Meidän halloween

lapsen kanssa yhdessä mieli...

Meillä lapsi oli lukenut nallupuhin halloweeniä ja halusi myös pitää juhlat. Minusta oli kiva ajatus tässä pimeässä syksyssä, jotain piristystä. Nyt ollaan sitten kutsuttu mummut, vaarit ja kummit naamiaisiin. Askartelu on ollut kovaan viimisen viikon ja perjantaita odotetaan innolla. Tässä jaan teille omia ideoitani, joita ollaan kehitetty ja väsätty....

Kutsut:
Mustalle kartongille revittiin pienempi oranssi paperi ja liimattiin, sen päälle mustastatyllistä verkko ja hopeella kimalleliimalla piirrettiin verkko.... ja sitten puolikkaasta massapallosta hämis killumaan siihen :)

Hämähäkkejä seinälle... Kanamunakennosta leikeltiin "huiput" ja maalattiin mustaksi, villalangasta jalat ja valkosen silmät.

Perhokerhon sivulta tulostin isonluurangon jota käytin mallina maalatessani mustaan jätesäkkiin luurankon, saatiin "seinävaate"

Oranssisiin kertakäyttölaseihin leikattiin mustasta kontaksimuovista lepakoita.

Alkumaljopikareihin maalasin valkuaisella haamun ja ripottelin sokeria päälle, sulatetusta suklaasta silmät. Samoin koristelin kirkkaat "boolimaljat", tein valkuaisella ja sokerilla niihin siettejä.

Mustasta kartongista leikattiin hiiriä ja asetetaan ne lattian rajaan seinään kiinni.

Kattoon tehdään "mobile" hamuissta ja lepakoista.

Vessan katto vuorataan tyllillä ja laitetaan sinne yksi iso hämis (paperilautanen ja piipunkkrassis), sekä muutama pieni.

Oviin laitetaan kurpitsoja, jotka tehtiin oranssista kartongista, sekä mustasta kontaksi muovista.

Lautasliinarenkaat syntyi mustasta kartongista, joihin leikkelin kurpitsat koristeeksi.

Ruokana meillä on matosalaattia (makaroonisalaatti tehtynä spagetista), sorminakkeja, värjättyjä patonkeja, punasiapoppareita sekä porkkanakakku koristeltuna kurpitsaksi. Vihreäbooli punasella kädellä. Ruokalistaan koitan vielä keksiä jotain lisää lähinnä suolaselta osalta...

Mustia ja oransseja kynttilöitä, sekä mustia lakanoita, pöytäliinaksi...

1

931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulostaakivalta!

      Kuulosti tosi mahtavalta! Olisipa kiva nähdä kuvia varsinkin tuosta vessasta! Kuulostaa niin mahtavalta! Kivoja ideoita ja tuo valkuaisjuttu tulee varmaan tarpeeseen, jotain uutta! Kiitos siitä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      959
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      686
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      671
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      90
      608
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      40
      513
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe