Kertokaapas kokeneet, mikä olisi hyvä kanootti yhdelle hengelle ja tavaroille?
Tarkoitus olisi meloa sellaisia rauhallisia jokia, ei putouksia tms. Kanootin tulisi olla pieni mutta vakaa ja hyvin melottava...
Kiitos asiallisesti vastanneille.
Kanootti 1h ???
4
1613
Vastaukset
- lyhyt, mutta
kahdellakin melottava. Silloin ei tarvitse aina mennä yksin, mutta yksinkin onnistuu. Ja melot perästä ja kun opettelet melomaan polvillasi, saat enemmän lihaksia hyötykäyttöön. Lyhyen melonta onnistuu keskeltäkin, mutta sitten aina yksin, kun ei muita mahdu kaveriksi.
Jonkinlainen köli auttaa pysymään suunnassa, mutta saattaa mutkaisella joella aiheuttaa ylimääräisiä vetoja. Itse ottaisin kölittömän ja opettelisin pitämään kanootin suunnassa. Ensi alkuun kivi painona keulassa auttaa, taitojen karttuessa sen voi nakata järveen.- solo plus +
Mulla on 5,5m pitkä ja vajaat 1m leveä. tosi hyvä melottava yksin kajakkimelalla keskeltä ja jos kaveri kyydissä niin sitten kanoottimeloilla. on siis 3 paikkainen painoa 28kg, kestää hyvin tavaroita ja on vakaa melottava niin virtaavassa joessa kuin aukealla järvelläkin.
- Solo plus+
Vastaukseni taisi mennä vähän niinku piiloon äskettäin.
- Itsellä Old Town
Old Town Pack on 15 kg:n soolokanootti. Helppo nostaa yksin auton katolle ja pois.
Royalex on materiaalina huoleton ja kestävä. Hinta vähän alle tonnin.
Linkki myyjän sivuille:
http://www.north-westimport.net/?p=productsMore&iProduct=168
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462