Hei,
Tarvitsisin nyt hiukan apua koskien S-pankkia ja sinne tilin avaamista. Miehelläni on meidän talouden S-etukortin ns. pääkortti ja minulla rinnakkaiskortti. Hän on saanut verkkotunnuksen S-pankkiin, joilla voi käydä katsomassa bonuskertymät yms. Tarkoittaako tämä myöskin sitä, että hänellä on tili S-pankkiin? Tiedän, että on tyhmä kysymys, mutta kun en tajua :D
Ja sitten. Olen harkinnut tilin vaamista S-pankkiin. Onko miten nopea/hidas projekti. Mahdollisesti ottaisin myös Visalla varustetun S-etukortin. Mutta kysymys kuuluukin, vaikuttaako asiaan se että miehelläni on meidän pääkortti eikä minulle. Pystynkö avaamaan tilin itsenäisesti?
Kiitos asiallisista vastauksista :)
Kysymys
13
1661
Vastaukset
- S-pankin asiakas,
mutta sinuna marssisin suoraan s-pankkiin ja kysyisin asioita sieltä suoraan. Itselläni tilin avaus kävi siltä istumalta ja myöhemmin tilejä voi itse availla netissä, ja kortteja saa minkä haluaa ja ovat vielä ilmaisia.
Minäkin suosittelen kysymään pankista, koska ei tuolal sivuilla oikein vastausta tuohon saa.
Hinnastosta:
Palveluhinnasto osuuskauppojen asiakasomistajille
ja asiakasomistajatalouteen kuuluville
S-Tilin kuukausimaksu / tili Maksuton
Jos ajattelee normaali pankkia, niin näinhän se pitäisi mennä:
- mies: kortti tili-1
- nainen: kortti tili-2
Mutta meneeköhän se s-pankissa näin, kun bonukset olisi tarkoitus kerätä samalle tilille:
- mies: kortti tili-1
- nainen: kortti tili-1
TAI näin:
- mies: kortti Bonus-tili-1
- nainen: kortti tili-2 bonus-kortti-erikseen.
Toimiskohan, jos nainen ensin näyttää s-bonukortin (bonusten kirjaus "yhteiseen" kassaan -> miehen tilille) ja sitten maksaa oman tilin kortilla...- pankissa
Joo, täytyy tosiaan käydä pankissa kyselemässä tuosta lisää.
- oma tili
Jos miehelläsi on pankkitunnukset, niin on sillä tilikin. Sinä voit yhtä hyvin avata oman tilin, tilata oman Visan ja hommata samalla omat verkkopankkitunnukset. Miehen ei tarvitse olla mukana. Bonukset menee miehesi tilille kuten ennenkin. Siitä en osaa sanoa, kuinka kauan kestää, että kortti tulee.
- Kivikylän mies
Toisen tilin voi avata itselleen miehen verkkopankki tunnuksilla.Toiseen tiliin käy samat verkkopankkitunnuksetkin.Rahan siirto onnistuu suoraan tililtä toiselle hetkessä verkkopankissa.Kortin voi hankkia erikseen toiseen tiliin tarvittaessa.Hommat onnistuu verkkopankissakin.
- kysyä
...sitä sieltä S-pankista suoraan, eikä täältä? Selviäisi asia kerralla.
Sen vastauksenhan sitten voisit kirjoittaa tänne,jotta muutkin hyötyisivät (jotka eivät tajua)- tilin
Eli eilen kävin S-pankin toimipisteessä ja sain samantien avattua tilin sinne ja tein myös pankkikorttihakemuksen. Nopeasti homma toimi.
- jos jotain apua sinulle
Jos miehesi on pääjäsen eikä teille tule bonus-seteleitä kotiin, on miehelläsi siis tili s-pankissa bonuksia ym varten.
Tili on avattu pääsääntöisesti bonuksia varten joten se ei velvoita mihinkään muuhun mutta tiliä saa ja on tietysti toivottavaa että asiakkaat oppisivat sitä käyttämään enemmän.
Uuden tilin avaaminen sinulle ei ole suuri projekti. Ja visa on toki hyvä mahdollisuus nyt kun se on luvattu ilmaiseksi. Ei siis mitään ongelmaa kun olet rinnakkaisjäsen.- bonusseteleitä kotiin?
Itse en usko että kenellekään. Nekin joilla ei aikaisemmin ollut S-tiliä niin S-pankin aloittaessa toimintansa viime vuoden lokakuussa, on avattu tilapäinen S-tili, eli S-tili/siirto. Ei ole normaali S-tili vaan tarkoitettu ainoastaan bonusten keräämistä varten, sen voi tietenkin muuttaa tavalliseksi S-tiliksi jolloin toimii kaikki S-pankin palvelutkin eli mm. verkkopankki, laskujen maksu, Visa-kortit ym.
Eli uskoisin että jokaisella S-ryhmän asiakasomistajalla on jonkinlainen S-tili, ainakin edes S-tili/siirto jos ei ole tavallista S-tiliä. - hmm...
bonusseteleitä kotiin? kirjoitti:
Itse en usko että kenellekään. Nekin joilla ei aikaisemmin ollut S-tiliä niin S-pankin aloittaessa toimintansa viime vuoden lokakuussa, on avattu tilapäinen S-tili, eli S-tili/siirto. Ei ole normaali S-tili vaan tarkoitettu ainoastaan bonusten keräämistä varten, sen voi tietenkin muuttaa tavalliseksi S-tiliksi jolloin toimii kaikki S-pankin palvelutkin eli mm. verkkopankki, laskujen maksu, Visa-kortit ym.
Eli uskoisin että jokaisella S-ryhmän asiakasomistajalla on jonkinlainen S-tili, ainakin edes S-tili/siirto jos ei ole tavallista S-tiliä.Hok-elanto osuuskaupassa (helsingin alueella) on vielä bonus-setelit käytössä. Ja yllättävän paljon niitä vielä tuputellaan kassoille. Toiset kun eivät tahdo mitään tilejä. Joten asiakkailla jotka saavat niitä seteleitä, ei ole olemalla minkäänlaista tiliä.
- olet väärässä
hmm... kirjoitti:
Hok-elanto osuuskaupassa (helsingin alueella) on vielä bonus-setelit käytössä. Ja yllättävän paljon niitä vielä tuputellaan kassoille. Toiset kun eivät tahdo mitään tilejä. Joten asiakkailla jotka saavat niitä seteleitä, ei ole olemalla minkäänlaista tiliä.
HOK-Elannossakaan ei kyllä jaeta enää mitään bonusläpysköitä, tiedän koska itse olen Hok-Elannon asiakasomistaja ja kaikki bonukset tulee S-tilille. Sellainen minulle avattiin S-pankin aloittaessa toimintansa käytännössä, aluksi se oli S-tili/Siirto mutta kävin Prisman S-pankki-asiointipisteessä muuttamassa sen tavalliseksi S-tiliksi ja tilasin samalla verkkopankkitunnukset ja kortin. Mulla ei siis ollut ennen S-pankkia mitään tiliä ja bonukset tuli läpysköinä ja tuo siirto-tili siis avattiin juuri bonuksien maksamisia varten.
- ei hok-elannon jäsen
olet väärässä kirjoitti:
HOK-Elannossakaan ei kyllä jaeta enää mitään bonusläpysköitä, tiedän koska itse olen Hok-Elannon asiakasomistaja ja kaikki bonukset tulee S-tilille. Sellainen minulle avattiin S-pankin aloittaessa toimintansa käytännössä, aluksi se oli S-tili/Siirto mutta kävin Prisman S-pankki-asiointipisteessä muuttamassa sen tavalliseksi S-tiliksi ja tilasin samalla verkkopankkitunnukset ja kortin. Mulla ei siis ollut ennen S-pankkia mitään tiliä ja bonukset tuli läpysköinä ja tuo siirto-tili siis avattiin juuri bonuksien maksamisia varten.
Kyllä vaan tulee vieläkin täällä toisessa osuuskaupassa vastaan näitä ihanaisia hok-elannon bonus seteleitä. Joten ei niitä ole kokonaan lopetettu lähettämästä. Hok-elannossa on mahdollisuus kyllä avata se tili mikäli haluaa mutta pakko ei ole toisin kuin muissa osuuskaupoissa!
- sitten miksi
ei hok-elannon jäsen kirjoitti:
Kyllä vaan tulee vieläkin täällä toisessa osuuskaupassa vastaan näitä ihanaisia hok-elannon bonus seteleitä. Joten ei niitä ole kokonaan lopetettu lähettämästä. Hok-elannossa on mahdollisuus kyllä avata se tili mikäli haluaa mutta pakko ei ole toisin kuin muissa osuuskaupoissa!
minullekin avattiin tili S-pankkiin vaikka en sitä edes pyytänyt kun HOK-Elanto nimenomaan ilmoitti että jatkossa kaikki bonukset tullaan maksamaan tilille? Eli ei edes annettu vaihtoehtoa että haluaako sen tilin vai ei. Tosin ihmettelen että kukapa ei haluaisi, onhan noiden läpysköiden kanssa pelaaminen hankalampaa kuin se että bonukset menisi suoraan tilille! En siis lainkaan valita HOK-Elannon tekemää päätöstä automaattisesti ja kysymättä minulta, avata tili S-pankkiin.
Ja jos et ole HOK-Elannon jäsen, niin miten kummassa voit silti saada sen bonusseteleitä varsinkaan kun ei sen omille jäsenillekään niitä enää lähetetä??? Ettet vaan yrittäisi nyt vedättää?? Alkaa tuntumaan siltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184