Millainen on oinasnainen arjessa?

vasta alkulehdillä

Aloin seurustella oinasnaisen kanssa. Aika kriittistä on elämä. Mietin vaan kannattaako tästä sen kummempaa edes lähteä rakentamaan.

9

3008

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jyrä!

aina oikeessa, pahalla päällä, arvosteleva, piikikäs,mustis..lista on loputon!

• ldsklsdsd

No sieltähän ne olennaisimmat luonteenpiirteet tulivatkin.

• nuorallatanssia

hengästyttävää seuraa saat oinasnaisesta, se on varmaa. Kunhan kesytät oinaan, saat takuuvarmasti uskollisen, sinua ikuisesti tukevan ja luotettavan naisen rinnallesi. Ai miten kesytetään? Älä lankea oinaan pikkutesteihin. Vastarakastuneena ulkoisesti varman oloinen oinas on todella epävarma sisimmiltään. Hän ei laita sinua "tuleen" tahallaan ja tietoisesti. Vasta kun hän on täysin varma rakkaimpansa tunteiden laadusta ja vakavuudesta, alkaa arki sujua kuin itsestään. Huomaavaisuus ja läheisyyden osoittaminen saavat oinaan avaamaan todellisen minänsä.

• 1oikkutyttö

sanottu...
        pittää paikkansa.

• Oinas ja Jousimies

Niin!
        Katsotaan mihin riittävät kuun sillalla tapasivat
        oinas nainen ja jousimies! Kuka kesyttää kenet
        Moii! ja halaus ja suukko.

• kuvata

oinasnaisen tunne-elämää. En tiedä minkäikäisestä naisesta kohdallasi oli kysymys, mutta minä vanhempana oinasnaisena allekirjoitan täysin. Olemme luonnonlapsia, jotka eivät tee mitään pahuuttaan vaan ymmärtämättömyyttään. Tarvitaan se toinen osapuoli suodattamaan jyvät akanoista. Tuo uskollisuus ja luotettavuus pitää 100% paikkansa.Oinasnainen haluaa määrätä, mutta haluaa yhtäpaljon olla myös määräiltävissä. Se arvon miehet ymmärtäkää.

• oinakas

on määräilevä, oikukas, itsepäinen, dominoiva yms. rakastava ja hyvä äiti. impulsiivinen, äkkipikainen, leppyy helposti, huomiota kaipaava, vihaa teeskentelijöitä, läheisilleen antelias ja hyväntahtoinen. is the boss!=)))
      koti pysyy kunnossa ja arkirutiinit säilyvät.

• en allekirjoita

En oinaana tunne olevani miestä määräilevä, mutta miehen pitää kyllä olla itse oma-aloitteinen, aktiivinen ja sillä pitää olla omia ajatuksia. Turhia rutinoita ja murheita en jaksa montaa päivää kuunella. Asoille pitää mieuiten tehdä jotain. Tykkään harrastaa, tehdä haastavaa työtä ja pitää omat ystävänäni. Miehelläkin pitää ja saa olla omansa.

Liian nössö ja vetelä mies ei sovi mulle ja jos sellaisen kanssa joskus erehdyksessä olen ollutkin, saa se äkkiä huonot puoleni esille eli sen, että teen kaiken oman pääni mukaan ja liikoja kyselemättä. En jäkätä enkä nalkuta, mutta sanoa täräytän kerrasta niin että menee jakeluun. Joskus kyllä kaduttaa ja on pakko pyytää anteeksi.

• lellu888

Oon oinasnainen ja mun arki on aika hiljasta.
      Tykkään rauhasta ja tykkään olla yksin paljon, mutta kun kyllä seuraaki haluun, joten sillon mennään viereen istumaan ihan kiinni. Ja sit ku on saanu tarpeeks mennään yksin oleskelemaan.
      Juttelen paljon kasvokkain ja netissä.

Sinuna kattoisin omilla silmillä minkälainen hän on, eikä kysyä täältä. Vaikka ihminen olisikin oinas, ei hän saata olla yhtään samanlainen, kuin kuvataan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      105
      1888
    2. 239
      1678
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      61
      1076
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1030
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      62
      980
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      65
      929
    7. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      63
      828
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      37
      827
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      6
      811
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      805
    Aihe