Onko lapsia...

merkkihulina

Heipparallaa...olisi hauska kuulla muiltakin, että mitä merkkiä lapsenne ovat ja millaisia luonteenpiirteitä tuovat esiin...

Mulla 2 lasta kympin kummaltakin puolelta, nuorempi leijona ja vanhempi kalat...
Nuorempi todella omapäinen..heh..naurattaa jälkikäteen sen tempaukset...osaa olla tosi huomaavainen ja nauramme kovasti kaikenlaisille jutuille, mut sit on se toinen puoli..omapäisyys, herne välittömästi nenussa jos komennan ja menee menojaan jos niin on päättänyt..silloin kyllä joudun laskemaan kymmeneen...

Vanhempa on kalat ja soljuu jännästi elämän vesillä...kiltti kuin enkeli, kun suuttuu niin ovet pamahtelee, tavarat lentelee ja suusta tulee sammakoita sitä tahtia ettei itse saa suunvuoroa...rauhoittuu nopeasti, mukavaa yhdessäoloa, mutta huomattavasti vakavamielisempi kuin nuorempi..ei räisky samalla tavoin iloisena..hyvin toimelias tosin kuin nuorempi joka odottaa enemmän palvelua...no ihania persoonia kertakaikkiaan ! =D

1

430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niistä

lapsistaan saa iloa ja surua. Minulla 16 ja 13 v, vanhempi oinas ja huomaan kuinka vauhtia on liiankin kanssa, ei meinaa perässä pysyä ja saa kyllä välillä olla huolissaankin, missä huitelee. Sulattaa kyllä helposti jäätä ja käytös useimmiten todella mukava, joskus taas huolimattoman ja omissa ajatuksissaan oleva. Hyvä jututtamaan sukulaisia.

Nuorempi on kalat ja olin huomaavinani samankaltaisia piirteitä kuin sinun kalalapsellasi, tosin tykkää kavereineen olla kotona ja ne sen kaveritkin ovat kuin kotonaan.
      Rento meno ja ovat ystävällisiä.
      Vanhempi ei ihmeempiä puhu omista asioistaan ja nuorempi taas on aivan eri maata siinä suhteessa.
      Minä tunnen onnellisuutta lapsistani vaikka mielialat välillä heittelevät. Ovat elämänrikkaus. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1339
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      65
      1115
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1108
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      169
      1061
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1019
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      125
      830
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      758
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      745
    Aihe