hei!
Loppuraskaus menossa ja saatiin sitteri lahjaksi vauvalle. Nyt aloinkin miettii, että minkä ikäisenä vauvaa sit saa alkaa pitämään sitterissä? Onko jotain yleistä ohjetta vai riippuuko sitterin mallista yms? Neuvokaa kokematonta...kiitos!
sitteri vauvalle
6
703
Vastaukset
- alkoi vauva
olla sitterissä 4-5 viikon ikäisestä. On lähes joka päivä siinä jonkun aikaa katselemassa kun äiti tekee kotihommia:)
- tuleva mami90
sitteri sopii ihan vastasyntyneille? sellaisen aion hankkia, koska helpottaa kuulemma just kotitöiden tekoa; pikkinen siinä istuskelee tai nukkuu ja äiti saa touhuta :)
- Mammanen
Meillä oli ainakin ihan viikon ikäsestä etiäppäin.
Jostain olen kuullut että ei saisi pitää kun 20min kerrallaan siinä mutta meillä oli kyllä paljon pidempään, nukkuikin siinä usein.
Eikä ole mitänkään kärsinyt sitterissä olosta.
- tai sitten ei
Meillä jotkut lapsista ovat viihtyneet sitterissä heti pienestä pitäen. Toiset taas ovat olleet sellaisia sylivauvoja että sitteri on jäänyt käyttämättä. Mutta kun teillä semmoinen on, niin kyllä vauvaa siinä voi pitää heti kun laitokselta tulette - jos siis viihtyy. Muutaman kuukauden päästä menohalut on niin kovat ettei enää istu sitterissä :D
- sitterin
ja siinä olevassa käyttöohjeessa oli että kolmen viikon ikäisellä voi alkaa käyttämään. Mutta tietenkin riippuu vauvasta miten alkaa viihtymään.
- ei aina..
ole siitä viihtymisestä, vaan siitä mikä on vauvan kropalle parasta. Sitterissä on ne aikarajoituksetkin ihan syystä, ei ne sen takia ole että vauva ei viihtyisi pidempään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628