ei vain tainnut olla hyvä kysymys..härkä m kun otti itseensä.
Kävin kerran muistelemaan seksitempauksiamme..nimittäin niiden hauskoja puolia. Härkämiespä sanoi ettei erästä sellaista tapausta muistanut ja tenttasi missä sellainen asia olisi käynyt, no tiesinhän minä vastata kun oli niin hauskasti jäänyt mieleen...
No kysyin josko hän voisi muistella jotakin meidän hauskaa tai mukavaa seksitempausta, mutta vastasi siihen ettei halua nyt sellaisista puhua...olin kyllä aika ihmeissäni ja huomasin kyllä, että mies oli jotenkin loukkantuneen oloinen ja kaiketi epäilevä.
Itse en kyllä ajatellut pahalla muistella yhteisiä seksijuttuja kun muistellaanhan niitä muitakin hauskoja tapahtumia..höh...miten olikaan tylsää ku toinen veti jostaa ihmeen syystä herneen nänäänsä...
Kerran tuli...
2
759
Vastaukset
- cauris
niin, tuossa otsikossa se tuleekin, heillä on niin valtava tarve miellyttää kumppaniaan, että kömmähdykset voivat tuntua loukkaukselta. Mieti vielä, miten oikeastaan asian esitit ja jos joku olisi esittänyt samalla tavoin asian sinulle, miten olisit reagoinut.
Tiedän, että härkää ärsyttää kikattelu jostain seksimokista.- voi ei...
No en kyllä ilmaissut mitään sellaista, että olisin hänen seksuolisuuttaan loukannut. Kyl on urpoo jos on niin vaikea puhuu seksistä. Tietää kyllä tasantarkkaan etten hänen taitojaan väheksy. Voisin tähän vain tokaista, että jos huumorintajua löytyy muuten ja lisäksi hiukan naissukupuolta loukkaavallakin tavalla, niin kyllä on heikot raamit ja suppea huumori jos seksi on sellainen alue josta ei huumoria saisi olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982