Aloin seurustella oinasnaisen kanssa. Aika kriittistä on elämä. Mietin vaan kannattaako tästä sen kummempaa edes lähteä rakentamaan.
Millainen on oinasnainen arjessa?
9
2989
Vastaukset
- jyrä!
aina oikeessa, pahalla päällä, arvosteleva, piikikäs,mustis..lista on loputon!
- ldsklsdsd
No sieltähän ne olennaisimmat luonteenpiirteet tulivatkin.
- nuorallatanssia
hengästyttävää seuraa saat oinasnaisesta, se on varmaa. Kunhan kesytät oinaan, saat takuuvarmasti uskollisen, sinua ikuisesti tukevan ja luotettavan naisen rinnallesi. Ai miten kesytetään? Älä lankea oinaan pikkutesteihin. Vastarakastuneena ulkoisesti varman oloinen oinas on todella epävarma sisimmiltään. Hän ei laita sinua "tuleen" tahallaan ja tietoisesti. Vasta kun hän on täysin varma rakkaimpansa tunteiden laadusta ja vakavuudesta, alkaa arki sujua kuin itsestään. Huomaavaisuus ja läheisyyden osoittaminen saavat oinaan avaamaan todellisen minänsä.
- 1oikkutyttö
sanottu...
pittää paikkansa. - Oinas ja Jousimies
Niin!
Katsotaan mihin riittävät kuun sillalla tapasivat
oinas nainen ja jousimies! Kuka kesyttää kenet
Moii! ja halaus ja suukko. - kuvata
oinasnaisen tunne-elämää. En tiedä minkäikäisestä naisesta kohdallasi oli kysymys, mutta minä vanhempana oinasnaisena allekirjoitan täysin. Olemme luonnonlapsia, jotka eivät tee mitään pahuuttaan vaan ymmärtämättömyyttään. Tarvitaan se toinen osapuoli suodattamaan jyvät akanoista. Tuo uskollisuus ja luotettavuus pitää 100% paikkansa.Oinasnainen haluaa määrätä, mutta haluaa yhtäpaljon olla myös määräiltävissä. Se arvon miehet ymmärtäkää.
- oinakas
on määräilevä, oikukas, itsepäinen, dominoiva yms. rakastava ja hyvä äiti. impulsiivinen, äkkipikainen, leppyy helposti, huomiota kaipaava, vihaa teeskentelijöitä, läheisilleen antelias ja hyväntahtoinen. is the boss!=)))
koti pysyy kunnossa ja arkirutiinit säilyvät.- en allekirjoita
En oinaana tunne olevani miestä määräilevä, mutta miehen pitää kyllä olla itse oma-aloitteinen, aktiivinen ja sillä pitää olla omia ajatuksia. Turhia rutinoita ja murheita en jaksa montaa päivää kuunella. Asoille pitää mieuiten tehdä jotain. Tykkään harrastaa, tehdä haastavaa työtä ja pitää omat ystävänäni. Miehelläkin pitää ja saa olla omansa.
Liian nössö ja vetelä mies ei sovi mulle ja jos sellaisen kanssa joskus erehdyksessä olen ollutkin, saa se äkkiä huonot puoleni esille eli sen, että teen kaiken oman pääni mukaan ja liikoja kyselemättä. En jäkätä enkä nalkuta, mutta sanoa täräytän kerrasta niin että menee jakeluun. Joskus kyllä kaduttaa ja on pakko pyytää anteeksi.
- lellu888
Oon oinasnainen ja mun arki on aika hiljasta.
Tykkään rauhasta ja tykkään olla yksin paljon, mutta kun kyllä seuraaki haluun, joten sillon mennään viereen istumaan ihan kiinni. Ja sit ku on saanu tarpeeks mennään yksin oleskelemaan.
Juttelen paljon kasvokkain ja netissä.
Sinuna kattoisin omilla silmillä minkälainen hän on, eikä kysyä täältä. Vaikka ihminen olisikin oinas, ei hän saata olla yhtään samanlainen, kuin kuvataan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793