Tytöt ja kickboxing.

SuskiiA

Mitä sanotte tyttöjen potkunyrkkeilyn harrastamisesta? Onkohan paljonki tyttöjä jotka harrastaa tätä?

17

7172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AndyS

      Meillä tyypillisesti noin kolmannes treenaajista on naisia. Potkunyrkkeily on varmaan eniten naisia vetävä kamppailu-urheilulaji, mitä on.

    • treeniä...

      Rasva palaa.

    • tehoaa

      Todella tehokasta ja kivaa jos hyvä seura ja ammattitaitoiset ohjaajat. Itellä käynyt hyvä säkä ja päässyt ammattilaisten ohjaukseen.

      Rasva todellakin palaa, kunto kohoaa jne. Meillä ainakin lisäks tosi hyvä treeniporukka. Ite aloitin tossa elokuun alussa ja painoin silloin jotain 61kg, nyt vaaka näyttää 54! ja tässä aijon pysyäkin tai sit 2kg viel pois! pituus siis 167.

      Meillä treenejä 2 kertaa viikko. Aluks ajattelin, että kurssin hintaan/jäsenmaksuun nähden tosi vähän, mutta hei todella sopiva määrä! Treenit niin rankkoja, että pian ei palautuis ollenkaan jos olis enemmän. Lenkkeilyä (pitkä kävely) lisäks pari kertaa viikko ja salilla voimaa yks kerta/ viikko. Tä toiminut ainakin mulla.

      Suosittelen siis lajia kaikille tytöille ja naisille!

    • ...

      omasta ryhmästä n. puolet naisia. Ei tätä lajia voi kun suositella oli harrastaja sitten nuori tai aikuinen, mies tai nainen.

    • kaikkia voi ja

      uskaltaa kokeilla, itse innostunut todella lajista:). Menin kun halusin kokeilla jotain uutta kivaa. Mene vaan mukaan jos tykkäät? Näet itse onko se kivaa, jos ei niin sitten vaihda johonkin toiseen. Anna mennä vaan. ;)

    • ...kad

      potkunyrkkeily vetää puoleensa lähinnä pissiksiä. mikä siinä on? "oon kova lissu kun harrastan potkunyrkkeilyä, leson sillä, mutten todellisuudessa osaa yhtään mitään!" tunnen\tiedän useamman pissiksen jotka harrastaa potkunyrkkeilyä. miksei kukaan lissu harrasta mitään muuta? sana "potkunyrkkeily" saattaa vaan olla niin kova sana.

      • tyttötreeneistä

        se vasta kivaa onkin.. olen tyttö, ihan suosittu mutta silti kaukana lissusta. käyn treenaamassa kunto- ja potkunyrkkeilyä 8 h viikossa. on meijänkin ryhmässä pari kamalaa tapausta joilla aina mustat luomivärit silmissä harkoissa ja ei ne kyllä mitään osaakkaan. mutta vaikka on tyttö, ja ulkonäöltään nätti (=lissu monien mielestä) ei se tarkota että on pissis ja ei osaa mitään. mä ainakin olen actually ihan hyvä, ja se on kuultu myös valmentajilta. ja hei pissikseksihän itse asiassa enemmän tekee: "jee mennäää keittoo meijän feimien frendien kaa joka ikinen perjantaiii!!!!!!!!!!11" mun mielestä on lähinnä noloa notkua perjantaisin kaupungilla kultalonkerot ja siiderit kädessä. ite olin eilen perjantaina klo 17-20 salilla treenaamassa ja voin vannoa että se on parempi tapa viettää perjantai ku ihqjen kavereitte kaa.


      • tunari72

        "oon kova lissu kun harrastan potkunyrkkeilyä, leson sillä, mutten todellisuudessa osaa yhtään mitään!"

        Älä kuitenkaan yleistä, ei kaikki kickboxarit oo semmosii. Ja voi ne osatakkin jotain...Siis meinaan että jos tuunet jonkun piisiksen joka harrastaa potkunyrkkeilyä, et voi vain olettaa että se käy siellä vaan että voi kertoa kavereillensa niin.


    • v.tun kovispissikset

      Pissikset ja lissut käy usein just siks kickboxin treenessä että voivat esittää kovaa ja luulevat sit olevansa lähes voittamattomia.. Oon nähny kun sellanen lissu näytti pojalle potkuja ja monotti liikenne merkkiä olis hakannu jätkän (puheitten mukaan) jos ei olis poika lähteny mopolla vetää karkuun....

    • Paziz

      Kyllä meillä käy treeneissä n. kolmasosa naisia. Ja kaikki treenaavat ihan tosissaan ja hyvin. En ole yhtään pissistä nähnyt.

    • minä vaan

      pissiksistä en tiedä,mutta ite harrastan potkunyrkkeilyä ihan jonkun muun,kun näyttämisenhalun takia. Mietin tässä,että vois vaikka joskus ruveta kilpailemaankin. On ärsyttävää yleistystä,että ajatellaan kaikkien naisten olevan treeneissä pissiksiä. Mä tykkään treenaa kovaa ja hiki päässä enkä juurikaan ajattele ulkonäköasioita salilla. Yleensä kenenkään uhoajan oli se sitten mies tai nainen ei pitäis harrastaa yhtään mitään lajia,jossa opetellaan osumia ja iskuja.

    • trecool1

      höhöhh, että pissiksiä vain. Kannattaa tosiaan aloittaa potkunyrkkeily. todella upea laji! kuitenkin jos pelkää kipua kannattaa aloittaa kuntonyrkkeilystä. Tuo kommentti pissiksitä oli jokseenkin asiaton. En ole salilla pisiiksiä nähnyt, vaan naisia ja tyttöjä jotka treenaavat tosissaaan. aika subjektiivinen näkökanta ajatella että kaikki naiset jotka harrastavat potkunyrkkeilyä ovat pissiksiä, jotka lesoavat sillä. LOL

    • k vs j

      Oon jätkä ja yläasteen seiskalla yks siro muija joka oli mun kokonen alotti karaten niin ysillä vaik olin jo sitä vähän isompi oltiin voimissa ja painissa ihan tasaväkisiä! ja se kyllä lesosi sillä ja usein halus haastaa mut painimatsiin koulun jälkee kun ootettii dösää! Halus antaa lumipesun!

    • lajin harrastaja

      Siis monethan harrastaa potkunyrkkeilyä myös kunnon kohotuksen/ylläpitämisen takia. Ja siihen se onkin erinomainen harrastus. Suosittelen, jos kiinnostaa kokeilla.Itse olen tyttö ja treenaan tyttöjen ryhmässä. Tuolla ylempänä joku kommentoi, että jos pelkää kipua, niin kannattaa aloittaa kuntonyrkkeilystä. Pöh, ei meidän treeneissa ainakaan harjoitteet ole kivuliaita. Kun harrastuksen on aloittanut ja kun ei tekniikatkaan ole hallussa, niin ei siellä kipua tunne. (paitsi tietty jos sattuu tekemään aivan väärin). Ja jokainenhan tekee oman tasonsa mukaan.

    • Kiinnostunut

      Hei,ite oon kiinnostunu ja alkanu tosissaan harkitseen aloittamista. Oisko missään pääkaupunkiseudulla jotain kursseja potkunyrkkeilyn aloittamiseen vai pitääkö vaan mennä suoraan treeneihin?? Olne 15 vuotias tyttö.

    • kickick

      Meilläkin tuolla salilla käy pari sellaista lissua, jotka luultavasti ton trendikyyden takia lajia harrastavat/harrastivat ja aluksi ärsyttiki kun keskittyivät enemm'n niiten hiusten laittoon sieltä peilin kautta kun tekniikaan seuraamiseen:D mut parempihan se on että siellä ovat kuntoilemassa kun ulkona riehumassa ja mitä ne mun treeniin vaikuttaa, ei mitenkään:) Jos jotain pari juttuja on niin ne ovat yleensä keskenään. Eikä ne kauaa näköjään viihtyneet kun ei ole vähään aikaan näkyny, jos olisivat tykästyneet,oisivat jääneet ja luultavasti ottaneet treenamisen tosissaan ja laittaneet ne hiukset kuntoon ennen tatamille tulemista.
      Mutta siis ihana laji! Parhaat kiksit kyllä saa ja huomaamatta kunto kasvaa ja kalorit palaa:)

    • nyrkkeily

      Moi! Haluaisin muuten harrastaa sitä, mutta pelottaa että en löydä ryhmää jossa olisi mukava olla eikä tarvitsisi potkia muita ihmisiä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe