On ehkä väärä palsta tälle autolle, mutta muutakaan ei ole. Onko kellään tietoa tuoko mikään yritys varaosia astoneihin. Kiikarissa olisi tuoda 80-luvun V8 suomeen....
Vastaukset 6
- cabrio
Kysele tuolta, molemmilla klassikko Aston Martin maahantuontikokemusta
http://www.paradisecars.com/
http://www.klassikot.net/- Test Driver
Juu, edellisessa postissa oli oikeat yhteydet. Kysy myos Brittiosasta.
Vallankin Asunnan Harri (www.klassikot.net) tietaa, kun silla oli -72 ja nyt on Vantage... - Tero
Test Driver kirjoitti:
Juu, edellisessa postissa oli oikeat yhteydet. Kysy myos Brittiosasta.
Vallankin Asunnan Harri (www.klassikot.net) tietaa, kun silla oli -72 ja nyt on Vantage...Mikä Vantage sillä Harrilla on?? Tarkotatko db7 vantagea joka on nähty pyörimässä pk-seudulla??
- Test Driver
Tero kirjoitti:
Mikä Vantage sillä Harrilla on?? Tarkotatko db7 vantagea joka on nähty pyörimässä pk-seudulla??
V8 Vantage, en muista vuosimallia, olisiko -83.
Oli Britit kohtaavat -tapahtumassa. - Harri
Test Driver kirjoitti:
V8 Vantage, en muista vuosimallia, olisiko -83.
Oli Britit kohtaavat -tapahtumassa.Vantage on 1984, alunperin Kuwaitiin myyty ja Japanista Suomeen ostettu.
Autan mielelläni varaosa-, huolto- ja autonhankinta-asioissa. Ensin kehotan kuitenkin liittymään AMOC:iin www.amoc.org. Minut (ja usein myös AM-8:n) löytää päivätyöstäni AutoCarrerasta Hgin Viikistä -Harri-
- Aston
JAGCORNER AB Tukholmassa ja Oxelösundissa myy Jaguarien osia pääasiassa mutta toimittaa tarvittaessa Astonin ja Rolssin osia kysy lisää 990468198920 tai 9904615531520 kysy Karia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921536
- 831052
- 67957
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su373945Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177904- 94821
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37578
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta163566