Kannan sydäntäni kylmässä,
jotta vavistelisi,
iskisi
kaviot keittiölautasia.
Heitä päitset pois.
Kulje kanssani aution poikki.
Ja silloin pidä lujasti kiinni,
kun minua ei enää näy.
Sinut kyllä muistan.
Sinut kyllä.
Miten mittava onkaan tämä vähäinen matka
tallilta talolle tai toisin päin.
irtiotto
5
218
Vastaukset 5
- rox.ette
'
ihan niin kuin aina ennenkin, otat mukaas lentoon ja sitten putoan kyydistä ensimmäisten pakkasten kovettamalle muhkuraiselle pihamaalle niin että naama on kuin syvästi nukutun yön jäljiltä...
Aina joutuu lukemaan sen sata kertaa että saa oman kuvan kasaan - on se sittenkin niin ihanaa, kun joku uskaltaa haastaa kaivelemaan itseen katsomisen rajoja. Kiitos sulle taas kerran, Flau !!
Kuukausia siitä kun viimeksi olen rohjennut (tai jaksanut) edes poiketa täällä. Onneksi löysin sinut heti.
r- Flau
Kiva kuulla susta. Oon vähän ihmetellyt missä vipatat. No, eihän asiat mulle kuulu. Muutenkin olen ottanut itsesi kaltaisen 'matalamman' profiilin koska täällä olo/oleilu ei ihan kaikille ole se viisain juttu.
Eiks tää kuulosta jotenkin tiedostavalta?
(tähän sulkujen väliin kuuluu helvetin typerän näköinen hymiö, semmonen outo)
f
Kirjoitat jälleen koruttoman
kaunista elämän jälkeä,joka
osuu syvälle mielen ja
tunteiden sopukoihin
elämään.
Ilmoitathan,jos olisin
tahattomasti loukannut
Sinua,tai jos eri
kommenttini häiritsevät.
Jos olen niin tehnyt,
niin lopetan osaltani
tämän kohdaltani.
Kunnioittaen :Dolan- Flau
Et millään tavalla ole loukannut tai sohinut. Mistä ihmeestä syystä syytät surkeasta serveristä itseäsi?
Tää ei käy laatuun. Flau kirjoitti:
Et millään tavalla ole loukannut tai sohinut. Mistä ihmeestä syystä syytät surkeasta serveristä itseäsi?
Tää ei käy laatuun.Näinhän minäkin toivoin olevan,
halusin vain tarkistaa,koska
eräs henkilö...no antaa olla
ja rauha hänen omalle tunnolleen.
Kaikkea sitä saa lukea,mikä
ei sivullisille kuulu,mitä
hyvää Sinusta sanonkin.
Samaa kuin Sinäkin ystävä
hyvä,tää ei käy laatuun.
Oikein hyvää aikaa ja
kirjoittamisen riemua
kuin tuskaakin,sillä
hyvällä maulla tietenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121103
- 34843
- 57839
- 65767
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M78694Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten
naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e37673Kuka mölyapina
Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle14619Salaattirosvo
Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia23570Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen
Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel4566- 16557