Paras kirpputori?

lkjrglij

Kertokaapas kumpaan kannattaa viedä myyntiin tavaraa, "linja-autoaseman kirpparille" vai Kokemäen Tuohitorille? Kummassakohan käy paremmin kauppa? Riippuu tietenkin tavarasta, mutta toisessa ainakin näkyy samat tavarat seisovan paikallaan päivästä toiseen eikä hyllyt näytä yhtään tyhjenevän. Itsellä ei myyntikokemusta ja nyt pitäisi kaappisiivouksen myötä viedä turhat tavarat myyntiin.

13

2568

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kipa

tuohitori paras kirppis! siellä käy porukkaa huittisista asti. tavara menee kaupaks! Nimimerkki: kokemusta on !!

• sinne ainakin

itse vaivautuisin laittamaan..

• lukiluki
        sinne ainakin kirjoitti:

itse vaivautuisin laittamaan..

on pöytä Kokemäellä Tuohitorílla ja siellä käy paljon porukkaa, suosittelen.

• Kirppuilija

Päivän parhaat naurut sain tuosta "siellä käy porukkaa Huittisista asti" :) Ihanko niin pitkältä?
        Siis Tuohitorihan on länsi-suomen parhaita kirppiksiä, ellei paras. Siellä käy porukkaa koko länsi-suomen alueelta. Tampereeltakin porukka vaeltaa sinne, kun omat kirppikset on mitä on.
        Itsellänikin on matkaa kyseiseen paikkaan 60km, mutta välillä olen siellä pitänyt parikin kuukautta paikkaa, ja käynyt joka viikko. Tuohitori vaan on käsittämättömän hyvä kirppis, jossa käy porukkaa PALJON. Ja myynti on aivan eri luokkaa kuin jossain Harjavallan kirppiksillä.
        Pöytävuokra on niin halpa, että myyntipaikoille on aina jonoa.

• lämpimästi

Vie tavarasi kokemäelle ihan suosiolla, toripuodissa kauppa ei käy. Itselläni llut molemmissa myyntipöydät ja aika lailla samaa tavaraa, toripuodista sain voittoa kahden viikon jälkeen vaivaiset 20 euroa, tuohitorilla pöytäni oli viikkokausia koska rahaa tuli joka viikko 30-80e.(Myin siis pääasiassa lastenvaatteita, joissa hinta oli 1-3e/vaate) Suosittelen, tuohitorilla on asiakkaitakin sata kertaa enemmän.

• Moosex

riippuu ihan millaista tavaraa myyt ja mihin hintaan... toripuodil menee ok-tavara suht. halvalla ja samoin kyl kokemäelläkin... kalliilla ei kukaan mitään osta yleensä jollei tuote lähes alkuperäises kunnos ja kallis jo alkuunsa... kantsii miettii tarkoin et saat "omas" takas.... riippuu tosiaan siitä millaista myyt ja millä hinnal.. niinku joka paikas!! mulla toripuoti myy tosi hyvin ku en sikahintoi pyytele...

• makuasia kait

Eiköhän se ole aivan sama mihin ne vie, jos tavara on sellaista, että sille on kysyntää?

Tuntuu aika utopistiselta, että joku kertoo ”toripuodista sain voittoa kahden viikon jälkeen vaivaiset 20 euroa, tuohitorilla pöytäni oli viikkokausia koska rahaa tuli joka viikko 30-80e.(Myin siis pääasiassa lastenvaatteita, joissa hinta oli 1-3e/vaate)”. Aika monta rättiä pitää myydä, että voitto on tuota luokkaa ja oliko ajankohta sama? Eiköhän se ole kirpputorillakin sama, kuin muussakin kaupankäynnissä, kysynnän ja tarjonnan laki?

Ts. lastenvaatteet on olleet tällä ja edellisviikolla myynnissä kaupungissa z, en tiennyt niitä tarvitsevani. Tänään testi näytti plussaa ja aloitan hamstraamisen, ja kas kumma löydän vain tietyn kaupungin x kirppikseltä tavaraa?

Eli yhteenvetona edelleen, kunhan tavara on kunnollista, niin kaupaksi menee missä vaan.

Käyn itse kummassakin, sekä Toripuodissa, että Tuohitorilla. Molemmissa on puolensa ja niistä on keskusteltu täällä ennenkin. Kokemäellä tyttö koittaa hymyllä ja tervehtiä, omistaja on aina, kuin haukka. Tietää olevansa ison liikkeen omistaja, jonka ei tarvitse paskaakaan välittää asiakaspalvelusta. Toisaalta antaa asialliset vastaukset kysyttäessä, ehkä asenne on sittenkin vähän leipääntynyt koko hommaan jo?
      Toripuodissa taas, omistaja on unohtanut, ettei ole enää karaokebaarissa töissä, ei tarvitse huutaa. Ei kaikkia kiinnosta kuulla, mikä toisen asiakkaan myynti oli, tai ei myös huvita, että muut mahdolliset asiakkaat tietää juuri minun tehneen hyvän ostoksen ja tosi halvalla.

Molemmissa sama tavara makaa ties kuinka kauan, eli ei kulje. (riippuu mitä hakee, tietysti)

Mihin sitten unohtui Itsepalvelukirppis valloissa? Myyjän ääni ei ole kaunein mahdollinen, mutta palvelu toimii kyllä ja tavarakin vaihtuu toisinaan.

• Ärsyttävää

Aika paljon jäi viimeksi tavaraa "kadoksiin" viime myyntijaksolta, etupäässä lasten leluja yms. Kuitenkin sen verran isoja tavaroita, ettei huomaamatta mene hukkaan, ja useita tavaroita. Aikaa o0n jo kulunut, mutta ei niitä koskaan löytynyt vieraista pöydistä tai muualtakaan.

• Tappe

Kyllä kauppa käy molemmissa jos hinnat kohdallaan. Jos vanhasta tavarasta kiskotaan uuden hintaa, niin hyllyssähän ne makaa..
      Laskekaapas myös bensan hinnat ja muut kulut, jos vie tavarat Harjavallasta Kokemäelle, ja käy vaikka useamman kerran viikossa järjestelemässä myyntipöytäänsä. Ja siististä, ei liian täyteen tupatusta pöydästä kauppa käy.

• tyyväinen

Kirpputorit ovat molemmat hyviä mielestäni.Suosin tietysti Harjavaltalaisena ommaa koska tännekkin on nyt saatu kunnon kirppis.Näihin myynteihin vaikuttaa niin paljon tietysti vuodenaika,millaista tavaraa on itsellä ym ym.Itsellä mennyt ainakin tavara hyvin kaupaksi kummallakin vaikken enää Kokemäellä käykään kirppiksellä.Pidän myös siitä harjavallassa että nainen on hyvin mukava ja palvelu pelaa.Lisäksi jos lähden ostoksille niin Harjavallan kirppis ei ole liian iso minkä voi kiertää väsymättä.

• alkuperäinen!!

Kiitos suosituksistanne! Päädyin Toripuotiin, jo silläkin perusteella että maksaahan ne bensatkin Kokemäelle asti päivittäin ajella. Omistaja on mukava ja kauppa käy!

• old man

Tuohitori on Länsi-Suomen ehdottomasti paras kirpputori

• Liisa pien

legalilla on pirkkalassa Länsi-Suomen ehdottomasti paras kirpputori.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1042
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe