Hei,
Pitäisi valita mokkula mutta sen pitäisi toimia myös pohjoisessa mökillä... mokkula pitäisi ottaa nyt, testaamaan pohjoiseen pääsee vasta myöhemmin.
Onko toiminnoissa eroja? onko Sonera edelleen se ainoa oikea pohjoisessa vai ovatko jo muutkin saaneet verkkonsa samalle tasolle?
Olen asunut pitkään pois Suomesta ja hieman hukassa tämän alan kehityksestä täällä.
Kiitos etukäteen!!
MOKKULA LAPPIIN......
4
1032
Vastaukset
- keskustelualue
Eikös Sonera ole ollut se heikompi verkko lapissa? Eihän ne ole viitsineet päivittää verkkoaan pitkään aikaan. Elisa/Saunalahti taitaa olla paras tällä hetkellä. Ei tosin ole omaa kokemusta lapin tilanteesta.
- joopasjoo1232345
Tarkista että mokkula tukee Edge-verkkoa. DNA ehkä hyvä, Sonera ei tainnut tukea. Muista kysyä ennen kuin ostat kun Lapissa tuskin on 3G-verkkoa. Edge on monta kertaa nopeampi kuitenkin kuin perus-GPRS.
- vastaajille
Piti valita joku ja Elisa jäi käteen.
Koitan raportoida miten toimii!
Kiitos vielä, - Miten toimii
vastaajille kirjoitti:
Piti valita joku ja Elisa jäi käteen.
Koitan raportoida miten toimii!
Kiitos vielä,Joko olet ehtinyt testaamaan miten toimii?
Kiitos tiedosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1233967
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232942Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122491- 462051
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2451660Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451593- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201396- 281380
- 951201