Heippa,
niin siis onko jollakin kokemuksia buukkauksesta ko sivustolta? Millaisen hotellin sait, vastasiko se kuvausta? Kannattaako siis ostaa "sika säkissä"? Onko hotellit todellakin tuntuvasti edullisempia kuin väittävät?
Kokemuksia hotwire.com?
1
1620
Vastaukset
- matkailija-x
...ja kaikki positiivisia.
* ja ** hotelleissa hintaero ei ole niin suuri muuualata saataviin vastaavantasoisiin hotelleihin verrattuna, mutta *** ja **** hotelleissa hintaero voi parhaimmillaan olla hyvinkin iso. Olen käyttänyt vain *** ja **** hotelleja tätä kautta, varsinkin **** hotellit ovat myös paremmilla paikoilla.
Miamista en ole ottanut hotellia Hotwiren kautta, mutta olen käyttänyt sitä useammassa kaupungissa Kaliforniassa, New Yorkissa, Bostonissa ja Euroopassa eri kaupungeissa. Olen aina ollut tyytyväinen hintaan ja hotelliin sekä sen sijaintiin. Esim. New Yorkissa maksoin 122 USD verot/yö (7 yötä) trendikkäästä ***½ hotellista Columbus Circlen vieressä, kun halvimmillaan löysin samaan hotelliin samoille päiville hinnan 260 USD vero.
Kannattaa katsoa vastaavien hotellien hintoja samalta alueelta ja verrata hintoja Hotwiren tarjoamiin.
Olen menestyksekkäästi käyttänyt myös Priceline.comia/name your own price-osio, jossa tarjotaan omaa hintaa hotellista. Tähän olen ollut myös tyytyväinen.
En ole varannut enää useampaan vuoteen muuta kautta kuin Hotwirestä tai Pricelinestä hotelleja lomamatkoille. Olen voinut asua tasokkaammin kuin aiemmin ja olla useamman yön hintaedun ansiosta.
Pricelinen ja Hotwiren toimintaa selittää tarkemmin keskustelufoorumi betterbidding.com.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628