Olen oinas nainen ja minua on alkanut askarruttaa eräs asia... Miksi kaikki miespuoliset henkilöt joihin tunnen jonkinlaista ihastumista tms.. ovat joko härkiä tai skorpioneja?? Jokainen entinen ja nykyisistäkin edustaa jompaa kumpaa merkkiä..! Aviomieheni on skorpioni. Olen ollut myös rakastunut avioliittoni aikana härkään..joskin yritän päästä yli siitä. Ja yleensä jos tapaan uusia ihmisiä niin kaikki kenestä voisin olla kiinnostunut muutenkin ovat härkiä tai skorppareita..onko tämä sattumaa vai mitä???
Oinas nainen ja kumppanit
4
1288
Vastaukset
Sama homma täällä,tosin lisään listaan kaksoset.Olisko jotain että heistä saa haastetta jota oinas kaipaa,en tiedä mutta ne ovat merkit jotka vetävät puoleensa ja lujaa..
- oikukas oikku
On pisin suhde ollut kaksosen kanssa. Varsin viehättävä merkki. Kaloihin olen retkahtanut useasti kunnes tajunnut ettei vaan jaksa niiden laiskistelua katsella, vaikka heidän taiteellisuutensa ja herkkyytensä kiinnostaakin..;)
- oinas woman
Aivan..minulla taas parhaat ystävät ovat kaksosia..tai oinaita.
- Nimetön
Myös minä oinasnaisena olen tapaillut ja seurustellut todella monien härkien ja skorppareiden kanssa.
Nykyisin, jos mies kiinnostuu minusta, hän useinmiten on härkä....Ovat vaan niin hitaita tekemään päätöksiä, ettei tuo kuuluisa kärsivällisyys oikein tahdo riittää. Oinasnaisen kanssa saa tilaisuutensa. Jos siihen osaa tarttua oikealla hetkellä, saa todella hyvän naisen. Jos juttu mutkistuu, niin se ei yleensä enää onnistu.
Skorppionit kiinnostavat salaperäisyytensä vuoksi, mutta sama piirre alkaa ärsyttää pitkässä juoksussa....Ei aina jaksa olla arvailemassa, mitä toinen pohtii, kun ei saa suutansa auki...
Oinasnainen rakastaa arvoituksia ja haasteita ja näissä mainituissa merkeissä niitä on riittävästi : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579