Oinas nainen ja kumppanit

oinas woman

Olen oinas nainen ja minua on alkanut askarruttaa eräs asia... Miksi kaikki miespuoliset henkilöt joihin tunnen jonkinlaista ihastumista tms.. ovat joko härkiä tai skorpioneja?? Jokainen entinen ja nykyisistäkin edustaa jompaa kumpaa merkkiä..! Aviomieheni on skorpioni. Olen ollut myös rakastunut avioliittoni aikana härkään..joskin yritän päästä yli siitä. Ja yleensä jos tapaan uusia ihmisiä niin kaikki kenestä voisin olla kiinnostunut muutenkin ovat härkiä tai skorppareita..onko tämä sattumaa vai mitä???

4

1305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama homma täällä,tosin lisään listaan kaksoset.Olisko jotain että heistä saa haastetta jota oinas kaipaa,en tiedä mutta ne ovat merkit jotka vetävät puoleensa ja lujaa..

• oikukas oikku

On pisin suhde ollut kaksosen kanssa. Varsin viehättävä merkki. Kaloihin olen retkahtanut useasti kunnes tajunnut ettei vaan jaksa niiden laiskistelua katsella, vaikka heidän taiteellisuutensa ja herkkyytensä kiinnostaakin..;)

• oinas woman

Aivan..minulla taas parhaat ystävät ovat kaksosia..tai oinaita.

• Nimetön

Myös minä oinasnaisena olen tapaillut ja seurustellut todella monien härkien ja skorppareiden kanssa.

Nykyisin, jos mies kiinnostuu minusta, hän useinmiten on härkä....Ovat vaan niin hitaita tekemään päätöksiä, ettei tuo kuuluisa kärsivällisyys oikein tahdo riittää. Oinasnaisen kanssa saa tilaisuutensa. Jos siihen osaa tarttua oikealla hetkellä, saa todella hyvän naisen. Jos juttu mutkistuu, niin se ei yleensä enää onnistu.

Skorppionit kiinnostavat salaperäisyytensä vuoksi, mutta sama piirre alkaa ärsyttää pitkässä juoksussa....Ei aina jaksa olla arvailemassa, mitä toinen pohtii, kun ei saa suutansa auki...

Oinasnainen rakastaa arvoituksia ja haasteita ja näissä mainituissa merkeissä niitä on riittävästi : )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      105
      1888
    2. 239
      1678
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      61
      1076
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1030
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      62
      980
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      65
      929
    7. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      63
      828
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      37
      827
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      6
      811
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      805
    Aihe