Onko kellään kokemuksia maksullisista domina palveluksista turussa. Itselläni jalka fetissi ja haluaisin päästä luottamuksellisesti kokemaan jotain anuitlaatuista jalkoijen palvontaa.
Onko kukaan käyttänyt tai käynyt tällaisia palveluja tarjoavilla... Missä parhaat?
Kokemuksia domina palveluista turussa
4
6718
Vastaukset
- turunkävijä
pistä - www.villikellari.org
sieltä löytyy, palvelu on hyvää ja ammattitaitoista.
kallista kylläkin, satku kehiin niin ainakin 40 min saa. - TUTORW
Turkulainen domina käski minut riisuutumaan alasti. asettumaan polviensa päälle ja asetti seisovan kaluni reisiensä väliin, antoi ensin pajuvitsalla perseelleni ja kielsi laukeamasta ennen kuin antaa luvan tai muuten saisin ikimuistettavan selkäsaunan nahkaremmistä, multa tuli melkein heti ja remmistä tuli olan takaa, n. vartin päästä pisti minut nuolemaan spermani reisiltään. Perse oli niin kipeä etten pystynyt tksissa istumaan mutta orgasmi oli mahtavin mitä olen koskaan saanut.
- mustakontio
Hyvä ja asiakkaan huomioon ottava on Victoria.
Ja varusteina löytyvät jopa Kontiokumisaappaat...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482