Mandriva Power pack

Mand2008

Olenko käsittänyt nyt oikein, että mandrivan 2009 DVD- asennuslevyä ei voi enää 2008:n tapaan imuroida ilmaiseksi, vaan power pack maksaa 49€?
One CD on siis vain 2009:ssä ilmaisesti imastavissa. Korjatkaa jos oon v****n väärässä.

4

993

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .jiippa..

Eiköhän tuo Powerpack ole aina ollut maksullinen.

Miksi One ei kelpaa, tarviitko jotain kaupallisia tukipalveluita. ne flashit ja muut saa kyllä ilmaiseksi asenneltua Oneen.

• Kyllä voi

"Olenko käsittänyt nyt oikein, että mandrivan 2009 DVD- asennuslevyä ei voi enää 2008:n tapaan imuroida ilmaiseksi"

Mandriva 2009 free dvd:n version voit ladata edelleen ilmaiseksi. Tuo powerpack versio maksaa tuon 49 egeä..

• muutosta

>...mandrivan 2009 DVD- asennuslevyä ei voi enää 2008:n tapaan imuroida ilmaiseksi,

Ihan samalla tavalla kuin 2008:nkin.

Vaikka tuolta (tai mistä tahansa peilipalvelimelta):

ftp://ftp.sunet.se/pub/Linux/distributions/Mandriva/official/iso/2009.0/mandriva-linux-free-2009-dvd-i586.iso

• Mand2008

Just joo anteeksi sekoiluni.
        Joudun nyt olosuhteiden pakosta seilaamaan tällä Microshit jollakin, jossa on vielä vanha NT serveri suodattamassa kaikenlaista, eikä tää explorin käyttö oikein 10 Vuotta linuxia käyttäneenä aina onnaa....
        Laitetaanpa imutukseen jos mä wintoosalla osaan ;)
        Oma kone kun on kaverilla lainassa, ja sen koneeseen pitäs just saada samanlaiset muldimediat toimimaan eli TV:t DVD:t jne...
        Kai se on käytävä kaverinluona omalla koneella imuttamassa ;)
        Kiitos kuiteskin linkistä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 75
      1161
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1154
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1034
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      988
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      965
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      34
      737
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      714
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      53
      634
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      39
      632
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      577
    Aihe