NHL 09 VALIKKO ONGELMA

manager7788

Asensin paripäivää sitten nhl09 pc pelin ja pelaaminen on sujunut ilman ongelmia. Nyt tänään kun käynnistin pelin ei minulla näkynyt valikoita (paitsi quit yläkylmassa). Mitään muutoksia en ole näytönohjaimen asetuksiin tehnyt.

Ihmeellistä että aluksi kaikki toimi mutta nyt ei. Jostain luin että kyse on pystytahdistuksesta (vertical sync). Itselläni on ati 3450 näytönohjain. En löytäny tuon Ati Catalyst Control Centerin kautta kuin kohdan: odota pystypäivitystä. Olen sitten sitä kokeillut on- ja off tilassa mutta millään ei valikot tule enää näkyviin. Olisiko kenelläkään vinkkiä että olenko nyt säätänyt oikeaa kohtaa näytönohjaimen asetuksissa. Vai oliskiko jotain muuta keinoa.

Parin päivän pelaamisen jälkeen täytyy todeta itse pelistä että aika pettymys on. Mutta olisi sitä silloin tällöin ajankuluksi mukava pelata.

4

1230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mauno123

vastausta en tuohon tiedä, mutta voisitko antaa cdkeyn tohon nhl 09:n jos kerran olet sen jo asentanut

• Zeroforty

Vastausta en tuohon kyllä tiedä, mutta päivitys saattaa auttaa. Sisäpiiri olisi parempi paikka näille ongelmille: http://www.sisapiiri.com/keskustelu/. Ja edelliseen viestiin sitä, että CD-keyn löytyy pelin kotelosta. Jos ei sinulla ole sitä, älä tule tänne kyselemään.

• dasasd
        Zeroforty kirjoitti:

Vastausta en tuohon kyllä tiedä, mutta päivitys saattaa auttaa. Sisäpiiri olisi parempi paikka näille ongelmille: http://www.sisapiiri.com/keskustelu/. Ja edelliseen viestiin sitä, että CD-keyn löytyy pelin kotelosta. Jos ei sinulla ole sitä, älä tule tänne kyselemään.

se on myös pystytahdistus jos on suomeks ja kyl se sielt löytyy. VERTICAL SYNC, ja säädä ohjelmakohtaseks eli laitat nhl exelle sen vaa :)

• ÄNÄRIFANI

Itellä toimii muuten moitteettomasti mutta kun koitat tehä pelaajaa tai mennä pelaamann niin kaatu missä vika jos sais kyselä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60