Karmivaa Halloweenia kaikille

Pirutar...*

Järkyttävää halloweenia kaikille :D Kämppä on koristeltu ainaki melkein.. hyvä jos uskaltaa siellä olla. Kiitos kaikille vinkeistä sun muista :D

11

1637

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hallo wee

mistä sais sellasen höyryävän kulhon?

• vampire_-

kuiva jäätä ja vettä

• halloween bileitä?

Ei jaksais omia värkätä, joten missähän baarissa olisi menoa ja melskettä vkloppuna?

• veri valuuu.....

• Tonda

Todellakin, vihdoin ja viimein on Halloween. ^-^

Ei minulla mitään muita suunnitelmia ole, kuin että aion kuunnella päivät pitkät Marilyn Mansonin This is Halloween'ia. :'D

• käet ja närhen

munat teitä, pöljiä!

Antakaa, Jumalalle KUNNIA! Mitä ihmettä te noita demonihenkiä, yms palvotte ja vietätte aikaa niissä!

JEESUS KRISTUS TULEE PIAN ja vie jokaisen omansa pois täältä syntiinlangennesta maa planeetasta.
      KYSYMYS kuuluukin:oletko ottanut JEESUKSEN KRISTUKSEN HERRAKSESI ja tunnustatko Hänet ainoaksi HERRAKSI ja KUNINGAAKSI, kuten Raamattu edellyttää?

Tee kuten he:www.todistajat.net

• 2 sarvinen juoppo kerjäläinen

• penaHir

JENKKI PEETÄ

Jostain kumman syystä aikojen kuluessa on tuotakin jenkkipaskaa alettu tunkemaan Suomeen. On se vaan niin hienoo ku se on Amerkkalaista.... Ketkäkö sitä tänne on tuputtaneet.? Tietenkin rihkama- , muut krääsäkauppiaat ja tietenkin muuten vain Amerikkaan vinksallaan olevat ihmiset, joidenka mielestä Amerikka on maan päällinen paratiisi. Tekopyhyyden paratiisi se on, ei mitään muuta.

• finlandia vodkalla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1232
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      336
      701
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      101
      625
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56