Suzuki Pv TURBO

ilmajäähytteinen

Minulla on vuoden 95 Suzuki Pv jossa on mottina 80cc pytty tehari,20mm Dellorto ja ilmanputsariin asennettu "ilmapuhelin"eli TURBO joka antaa kaasuttimelle lisävirtausta.138km/h kulkee Suzuki Pv.Runko on hiekaapuhallettu ja maalattu ympäriinsä Candy erikoismaalilla eli on todella erikoinen ja näyttävä Suzuki Pv.

Etsin erikoisrakentajia jotka "tuunaa"rahalla mopoa ja saavat jotain aikaiseksi,laitelkaa tänne kertomuksia viritelmistä ja kaikenlaista miten oletta mopoa rakentaneet.

19

2899

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bätmän!!!!!!!!!!!!!!

Usko unelmiis!!!

• ...

näkis vielä kuviakin....

• pvn omistaja

minä olen ainakin saanut semmoisen käsityksen ettei 2 tahtiseen saa turboa ... että kyllä aika ihme mies olet sen "turbosi" kanssa

• Pv:n virittäjä

Aattelin kertoa sinulle mun pv:stä mitä ei kyllä oo rahalla tehty mutta kumminki kulukee 87 gps:ssään Viriä:ite tehty turbo,Kotona rälläkällä kevennetty vauhtipyörä ja ja ite tehty ruisku kaasari ja kaasari mikä ei kyllä toimi aina oikee, naapurin ukko laski meille kannen siitä. ja kaverilta löyty 60 läppäpytty mutta ei läppii ollu eikä oo rahaa ostaa semmosii onneksi yhksien mökkiläisten s1 suzuki hajosi ja saatiin siitä läpät pyttyyn pienellä työ korvauksella kyllä mutta saatiin ilman rahaa ne kumminki että helposti saa ilman rahaaki pv:n kulkee mutta se voi olla oikea murhe mutta kyllä sillä jäällä päästää mukavasti ja runkoon on myös tehty kevennystä ja muokkausta.ja muuten on siihe ite tehty pakarikin mikä mikä on vaa suoraputki. tällä hetkellä pv ei oo toiminu puolee vuoteen mutta eiköhän se jäälle tehä.

tässä viriosat lyhyenä listana: Itse tehty turbo, kevennetty vauhtipyörä, paska ruisku kaasari, 60 läppis suoraputki.

koriin tehdyt muutokset tässä listA:
      runkoa lyhennetty, keulaa korotettu, perää laskettu taka haarukka vahvistettu, ja kaikkea muuta mitä halvalla saa en muista kaikkee huvikseen tehtyä paskaa kun ei oo koskettu mopoon viimeksi kuin vappuna 2008 sillo meni rikki ja siitä asti on ollut ladossa eikä oo käyty kattoon kun jokus ennen joulua että jaksasko tehä siitä jotai

• pvn virittäjä

jos jotain kiinostaa miten tehdään pv:seen turbo niin kerron sen nyt
      hommaa en sin hiusten kuivaaja vedä piuhat jonnekki mistä se saavirtaa me vedettiin puolalle johdot ja käymää se alko tohisee mutta eka ei ollut pientäkään taikaa mitta kun muokkailtiin suppiloita niin alako pelaa ja pelaa varmaan vieläkin tai en tiiä mutta eiköhän

• pvn virittäjä

muistakaa asentaa turbo kaasariin

• pv:n virittäjä
        pvn virittäjä kirjoitti:

muistakaa asentaa turbo kaasariin

tekastiin tuosa kuukausi sitten joen jäälle rata pvlle ja lähettiin pv:tä hakkeen, mutta ei käymään vängellÄkään. päivän värkkäilyn jälkee käymää ja valot laitettin eiku jäälle minä ajoin 2 kiekkaa hyyty kaveri ajo 1kiekan ja taas hyyty käytettiin kaasari auki niin suutin irti eiku paikolleen ja menoksi 4 kiekkaa ja vaihe laatikko meni 2 ja 3 vaihetta ei löydy niin vietiin takas mummulan lattoo ja varmaan ens talven alusa laitetaan kuntoo jos jaksaa. sen PVn saa ostaa hintana 150euroa ilmoittakaa keskustelu palstalla jos kiinostaa. mopo on iin alueella

• dfgsrdfthwretghwe

Joo tota mulla -94 peevee ja viriä on 50cc läppis ja kulkee sen 69km/h ja on hieno!

Ennen oli -92 peevee ja viriä oli: malossi cdc, laskettu kansi, 26mm keihin, hullut välit (en muista) kulki 130km/h gps:ssäään

• frhlö93498jnb

juu juu ja mullakin oli -69 vuoden pv , siinä oli malossin variaattori ja peili, polinin penkki ja kisa ilmaa renkaissa, sit siinä oli 29cc pannu 48mm lortto kaassarilla ja kulki ylämäkeen tyhjäkäynnillä, ilman renkaita ja ilman mäntäää sen 680-713 km/h mittariin, mut se mittari kusi vähän oikeesti se ei liikkunu yhtään (niinkun teidän raiskatut peeveetkään) :D

• dfghfd
        frhlö93498jnb kirjoitti:

juu juu ja mullakin oli -69 vuoden pv , siinä oli malossin variaattori ja peili, polinin penkki ja kisa ilmaa renkaissa, sit siinä oli 29cc pannu 48mm lortto kaassarilla ja kulki ylämäkeen tyhjäkäynnillä, ilman renkaita ja ilman mäntäää sen 680-713 km/h mittariin, mut se mittari kusi vähän oikeesti se ei liikkunu yhtään (niinkun teidän raiskatut peeveetkään) :D

Laittanut jälkipolttimen käynnistinpolkimeen ja vaihtanut etu- ja takahaarukoiden paikkaa, laittanut VE-jakajapumpun RUISKUKAASARIN - he,he tilalle ja vielä äidin ja siskon tampaxit pakoputkeen niin johan olis kulkenut. Mä ajoin tollasilla vireillä Valion kevytmaidolla tutkaan 701km/h!..

• frhlö93498jnb
        dfghfd kirjoitti:

Laittanut jälkipolttimen käynnistinpolkimeen ja vaihtanut etu- ja takahaarukoiden paikkaa, laittanut VE-jakajapumpun RUISKUKAASARIN - he,he tilalle ja vielä äidin ja siskon tampaxit pakoputkeen niin johan olis kulkenut. Mä ajoin tollasilla vireillä Valion kevytmaidolla tutkaan 701km/h!..

helmi!!!!!! lähetään sit ajelee joskus, mun pveellä ja sun maitopurkillas????
        meikä keulii etu-renkaalla susta ohi.... :D

• Bombåår

Mullaki oli tollane vuoden 69- pv. Naapurin ruohonleikkurista "lainasin" hajabushan konetta ja 5 minuuttii muokkasin runkoo sopivaks ja sitte sain koneen kii ja lähin runtul ni pakoputke paukkulaakeri tippui ja sit lähti sellane 250dB äänt ja poliisit sielt sit tuli ni lykkäsin 6 vaihteen pääl ja kyydis oleva kaveri huus: VIISSATAA 40 ALUEEL!!.. Sanoin siihe vaa: Lakkaa ny kattomast sitä mittarii kokoaja.. sitte ajoin ylämäkee sen 829km/h ja tietenki molemmat ilma kypärää ja sit poliisit kuolas vaa kieli ulkon suust ja lähdin siit sit ja menin kottii pistin uuden paukkulaakerin paikalle ja vaihdoin kampikammion kattovalon vihreeks (ainaki 200 lisävauhtii) ja ku poliiseja karkuu ajoin ni kuulosti jotenki vähä laiskalta ni naapurin mummon mazidasta nappasin twinturbo ja sit viritin siihe kines ja uus kiesi.. Sillai siin sit kävi et 1084km/h gps:ään ja sit leikkas kii ja jarruvaijjerin oli joku vihamies katkassu ni sanoin: PV.. TURBO BOOST ja lensin amerikkaa ja ostin kaupast kiltisti hiustenkuivaajan ja pistin sen kii ja sit taas lensin takas suomee.. meinas alakerta leipoo ku hiustenkuivaajas oli liia kovat tehot ni myin sit pois ja ens viikolla luin 3 listallist sanomalehdest kuolinilmotuksii ja kaikki oli jotai 14v poikii ja syynä tietyst liian raju vehje..

Täs viel ne kaikki osat:

- Hajabushan kone (Vain alakerta)
      - Mazda Rx-7 Twinturbo
      - TomTom Gps
      - Vihree kampikammion kattovalo
      - 1000-1 välit ja silti 100km/h mittaris 0,002s
      - Mittari (HOMEMADE)
      - Pakoputken paukkulaakeri (HOMEMADE)
      - Hiustenkuivaaja
      - 3 viiko sanomalehdet
      - Huippuluokan tekoäly (Oma pää)
      - 12752mm pytty (HOMEMADE)
      - 20 kennone 1526mm kaasari (HOMEMADE)
      - Ilmanputsari (SIENESTÄ) [HOMEMADE]
      - Desibeli mittari (HOMEMADE) ei ne normaalimittarit mitää 250desibelii mittaa saakeli piti sellanenki väsät..
      - 1069- luvun PV (HOMEMADE)
      - 1700/10/75 renkaat ja niihin sopivat täyskromivanteet

Yleistä tietoa:

- Teho: 14872hv
      - Huippunopeus: 1084/km/h
      - CO2 päästöt: 0,01g/10000km
      - Henkilömäärä: 2
      - Omamassa: 128kg
      - Kokonaismassa: 228kg

• wertiohfdhjyu

kova laite

• tyjtjfdtyj
        wertiohfdhjyu kirjoitti:

kova laite

2 tahtiseen saan turbon. Pakoputki pitää vaan mitottaa silloin eri tavalla. Nyrkkisääntönä tosin pidetään että ilmajäähdytteisiin sitä turboa ei kannata laittaa, kun ei jäähdytystehot riitä jäähdyttämään ahdettua konetta.

• Monkibomber_93
        tyjtjfdtyj kirjoitti:

2 tahtiseen saan turbon. Pakoputki pitää vaan mitottaa silloin eri tavalla. Nyrkkisääntönä tosin pidetään että ilmajäähdytteisiin sitä turboa ei kannata laittaa, kun ei jäähdytystehot riitä jäähdyttämään ahdettua konetta.

Meinaatko että nämä pennut täällä saavat ikinä toimivaa turboa kakstahtiseen kotiolosuhteissaan?

• asdc<f<das
        Monkibomber_93 kirjoitti:

Meinaatko että nämä pennut täällä saavat ikinä toimivaa turboa kakstahtiseen kotiolosuhteissaan?

En. Ajattelin vaan sanoa että teoriassa se on mahdollista, ja joku oikeasti osaava voisi noin vaikka tehdäkkin.

• Suzuki60 p+ :)

itellä suzuki pv vm. 87 60 p turboputkella ja malossin änkällä. välit o15-30. En oo mitannu palijoko kulukee mutta hyvä peli o. ;)

• fs353

Ja miksköhän vitussa kaivoit vuosia vanhan ketjun? Vitun valopää.

• Suzuki Pv BomBer

Mä Tuunasin Mun pevukan sillai et heitin se Heinon Timon Rally Hiacen takaluukkuun :D
      Värit ennen: Musta ja nyt Musta vihreä :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2648
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      204
      1682
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1610
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1471
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1232
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      76
      1015
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      979
    8. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      67