Mandriva Power pack

Mand2008

Olenko käsittänyt nyt oikein, että mandrivan 2009 DVD- asennuslevyä ei voi enää 2008:n tapaan imuroida ilmaiseksi, vaan power pack maksaa 49€?
One CD on siis vain 2009:ssä ilmaisesti imastavissa. Korjatkaa jos oon v****n väärässä.

4

937

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .jiippa..

Eiköhän tuo Powerpack ole aina ollut maksullinen.

Miksi One ei kelpaa, tarviitko jotain kaupallisia tukipalveluita. ne flashit ja muut saa kyllä ilmaiseksi asenneltua Oneen.

• Kyllä voi

"Olenko käsittänyt nyt oikein, että mandrivan 2009 DVD- asennuslevyä ei voi enää 2008:n tapaan imuroida ilmaiseksi"

Mandriva 2009 free dvd:n version voit ladata edelleen ilmaiseksi. Tuo powerpack versio maksaa tuon 49 egeä..

• muutosta

>...mandrivan 2009 DVD- asennuslevyä ei voi enää 2008:n tapaan imuroida ilmaiseksi,

Ihan samalla tavalla kuin 2008:nkin.

Vaikka tuolta (tai mistä tahansa peilipalvelimelta):

ftp://ftp.sunet.se/pub/Linux/distributions/Mandriva/official/iso/2009.0/mandriva-linux-free-2009-dvd-i586.iso

• Mand2008

Just joo anteeksi sekoiluni.
        Joudun nyt olosuhteiden pakosta seilaamaan tällä Microshit jollakin, jossa on vielä vanha NT serveri suodattamassa kaikenlaista, eikä tää explorin käyttö oikein 10 Vuotta linuxia käyttäneenä aina onnaa....
        Laitetaanpa imutukseen jos mä wintoosalla osaan ;)
        Oma kone kun on kaverilla lainassa, ja sen koneeseen pitäs just saada samanlaiset muldimediat toimimaan eli TV:t DVD:t jne...
        Kai se on käytävä kaverinluona omalla koneella imuttamassa ;)
        Kiitos kuiteskin linkistä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 530
      8418
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3632
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1975
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1123
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      756
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      702
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      28
      653
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      60
      650
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      617
    10. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      34
      588
    Aihe