merkkikorjaamo/seat sulakkeen vaihto maksoi 55e. eli tunti työn hinnaksi tulee n.330e kun työhön menee n,10 min.
Vika piti olla alunperin aivan muualla autossa korjaamon mukaan.
Missä olis hyviä huoltopaikkoja seatille helsingin seudulla, vois vaihtaa korjaamoa, jos sais tuntiveloituksen pudotettua edes puoleen tosta.
sulakkeen vaihto
jack kempes
3
2998
Vastaukset
- Renttu rellussa
Opiskele itse sen verran ohjekirjaa, että pystyt vaihtamaan sulakkeen. Seatista en tiedä, mutta yleensä eurooppalaisissa autoissa vaihto kestää alle minuutin tavalliselta tumpeloltakin. Eri juttu tietysti, jos vikaa pitää etsiä.
- jopon mopo
ei millään pahalla mutta meleko pölövästi pitää olla jos maksaa sulakkeen vaihdosta 55€ jos on jotain muutakin tehty niin se on sitten eri juttu
- jugi
Kokeileppa Luxuscarservice.fi .Noil on sopivat hinnat ja osaava palvelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844