Hei,
Pitäisi valita mokkula mutta sen pitäisi toimia myös pohjoisessa mökillä... mokkula pitäisi ottaa nyt, testaamaan pohjoiseen pääsee vasta myöhemmin.
Onko toiminnoissa eroja? onko Sonera edelleen se ainoa oikea pohjoisessa vai ovatko jo muutkin saaneet verkkonsa samalle tasolle?
Olen asunut pitkään pois Suomesta ja hieman hukassa tämän alan kehityksestä täällä.
Kiitos etukäteen!!
MOKKULA LAPPIIN......
4
1054
Vastaukset
- keskustelualue
Eikös Sonera ole ollut se heikompi verkko lapissa? Eihän ne ole viitsineet päivittää verkkoaan pitkään aikaan. Elisa/Saunalahti taitaa olla paras tällä hetkellä. Ei tosin ole omaa kokemusta lapin tilanteesta.
- joopasjoo1232345
Tarkista että mokkula tukee Edge-verkkoa. DNA ehkä hyvä, Sonera ei tainnut tukea. Muista kysyä ennen kuin ostat kun Lapissa tuskin on 3G-verkkoa. Edge on monta kertaa nopeampi kuitenkin kuin perus-GPRS.
- vastaajille
Piti valita joku ja Elisa jäi käteen.
Koitan raportoida miten toimii!
Kiitos vielä, - Miten toimii
vastaajille kirjoitti:
Piti valita joku ja Elisa jäi käteen.
Koitan raportoida miten toimii!
Kiitos vielä,Joko olet ehtinyt testaamaan miten toimii?
Kiitos tiedosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576