Vaakamiehen

menneisyyden haamut

Pitävätkö vaa'at yhteyttä entisiin kumppaneihin vaikka olisivatkin uudessa suhteessa? Ja onko yleistä, että palaisivat takaisin entisen kanssa jos sukset menevät ristiin nykyisen kanssa?

14

2430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaaka n

      Vaaka ei unohda entisiä suhteitaan helposti. Rakkaus kestää kuolemaaan asti mutta se ei riitä. Huomenna me mennään jo muita polkuja pitkin ja uuteen tuntemattomaan. Sukset ei oikeastaan mene ristiin meidän kanssa. Ei me olla riitelijöitä vaan me rakastetaan rauhaa ja vain sitä me halutaan.

      • 22.10. syntynyt

        Itse olen vaaka ja voin kertoa että riidanhalua löytyy vähän liikaakin. Varsinkin vanhempani joutuivat joskus muinoin kärsimään liiallisesta halustani kiistellä..

        Mutta aiheesta; en unohda exiä kovin helposti. Se vaatii aikansa. Joskus saatan pysähtyä ajattelemaan jotakin exääni (ja lopulta todeta millainen idiootti hän olikaan :D)


      • vaaka n
        22.10. syntynyt kirjoitti:

        Itse olen vaaka ja voin kertoa että riidanhalua löytyy vähän liikaakin. Varsinkin vanhempani joutuivat joskus muinoin kärsimään liiallisesta halustani kiistellä..

        Mutta aiheesta; en unohda exiä kovin helposti. Se vaatii aikansa. Joskus saatan pysähtyä ajattelemaan jotakin exääni (ja lopulta todeta millainen idiootti hän olikaan :D)

        On kumma mun mielestä, että huonot panot jäävät mieleen eivät hyvät. Kai sitä on jossakin muualla hyvissä panoissa niin sanoakseni ilmassa silloin. Mutta miten paljon onkaan huonoja panijoita. Vaakana haluan parasta. Huono panomies on sika.


    • mä vaan

      vaakamiehenä harvoin pidän yhteyttä entisii.moikataan ja jutellaan kyllä kun nähdään.nykyinen suhde kylmänä kuukauden silti odotan vielä jos...uutta en ole etsinyt koska edellee tykkään tästä kaksosnaisesta.odotanko turhaan..vain hän tietää mut ei kerro onko suhde kokonaan loppu.

      • asia?

        Hyvä vaan antaa ajan kulua ja antaa toiselle tilaa miettiä jatkon mahdollisuutta. Itse olen tehnyt sen virheen, että tuputtunaut omia ajatuksiani vaakamiehelle. Saanut hänet varmasti ahdistumaan ja siksi perääntymään. Mulla ja vaakamiehellä ollut kanssa samanlainen ns. kylmä kuukausi takana. Rakkautta on, mutta moni muu perusasia kärsinyt tässä rytäkässä. Pelkällä tunteella ei voi suhde onnistua. Luottamus, arvostus ja itsetunto...niitä kaikkia tarvitaan.

        Itse olen hyvässä ja pahassa perusoinas. Tunteissani kiihkeä ja liian rehellinen puheissani. En halunnut kahlita vaakamiestä, vapaata sielua. Nyt vasta hänen avautumisen jälkeen ymmärrän kuinka haavoitin häntä. Menin asioissa liian pitkälle. Ymmärsin häntä niin väärin, ei hän minua ole halunnut loukata.

        Olen joutunut jo hyväksymään tilanteen ja päästämään hänestä irti. Silti vielä sydämessä kaihertaa se pieni toivo, jos vielä joskus saisin olla hänen sylissään ja mykistyä hänen hymystään..

        Kaikesta huolimatta,
        r:lla S***lle


      • mä vaan
        asia? kirjoitti:

        Hyvä vaan antaa ajan kulua ja antaa toiselle tilaa miettiä jatkon mahdollisuutta. Itse olen tehnyt sen virheen, että tuputtunaut omia ajatuksiani vaakamiehelle. Saanut hänet varmasti ahdistumaan ja siksi perääntymään. Mulla ja vaakamiehellä ollut kanssa samanlainen ns. kylmä kuukausi takana. Rakkautta on, mutta moni muu perusasia kärsinyt tässä rytäkässä. Pelkällä tunteella ei voi suhde onnistua. Luottamus, arvostus ja itsetunto...niitä kaikkia tarvitaan.

        Itse olen hyvässä ja pahassa perusoinas. Tunteissani kiihkeä ja liian rehellinen puheissani. En halunnut kahlita vaakamiestä, vapaata sielua. Nyt vasta hänen avautumisen jälkeen ymmärrän kuinka haavoitin häntä. Menin asioissa liian pitkälle. Ymmärsin häntä niin väärin, ei hän minua ole halunnut loukata.

        Olen joutunut jo hyväksymään tilanteen ja päästämään hänestä irti. Silti vielä sydämessä kaihertaa se pieni toivo, jos vielä joskus saisin olla hänen sylissään ja mykistyä hänen hymystään..

        Kaikesta huolimatta,
        r:lla S***lle

        on hyvä että olet ollut rehellinen ja kertonut omista ajatuksistasi.ehkä vaan liian pajon liian nopeasti.omaa aikaa pitää olla molemmilla.vaakamies on luotettava ainkin itse olen vaikka flrttailenkin usein.sitä myös hän vaatii kumppanilta.väärin ymmärryksiä siinä tuleekin usein.vaikeeta tämä ajatusten kirjoittaminen.muista häntä josks tekstarilla,vaikka kahvilla käynnillä,synttäri päivänä pienellä käytännön lahjalla.kaikki turha krääsä lentää todennäkösesti lepikkoon.ei tarvi olla kallis.tiedät varmsti mistä hän pitää.toivon että teidän suhde lämpiää uudelleen.kaikkea hyvää sinulle.t.janne


      • on tarkoitettu
        mä vaan kirjoitti:

        on hyvä että olet ollut rehellinen ja kertonut omista ajatuksistasi.ehkä vaan liian pajon liian nopeasti.omaa aikaa pitää olla molemmilla.vaakamies on luotettava ainkin itse olen vaikka flrttailenkin usein.sitä myös hän vaatii kumppanilta.väärin ymmärryksiä siinä tuleekin usein.vaikeeta tämä ajatusten kirjoittaminen.muista häntä josks tekstarilla,vaikka kahvilla käynnillä,synttäri päivänä pienellä käytännön lahjalla.kaikki turha krääsä lentää todennäkösesti lepikkoon.ei tarvi olla kallis.tiedät varmsti mistä hän pitää.toivon että teidän suhde lämpiää uudelleen.kaikkea hyvää sinulle.t.janne

        kiitos lohdullisista sanoistasi. On pakko päästää irti rakkaudesta, se tulee takaisin jos niin on tarkoitettu. Ja jäädääkseen toivottavasti. Hän on kuitenkin jäänyt jo sydämeeni asumaan.

        Toivon sinulle ja kaksosetnaisellesi myös myötätuulta loppuvuoden pimeisiin iltoihin.

        L


      • luotettavuudesta
        mä vaan kirjoitti:

        on hyvä että olet ollut rehellinen ja kertonut omista ajatuksistasi.ehkä vaan liian pajon liian nopeasti.omaa aikaa pitää olla molemmilla.vaakamies on luotettava ainkin itse olen vaikka flrttailenkin usein.sitä myös hän vaatii kumppanilta.väärin ymmärryksiä siinä tuleekin usein.vaikeeta tämä ajatusten kirjoittaminen.muista häntä josks tekstarilla,vaikka kahvilla käynnillä,synttäri päivänä pienellä käytännön lahjalla.kaikki turha krääsä lentää todennäkösesti lepikkoon.ei tarvi olla kallis.tiedät varmsti mistä hän pitää.toivon että teidän suhde lämpiää uudelleen.kaikkea hyvää sinulle.t.janne

        Minulla on suhde varattuun vaakamieheen. Ei todellakaan ole luotettavaa merkkiä. Niin kuin ei varmasti mistään merkin alta voi sanoa, että on luotettavia. Pettureita löytyy kaikista tähdistä.
        En tiedä miksi hän pettää motiivia siihen.


      • Nimetön
        asia? kirjoitti:

        Hyvä vaan antaa ajan kulua ja antaa toiselle tilaa miettiä jatkon mahdollisuutta. Itse olen tehnyt sen virheen, että tuputtunaut omia ajatuksiani vaakamiehelle. Saanut hänet varmasti ahdistumaan ja siksi perääntymään. Mulla ja vaakamiehellä ollut kanssa samanlainen ns. kylmä kuukausi takana. Rakkautta on, mutta moni muu perusasia kärsinyt tässä rytäkässä. Pelkällä tunteella ei voi suhde onnistua. Luottamus, arvostus ja itsetunto...niitä kaikkia tarvitaan.

        Itse olen hyvässä ja pahassa perusoinas. Tunteissani kiihkeä ja liian rehellinen puheissani. En halunnut kahlita vaakamiestä, vapaata sielua. Nyt vasta hänen avautumisen jälkeen ymmärrän kuinka haavoitin häntä. Menin asioissa liian pitkälle. Ymmärsin häntä niin väärin, ei hän minua ole halunnut loukata.

        Olen joutunut jo hyväksymään tilanteen ja päästämään hänestä irti. Silti vielä sydämessä kaihertaa se pieni toivo, jos vielä joskus saisin olla hänen sylissään ja mykistyä hänen hymystään..

        Kaikesta huolimatta,
        r:lla S***lle

        Hei Tahdon asia?

        Haluaisin vaihtaa ajatuksia kanssasi, kirjoittamasi teksti oli juuri se mitä itse olin tänne raapustamassa.

        Saman virheen tehnyt :(

        saat minuun yhteyden [email protected]


      • on postia :)
        Nimetön kirjoitti:

        Hei Tahdon asia?

        Haluaisin vaihtaa ajatuksia kanssasi, kirjoittamasi teksti oli juuri se mitä itse olin tänne raapustamassa.

        Saman virheen tehnyt :(

        saat minuun yhteyden [email protected]

        t: just a dreamer


      • sinut,
        on postia :) kirjoitti:

        t: just a dreamer

        meseen. Olin aika tavalla järkyttynyt, hämmentynyt ja vaikka mitä kun luin postisi.
        Olen kokenut vastaavan n. 10 kertaa omassa tilanteessani. Jutellaanko paremmalla ajalla?
        Jokin vkonloppuinen tuokio voisi olla hyvä.
        Uskon todella että olemme saman mankelin läpikäyneitä....


    • Nimetön

      ..eivät pidä.Piste.

    • Jeppis Hockey fani

      En pidä kaikkiin yhteyttä. Mutta yksi on jäänyt mieleen ja sydämeen. Taidanpa rakastaa sitä miestä vieläkin. Tunteille ei vaan voi mitään ja kun ne eivät ole yksipuolisia. Katse kertoo niin paljon. Mun tilanne on mikä on, mutta onnea elämääsi ja toivottavasti kaikki menee hyvin sinulla ja suhteellasi ;)

    • Zeppe II

      Niinhän sitä sanotaan että kaatunutta maitoa on turha surra,ja kyllähän se näin on.Joten ei muuta kuin uusiin koitoksiin :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      98
      1940
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      119
      1538
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      115
      1072
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      32
      1009
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      47
      919
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      819
    7. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      35
      750
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      741
    9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      721
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      643
    Aihe