Jeep Cherokee 4.0 highoutput vm 92
ongelmana on etten saa kitinää/rohinaa poistumaan sitten millään.. "Laturin hihna" on uusi ja kiristetty justiinsa, mutta kitinänsekainen "rohina" jatkuu vaan.. kellään kokemuksia asiasta? mahtaisikohan olla vesipumppu menossa vaiko sitten joku ohjurin pyörä vaiko kenties joku muu??????
APUA
4
1806
Vastaukset
- sitä remmiä
Käyttää jos vielä rohisee niin vika ei ole ainakaan kiristimissä / laturissa.
- Hatska
Kyllä sen on pakko johtua näistä em. laakereista jos ääni on joko "rohisevaa/rahisevaa" ja vieläpä "kitisevää", sillä laakerilla on juuri nuo ominaisuudet ennen täydellistä tuhoutumistaan. Kuuntele rautatangolla vieden sen jokaisen laakerin kohdalle erikseen ja korvaa pitäen toisessa päässä tankoa, niin varmasti kuulet sen, mikä laakeri on menossa rikki, kokemusta on !
- Jep Jeeppi
Kiitoksia vinkeistä..
Täytyy tutkia asiaa.. jospa vika selviäisi
kitinä poistuu tosin hetkeksi kun laittaa Esim. aseöljyä hihnan sisäpintaan
Tehostajan pumppua. Mulla sama auto ja alkoi remmin kitinällä, josta muuttui hydrauliseksi vonkumiseksi, lopuksi krohinaksi.
Kun vaihdat, varo siivapyörän vaihtoa, n.s. pakelliittia, keskiosa metallia, josta voit ulosvetäjällä vetää. Takaisin saat kun lämmität todella vähän keskiosaa, itse lämmitin vain kynttilällä. Mittaa tarkkaan, mihin kohtaan laitat akselille, että tulee remmin kanssa linjaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233081Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122169Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.702023Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001863Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761593Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401366Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141302Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001275- 1111095
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151076