fyysisesti viehättävä naisen täytyy olla vähintään 165 cm -175 cm pitkä tai pitempi.
Ollakseen
37
1269
Vastaukset
- Jaakko
gasellin silmät ja ampiaisvyötärö myös.
- Taika-Nainen
pitkät tuuheat hiukset, täyteläiset huulet ja ikä alle kolmekymmentä :DD
Onneksi ainakin itseäni ikä jo suojelee liialta viehätysvoimalta. Ei sitä enää sydän kestäisi jakaa niin valtavaa määrää rukkasia... ;) Taika-Nainen kirjoitti:
Onneksi ainakin itseäni ikä jo suojelee liialta viehätysvoimalta. Ei sitä enää sydän kestäisi jakaa niin valtavaa määrää rukkasia... ;)sydämesi kestää kyllä, siellähän piilee se aito viehätysvoima, johon ei ikäkään pure.
- jo laatuvaatimuksia
Taika-Nainen kirjoitti:
Onneksi ainakin itseäni ikä jo suojelee liialta viehätysvoimalta. Ei sitä enää sydän kestäisi jakaa niin valtavaa määrää rukkasia... ;)mutta ei sen naisen nyt pitkä eikä missimittainen anorektikko tarvitse olla. Lyhyempi ja pyöreämpi on kanssa söpö.
Voin olla vähän perverssi, mutta isot tissitkin voisi laittaa ansioluetteloon. Kunhan eivät ole silikonia, pikeä tai muuta pumpatut. Pienetkin sopivat, mahtuvat paremmin käteen ilman pesäpalloräpylää.
Minusta se riittää, että nainen on nainen. Onhan siinä se pieni ero meihin miehiin. - Taika-Nainen
mies-vm56 kirjoitti:
sydämesi kestää kyllä, siellähän piilee se aito viehätysvoima, johon ei ikäkään pure.
mä olen vähän tällainen omituinen höpöttäjä. Täältä puolentoista metrin korkeudesta huutelen :D
Taika-Nainen kirjoitti:
mä olen vähän tällainen omituinen höpöttäjä. Täältä puolentoista metrin korkeudesta huutelen :D
ihan sopivalta korkeudeltahan se höpötys kuuluu.
- Taika-Nainen
jo laatuvaatimuksia kirjoitti:
mutta ei sen naisen nyt pitkä eikä missimittainen anorektikko tarvitse olla. Lyhyempi ja pyöreämpi on kanssa söpö.
Voin olla vähän perverssi, mutta isot tissitkin voisi laittaa ansioluetteloon. Kunhan eivät ole silikonia, pikeä tai muuta pumpatut. Pienetkin sopivat, mahtuvat paremmin käteen ilman pesäpalloräpylää.
Minusta se riittää, että nainen on nainen. Onhan siinä se pieni ero meihin miehiin.tulisi ollakin ja varmasti onkin suuremman osan mielestä.
Käsitinkin tämän avauksen vain yhdeksi niistä sillointällöin esiin putkahtelvista provokatiivisista avauksista joiden ainoa tarkoitus on yrittää pahoittaa meidän aikuisten naisten mieliä.
Realiteettihan on se että täällä ollaan 50 ja ihmisen ulkoisille ominaisuuksille ei voi enää asettaa kovin ylimitoitettuja vaatimiksia :))Sama pätee molempiin sukupuoliin.
- naurut
tuli tästä aloituksesta...heheheeeeeee
tutkimus, minulta ainakaan ei ole kysytty. Pituudesta viis, kunhan silmät on korkeammalla kuin varpaat.
- ja huono provo
Ei naisen tarvitse olla pitkä. En minä siihen paikkaan aio nenääni työntää. Normaalimittaiselle löytyy normaalimpia vastakappaleita.
- Sinimarjanen
harmin paikka. Pituuteenko se sitten kaatui:))))
- tukittu juttu
sijalle pääsevät kunniakkaasti 160-164 senttiset.
- k/k
ja sellaset pakarat et herää halu purra niitä.
- OO :)
hyvin kohonnutta berliinunmunkkia vierekkäin? kö?
- sinua taas
ole pidetty vanhalla leivällä?
- k/k
sinua taas kirjoitti:
ole pidetty vanhalla leivällä?
kysymys ,hirvee hinku upottaa hampaat johonkiin pehmeään.
- sulle antaisin
k/k kirjoitti:
kysymys ,hirvee hinku upottaa hampaat johonkiin pehmeään.
rahat nakkarille, pienellä, tai korkealla korolla?
- Pirre*
siellähän ihan levottomia..
:) - k/k
sulle antaisin kirjoitti:
rahat nakkarille, pienellä, tai korkealla korolla?
sapuskaa,olen läskisoosi miehiä,korkeella korolla tietenkin,ei täs kerjuulla kuljeta.
- k/k
Pirre* kirjoitti:
siellähän ihan levottomia..
:)purkaa paineita.
- k/k
OO :) kirjoitti:
hyvin kohonnutta berliinunmunkkia vierekkäin? kö?
ja 2€ kolikko pomppaa 15cm.
- olleesi kovin
k/k kirjoitti:
sapuskaa,olen läskisoosi miehiä,korkeella korolla tietenkin,ei täs kerjuulla kuljeta.
kovalla korpulla, ja toivoit pääseväsi pujahtamaan nakkarille.
Kukapa lihapatojen ääreltä sinne menisi? - k/k
olleesi kovin kirjoitti:
kovalla korpulla, ja toivoit pääseväsi pujahtamaan nakkarille.
Kukapa lihapatojen ääreltä sinne menisi?eikös siihen liittynyt housutkin jotenkin löyhästi?
- minulla ei
k/k kirjoitti:
eikös siihen liittynyt housutkin jotenkin löyhästi?
aivan pätki, taisivat alaraajojen suojavaatteesi olla huoneenhallitsijattaren huomassa?
Nyt kyllä pätkii muutenkin, taitaa tulla migreeni. - k/k
minulla ei kirjoitti:
aivan pätki, taisivat alaraajojen suojavaatteesi olla huoneenhallitsijattaren huomassa?
Nyt kyllä pätkii muutenkin, taitaa tulla migreeni.pötkölleen jos oot lyhyt,muuten pitkälleen ja kylmää käärettä ,pimeää ja rauhaa,kunnioitusta saat multa.
- menen, ja laitan
k/k kirjoitti:
pötkölleen jos oot lyhyt,muuten pitkälleen ja kylmää käärettä ,pimeää ja rauhaa,kunnioitusta saat multa.
huoneen pimeäksi, taidat tietää tämänkin asian.
Kiitos sinulle, ja kaikkea mahdollista hyvää! :) - K/K
menen, ja laitan kirjoitti:
huoneen pimeäksi, taidat tietää tämänkin asian.
Kiitos sinulle, ja kaikkea mahdollista hyvää! :)asiantuntija,palveluksessanne.
- hömppä
K/K kirjoitti:
asiantuntija,palveluksessanne.
ihan kokonaan jo loppunut, ovatko kovat ajat koittaneet?
- heipparalla*
palstalle kirjoittaa, vaikka olisikin pienempi?
Kun ei se fyysinen viehättämättömyys näy muille.- tutkittu juttu
oli vain kevyemmän luokan tutkimus. Varmaan yhtä paikkansapitävä kuin se, että miehet hullantuvat kun nainen pukeutuu punaisiin.
- heipparalla*
tutkittu juttu kirjoitti:
oli vain kevyemmän luokan tutkimus. Varmaan yhtä paikkansapitävä kuin se, että miehet hullantuvat kun nainen pukeutuu punaisiin.
jo huolestua ja hakea apua kamferttitipoista, meniköhän niiden ottaminen nyt ihan hukkaan.
Onneksi pidän aika usein punaista, siinä voitan sen minkä pituudessa häviän.
Jaa, nippanappa 150cm on riittänyt aina ja olen aina ollut ihan riittävän suosittu. Enempää viehättävämpi en ole koskaan halunnut olla, sillä tässäkin runsaassa suosiossa on melkein puolet liikaa. hih hih
Ja hihitykset päälle täältäkin. Ihan samat sanat olisin voinut kirjoittaa. Tämä runsas suosiokin alkaa jo mennä ihan överiksi...
vm-64 kirjoitti:
Ja hihitykset päälle täältäkin. Ihan samat sanat olisin voinut kirjoittaa. Tämä runsas suosiokin alkaa jo mennä ihan överiksi...
Jos yritetään lahjoittaa sitä ylimääräistä pois sellaisille jotka sitä juuri kipeasti tarvitsevat.
- Pirre*
kuka lie tuonkin tutkinut? :/
- Taika-Nainen
Aasian maissa, joissa on niin viehättäviä naisia joista harva mahtaa ylittää 165 senttiä.
- On varmaan
Taika-Nainen kirjoitti:
Aasian maissa, joissa on niin viehättäviä naisia joista harva mahtaa ylittää 165 senttiä.
Tehnyt yhteenvedon omista kokemuksistaan,
eläkkeellä oleva koripalloilija.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6122246- 1081098
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,251095Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki5944Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101855- 86845
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89752- 63725
- 65573