä mainitsit. Hän sano,että jos ajaa kovalla helteellä pitkää matkaa voi käydä näin,koska imupuolen kumi kuumenee ja pehmenee niin,että klemmari ei jaksa pitää letkua paikallaan. Vaihdoin heti kotosuomessa pyörän pois. Sen pituinen se. V-STROM


      • Turo--Inkeri
        juma kirjoitti:

        Vaihdoin v.2003 uuden 1000:sen dl:n. Kaikki meni hyvin niin kauan,kun lähdettiin vaimon kanssa kesälomareissulle tanskaan. Siellä likkennevaloissa pakoputkesta hel...tin moinen paukaus ja kierrokset nousi ilman kahvan kääntöä viiteen tonniin ja ruuhka/helle kauhea. Sitten mentiin isolle tielle pienillä vaihteilla ja jarrun avulla. Löyty pysäkki,soittelin suomeen myyjälle,ei apua,maahantuojalle ja sieltä fiksu kaveri rupes oikeasti ottamaan asiasta"vaarin". Kone kävi mite sattu ja imuäänen suhina melkonen. Maahantuojan mies käski odottaa vähän aikaa ottaakseen lähimmistä huoltokorjaamoista selkoa ja lupasi soittaa.Oli vähän hermot kireellä(uusi pyörä,loma... silleen).No,soitto tuli,navigoi sinne ja sinne!!!,pyörä huutaa,mites paljon ajelet. No sitten se kaveri muisteli yhtä tapausta,olisko vastaava.Tarkasta,onko imupuolella vuoto,saako sivusta ilmaa(ruiskukone,seokset mitä sattuu). Minä purin kaikki etukatteet,tankki pois että pääsee näkemään olisko joku imupuolelta löysällä ja olihan sieltä etummaisen sylinterin putsarilta tuleva letku löysällä.Ahdas paikka ja liian lyhyt meisseli mutta sain kiristettyä sen. Kaikki kasaan ja kone käyntiin,pelas normaalisti. Neljä tuntia ja loma jatku,hienoa,hermotkin rauhottu kummasti. Soitin kaverille suomeen,sanoin että siinä vika,mistä mainitsit. Hän sano,että jos ajaa kovalla helteellä pitkää matkaa voi käydä näin,koska imupuolen kumi kuumenee ja pehmenee niin,että klemmari ei jaksa pitää letkua paikallaan. Vaihdoin heti kotosuomessa pyörän pois. Sen pituinen se. V-STROM

        melko reippaasti poissa balanssista, niin jopa imukurkunkin voi saada pulpahtamaan pois paikaltaan.

        Tonninen ei käy ihan niin nätisti kuin 650, joten siinä tuollainen voi tapahtua huomattavasti helpommin kuin 650ssa. Mutta tuota harvemmin tapahtuu, jos vain synkka on ok.

        Ei tosiaankaan mikään yleinen propleema. Ja jos sattuisi kohdalle, aika helppo sekä paikantaa että fiksata.


      • juma
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        melko reippaasti poissa balanssista, niin jopa imukurkunkin voi saada pulpahtamaan pois paikaltaan.

        Tonninen ei käy ihan niin nätisti kuin 650, joten siinä tuollainen voi tapahtua huomattavasti helpommin kuin 650ssa. Mutta tuota harvemmin tapahtuu, jos vain synkka on ok.

        Ei tosiaankaan mikään yleinen propleema. Ja jos sattuisi kohdalle, aika helppo sekä paikantaa että fiksata.

        Kyllähän sen nyt paikantaa ja "fiksaa", jopa SINÄKIN kun sanoin vian. Tilanne on toinen kun olet kaukana kotoa ja työkaluja tehtaan antama pussi mukana. Jälkiviisaus on helppoa.


      • stögötti
        juma kirjoitti:

        Kyllähän sen nyt paikantaa ja "fiksaa", jopa SINÄKIN kun sanoin vian. Tilanne on toinen kun olet kaukana kotoa ja työkaluja tehtaan antama pussi mukana. Jälkiviisaus on helppoa.

        kyllä viksaa enemmän kuin useimmat ja muutenkin helppo nakki


      • sinällään
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        melko reippaasti poissa balanssista, niin jopa imukurkunkin voi saada pulpahtamaan pois paikaltaan.

        Tonninen ei käy ihan niin nätisti kuin 650, joten siinä tuollainen voi tapahtua huomattavasti helpommin kuin 650ssa. Mutta tuota harvemmin tapahtuu, jos vain synkka on ok.

        Ei tosiaankaan mikään yleinen propleema. Ja jos sattuisi kohdalle, aika helppo sekä paikantaa että fiksata.

        pois suljettu, mutta enemmän ihmettelen tommosta nimerkkiä, joka mielestäni ei oikeen sovellu täämmöselle prätkäpalstalle.
        Tältä samalta ylläpitäjältä varmaan löytyy teille poikkeavillekin ihan omat sivunne, joilla voitte sitte "säädellä lääppärunkojanne".


        :D))))))


      • Turo--Inkeri
        juma kirjoitti:

        Kyllähän sen nyt paikantaa ja "fiksaa", jopa SINÄKIN kun sanoin vian. Tilanne on toinen kun olet kaukana kotoa ja työkaluja tehtaan antama pussi mukana. Jälkiviisaus on helppoa.

        mutta jos pitää huolen kaasuläppien synkkauksen pysymisestä, eli se on tehty määräaikaishuollon yhteydessä, ne tuskin pulpahtelee irti sieltä, eli silloin ei edes joudu pähkimään tienposkessa. Ulkolämpötila tuskin vaikuttaa moiseen, ja ylipäätään kuumuus ei nykypyörien toimintaan juurikaan vaikuta, kylmyys voi vaikuttaa.

        Tehtaan työkalupussilla muuten kannattaa ihan ensiksi nakata vesilintua, ja ostaa kunnon työkalut mukaan reissulle. Koskee about jokaista prätkämerkkiä tänä päivänä.


      • korjaajatyyppi
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        melko reippaasti poissa balanssista, niin jopa imukurkunkin voi saada pulpahtamaan pois paikaltaan.

        Tonninen ei käy ihan niin nätisti kuin 650, joten siinä tuollainen voi tapahtua huomattavasti helpommin kuin 650ssa. Mutta tuota harvemmin tapahtuu, jos vain synkka on ok.

        Ei tosiaankaan mikään yleinen propleema. Ja jos sattuisi kohdalle, aika helppo sekä paikantaa että fiksata.

        Onhan taas turolla kommentti ja teoria. huhhuh

        Uuden pelin läpät ei voi olla niin pahasti metsässä, että aiheuttaisi tollasta ja muutenkin pientä eroa tuskin huomaa tvinissä.
        Mutta toi on nyt todellinen hevosmiesten tietotoimiston asiantuntijalausunto, jolle on porukalla kiva naureskella taas tuolla duunipaikalla.

        Voi huokaus näitten puupäiden sielunelämää.


        Toisaalta ois kiva kuulla tarkempi analyysi, mikä saa kurkun pullahtamaan, jos synkka ei olisikaan ihan kohdillaan ...kerro turo, jos osaat.


      • eläinrääkkääjäkin oot!!
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        mutta jos pitää huolen kaasuläppien synkkauksen pysymisestä, eli se on tehty määräaikaishuollon yhteydessä, ne tuskin pulpahtelee irti sieltä, eli silloin ei edes joudu pähkimään tienposkessa. Ulkolämpötila tuskin vaikuttaa moiseen, ja ylipäätään kuumuus ei nykypyörien toimintaan juurikaan vaikuta, kylmyys voi vaikuttaa.

        Tehtaan työkalupussilla muuten kannattaa ihan ensiksi nakata vesilintua, ja ostaa kunnon työkalut mukaan reissulle. Koskee about jokaista prätkämerkkiä tänä päivänä.

        työkalupakil pommitetaan!


      • Turo--Inkeri
        korjaajatyyppi kirjoitti:

        Onhan taas turolla kommentti ja teoria. huhhuh

        Uuden pelin läpät ei voi olla niin pahasti metsässä, että aiheuttaisi tollasta ja muutenkin pientä eroa tuskin huomaa tvinissä.
        Mutta toi on nyt todellinen hevosmiesten tietotoimiston asiantuntijalausunto, jolle on porukalla kiva naureskella taas tuolla duunipaikalla.

        Voi huokaus näitten puupäiden sielunelämää.


        Toisaalta ois kiva kuulla tarkempi analyysi, mikä saa kurkun pullahtamaan, jos synkka ei olisikaan ihan kohdillaan ...kerro turo, jos osaat.

        ja varsinkin isot V-twinit, kärsivät käynniltään kaikista eniten, jos ei synkkaus ole kohdallaan. Varsinkin ekojen vuosimallien tonniset SVt ja DLt oli tarkkoja synkkauksestaan.

        Tästä ko. tapauksesta on paha mennä varmaksi sanomaan, kun ei ole ollut itse paikalla. Mutta yleisimmin, kun imukurkku on irronnut, niin syy on juuri tässä.


      • varsin outoa
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        ja varsinkin isot V-twinit, kärsivät käynniltään kaikista eniten, jos ei synkkaus ole kohdallaan. Varsinkin ekojen vuosimallien tonniset SVt ja DLt oli tarkkoja synkkauksestaan.

        Tästä ko. tapauksesta on paha mennä varmaksi sanomaan, kun ei ole ollut itse paikalla. Mutta yleisimmin, kun imukurkku on irronnut, niin syy on juuri tässä.

        "Mutta yleisimmin, kun imukurkku on irronnut, niin syy on juuri tässä"

        En tunne yhtään tapausta, jossa kurkku olisi irronnut tuosta syystä ja ylipäänsä muutenkin äärimmäisen harvinainen vika, johon vaikuttaa ihan muut asiat. Yleensä huonosti paikallaan, tai liian tiukkaan kiristetty ja yleensä omatoimikorjaajan jäljiltä.

        Höpöhöpöjuttuja.


      • Turo--Inkeri
        varsin outoa kirjoitti:

        "Mutta yleisimmin, kun imukurkku on irronnut, niin syy on juuri tässä"

        En tunne yhtään tapausta, jossa kurkku olisi irronnut tuosta syystä ja ylipäänsä muutenkin äärimmäisen harvinainen vika, johon vaikuttaa ihan muut asiat. Yleensä huonosti paikallaan, tai liian tiukkaan kiristetty ja yleensä omatoimikorjaajan jäljiltä.

        Höpöhöpöjuttuja.

        sinä et tunne yhtään tapausta, ei vielä kerro mitään. Ota selvää asioista, niin ei tarvi täällä mutuilla.

        Huonosti tehty kiinnittäminen toki voi aiheuttaa saman.


      • kannata
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        sinä et tunne yhtään tapausta, ei vielä kerro mitään. Ota selvää asioista, niin ei tarvi täällä mutuilla.

        Huonosti tehty kiinnittäminen toki voi aiheuttaa saman.

        ottaa selvää haamuvioista, kun ihan oikeitakin tulee koko ajan työn alle.

        Jos nää sulle on tuttuja, niin onnea vaan.

        Mut jos tolla logiikalla alkupään TL ja DL sarjoissa oli synkkaongelma, joka pullauttelee kurkkuja tiuhaan tahtiin, niin niitä lienee tietojesi, ei mutua, mukaan sitten paljon, paljon ja paljon. Siksi en ole niihin törmännyt, koska sä oot "todennut ja fixannut" niin helposti....ainiin ja vielä tienpäällä. Eihän ne tosiaan sitten pajalle asti.


        Tai sitte sä voit vaan lopettaa sen mielikuvitusmaailmassa leijumisen ja jatkaa säästämistä. Ehkä äippä vielä ostaa sulle mopon.


      • Turo--Inkeri
        kannata kirjoitti:

        ottaa selvää haamuvioista, kun ihan oikeitakin tulee koko ajan työn alle.

        Jos nää sulle on tuttuja, niin onnea vaan.

        Mut jos tolla logiikalla alkupään TL ja DL sarjoissa oli synkkaongelma, joka pullauttelee kurkkuja tiuhaan tahtiin, niin niitä lienee tietojesi, ei mutua, mukaan sitten paljon, paljon ja paljon. Siksi en ole niihin törmännyt, koska sä oot "todennut ja fixannut" niin helposti....ainiin ja vielä tienpäällä. Eihän ne tosiaan sitten pajalle asti.


        Tai sitte sä voit vaan lopettaa sen mielikuvitusmaailmassa leijumisen ja jatkaa säästämistä. Ehkä äippä vielä ostaa sulle mopon.

        kyseinen ilmiö aivan ihan tuttu jokaiselle, joka näiden moottoreiden kanssa on ollut enempi tekemisissä, ja joka näistä jotain tajuaa. Sinä et vain valitettavasti taida olla yksi heistä.


      • olla nii
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        kyseinen ilmiö aivan ihan tuttu jokaiselle, joka näiden moottoreiden kanssa on ollut enempi tekemisissä, ja joka näistä jotain tajuaa. Sinä et vain valitettavasti taida olla yksi heistä.

        että haluat vain vängätä asioista ja saada sen viimeisen sanan.

        Nimestäskään ei saa selvää ootko lintu vai kala...tai oikeestaan joo...homopuolellehan tuo näyttää menevän.
        ...rasvaa ne imuputket...


      • Turo--Inkeri
        olla nii kirjoitti:

        että haluat vain vängätä asioista ja saada sen viimeisen sanan.

        Nimestäskään ei saa selvää ootko lintu vai kala...tai oikeestaan joo...homopuolellehan tuo näyttää menevän.
        ...rasvaa ne imuputket...

        no nyt on taas ne eväät finaalissa, ja homottelujutut aloitettu.

        Sinä olet meistä kahdesta se, jonka on aina ihan pakko saada se viimeinen sana, vaikkei alunperinkään löytyisi mitään edes nettiin postaamisen arvoista.

        Luuletko sinä vitun pelle, ettei jokainen tajua, kuinka paljon sinä vietät aikaasi tällaisilla paskapalstoilla ihan ainoana ´toimenkuvanasi´ vittuilla muille. Teeppä se joskus tosielämässä.


      • vaan huomas
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        no nyt on taas ne eväät finaalissa, ja homottelujutut aloitettu.

        Sinä olet meistä kahdesta se, jonka on aina ihan pakko saada se viimeinen sana, vaikkei alunperinkään löytyisi mitään edes nettiin postaamisen arvoista.

        Luuletko sinä vitun pelle, ettei jokainen tajua, kuinka paljon sinä vietät aikaasi tällaisilla paskapalstoilla ihan ainoana ´toimenkuvanasi´ vittuilla muille. Teeppä se joskus tosielämässä.

        tosiasian.

        Ja nyt sitten kiukuttaa taas ?


      • Seriffi Mc-loud
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        no nyt on taas ne eväät finaalissa, ja homottelujutut aloitettu.

        Sinä olet meistä kahdesta se, jonka on aina ihan pakko saada se viimeinen sana, vaikkei alunperinkään löytyisi mitään edes nettiin postaamisen arvoista.

        Luuletko sinä vitun pelle, ettei jokainen tajua, kuinka paljon sinä vietät aikaasi tällaisilla paskapalstoilla ihan ainoana ´toimenkuvanasi´ vittuilla muille. Teeppä se joskus tosielämässä.

        inkku taas vauhdis pätemässä ja uhoilemassa..


      • V2-ohjus

        Ei kannata ostaa kalleimpia varaosia. Ketjuihin kyllä kannattaa valita parhaat,mutta renkaina menee halvempikin .Itsellä on parhaillaan kokeilussa Bridgestonen jälkeen melko karkeat ja halvat shinkot .Kilometrejä 6000 ja vielä on tasapyöreet .Ei ehkä huiput mut ei huonot kaan ???Olen melko yllättynyt laadusta ?Ostan seuraavatkin Shinkot 1000 Stormiin .Ps. Pestävä ilmanputsari on Välttämäton ilman saannin kannalta. Kesää odotellessa.....


      • Reissumies71
        juma kirjoitti:

        Kyllähän sen nyt paikantaa ja "fiksaa", jopa SINÄKIN kun sanoin vian. Tilanne on toinen kun olet kaukana kotoa ja työkaluja tehtaan antama pussi mukana. Jälkiviisaus on helppoa.

        Ei kai kukaan lähde ilman työkaluja nakkikioskia pidemmälle reissuun? Kyllä perustyökalut kannattaa pitää aina mukana laukkujen pohjalla, kuten myös tubeless-paikkasarja. Harvemmin niitä työkaluja reissulla tarvii (aika montaa reissua Heritagella ja Gesulla tehty), mutta onhan ne kivoja jos jotain sattuu...


    • Kokemusta!

      Käytettyjä pyöriä ostamassa varsinkin tuontipyörien kohdalla ,puhutaan mittarilukemasta ei ajetuista kilometreista.Tällä myyjä pesee kätensä.(ei valehtele mitään).

    • Miten on

      Kahtakin eri 1000 V-strommia koeajaneena olen ihmetellyt alakieroksilla (2.vaihteella)olevaa värinää tai jopa ravistusta kiihdytykseen lähdettäessä. Onko vika polttoaineen syötössä, vai vaihdelaatikossa? Onko kyseessä oire vai ominaisuus? Onko kokemusta vastaavasta? Molemilla ajettu hieman yli 50 tkm.

      • V-2 OHJUS

        Syynä on takarattaan joustokumit ,joita ei oo vaihdettu ajallaan . Pitäisi vaihtaa jokakerta ketjuja ja rattaita vaihdettaessa .Ps kun väänto tuhoo kumit tehokkaasti ; hajapusassa on samanlaiset :) !,


    • V-Stroooom

      V-strom on melko iso , painava ja haastellinen. En suosittele alle 185 cm , ja massaakin omistajalla saisi olla yli 100kg. Pyörän oma massa on pitkälti yli 220kgtä . Ei siis mikään kukkakeppien puörä : ) Matkaajossa haaste on lähinnä lievä V-2:sen värinä ohjaustangossa ,vaikkakin paljon vähäisempi kuin HD:ssa. Ajoasento on erinomainen pitkille matkoille .Sensijaan etupään jousitus kaipaa pientä kekseliäisyyttä raskaasti kuormattaessa .Moottori on vahva ja luotettava vakiona, itse olen asentanut ecu boxin vaihdenäytön( GI pro)joka muuttaa 1-3 vaihteiden Ruiskutuskarttaa .Pyörällä on ajettu nyt 44000km vailla ongelmia . Ketjuja ja rattaita tosin kuluu normaalisti ,mikään bensan säästäjä se ei siltikään ole.

    • Apuva anova

      V-strom 1000 ja tuli ongelma. Ajaessani alkoi mittaristossa vilkkua FI-valo sekä matkamittariin tuli FI teksti ja matka loppui siihen. Ei käynnistynyt enään. Oliskohan kenelläkään tietoa mikä mahtaa Strommia vaivata? Pyörä on -02 ja ajettu vähän päälle 60.tuhatta.

    • juuduoda
      • LaadukkaampiaVermeitä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5369
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3457
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1582
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      195
      1503
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1013
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe