Suunnittelin tammikuun alussa tekeväni ehkä vajaan parin viikon reissun jonnekkin lämpimään. Olen katsellut lentojen hintoja eri sivuilta, mutta koska tarkkaa kohdetta ei ole selvillä, selailen lentokenttälistoja vähän summanmutikassa. Opiskelijan varoilla haluaisin asiantuntevia vinkkejä edullisista kohteista esimerkiksi Aasiassa (lentojen suhteen), voiko tuohon aikaan odottaa saavansa äkkilähtöjä yms.
Minne lämpimään halvimmat lennot tammikuun alussa?
4
1837
Vastaukset
- lennot
Kaikkein suosituinta aikaa ja koneet ihan täynnä.
Paremminkin pitää ajatella saako lentoja edes kovalla hinnnlla.
Jos tammikuulle saat alle tonnilla lennot vaikka
Bangkokiin niin osta heti koska jos odotat
tammikuuhun niin maksaa ainakin 1500 euroa. - Bhang Bhang Baba
Lennot Intiaan ovat vieläkin aika edullisia jos valitsee sopivat päivämäärät. Ja itse Intia on repuumatkaajalle halpa.
- kautta
Hong Kongiin 600e finskin suora lento siitä pääsee satkulla vaikka minne. Itsellä Manilaan 110e ,josta Boracaylle 40e että sillee
- näin tammikuussa
kautta kirjoitti:
Hong Kongiin 600e finskin suora lento siitä pääsee satkulla vaikka minne. Itsellä Manilaan 110e ,josta Boracaylle 40e että sillee
Tälle viikolle oli lähtöjä mm. Dubaihin 180 eur meno-paluu. Itse otin Saigoniin 485 eur m/p. Sama hinta oli Phuketiin josta olis päässy myös kätsästi jatkamaan matkaa Aasian metropoleihin. Kyseessä Finskin sillipurkkilennot. Paikat kyllä näköjään menee nopsasti joten toimittava heti jos näkee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074768Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744021462- 1891104
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101088Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861000Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11942tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11938Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
- 64876