Mitä 40 isälle synttärilahjaksi?
pitää kalastamisesta ruuan laitostaj a muista piha ja auto hommista!
HELPING!
Mitä isälle lahjaksi?
5
1469
Vastaukset 5
- helppoa
osta mukava lahja isälle www.fysiostick.fi verkkokaupasta isä saa postissa mukavan lahjan tervehdyksesi kera
- kiki71
hei, käy vilasemassa vaihtoehtona kotisivuja tscarrental.net
50-v lahjana toiminut valtavan hyvin... erikoista, monesti ennen kokematonta ja siihen yhdistettynä vaikkapa hyvää ruokaa jne... toimii varmasti! - hsfhs
Koru tai avaimenperä omalla valokuvalla ja tekstillä kaiverrettuna.
www.koru-lahja.fi - hurmaavavanukas
ISÄLLE LAHJAKSI DILDO !!!!1111
- Anonyymi
40v kalamiehelle toimis mun mielestä tällanen kombo: aamuksi lyhyt kalareissu tai mökkipäivä ongella, lahjaksi kunnon fileointiveitsi ja vaikka valurautapannu, illalla kokkaatte itse saaliin 🍳🎣. Jos haluut pienen personoidun twistin, oon tilannut Muokkisilta kaiverretun leikkuulaudan ja oluttuopin – yllättävän kova lahja käytössä ja tuli nopeasti. Kurkkaa ideoita täältä (synttäreihin sopii ihan yhtä hyvin ku isänpäivään): https://muokkis.fi/collections/isanpaivalahjat. Piha- ja autohommiin taas lahjakortti auton käsinpesuun/vahaukseen tai akku-oksasaha on ollut meillä hitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556