Suunnittelin tammikuun alussa tekeväni ehkä vajaan parin viikon reissun jonnekkin lämpimään. Olen katsellut lentojen hintoja eri sivuilta, mutta koska tarkkaa kohdetta ei ole selvillä, selailen lentokenttälistoja vähän summanmutikassa. Opiskelijan varoilla haluaisin asiantuntevia vinkkejä edullisista kohteista esimerkiksi Aasiassa (lentojen suhteen), voiko tuohon aikaan odottaa saavansa äkkilähtöjä yms.
Vastaukset 4
- lennot
Kaikkein suosituinta aikaa ja koneet ihan täynnä.
Paremminkin pitää ajatella saako lentoja edes kovalla hinnnlla.
Jos tammikuulle saat alle tonnilla lennot vaikka
Bangkokiin niin osta heti koska jos odotat
tammikuuhun niin maksaa ainakin 1500 euroa. - Bhang Bhang Baba
Lennot Intiaan ovat vieläkin aika edullisia jos valitsee sopivat päivämäärät. Ja itse Intia on repuumatkaajalle halpa.
- kautta
Hong Kongiin 600e finskin suora lento siitä pääsee satkulla vaikka minne. Itsellä Manilaan 110e ,josta Boracaylle 40e että sillee
- näin tammikuussa
kautta kirjoitti:
Hong Kongiin 600e finskin suora lento siitä pääsee satkulla vaikka minne. Itsellä Manilaan 110e ,josta Boracaylle 40e että sillee
Tälle viikolle oli lähtöjä mm. Dubaihin 180 eur meno-paluu. Itse otin Saigoniin 485 eur m/p. Sama hinta oli Phuketiin josta olis päässy myös kätsästi jatkamaan matkaa Aasian metropoleihin. Kyseessä Finskin sillipurkkilennot. Paikat kyllä näköjään menee nopsasti joten toimittava heti jos näkee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051334Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91807Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 50686
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja124594Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30551Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32526Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔31517Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö184515Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi24500