Mistä ilmainen sormus?

TeininäKihloihinÄkkiä

Kihloihin tarvisi päästä ja äkkiä. Ongelmana vain on että löydä tarpeeksi ilmaista sormusta. Viihteelläkäymiseen ja harrastuksiin uppoaa niin paljon rahaa että sormuksen pitäisi olla ilmainen. Ehkä jonkun puolen prosenttia kuukauden palkastani voisin sijoittaa. Olen harkinnut kaikkea kivisormuksesta terässormukseen. Mutteritkin ja sahatut putkenpätkät ovat käyneet mielessäni. Tuohi ja tinasormukset saattaisivat kiinnostaa...

Kiireellistä ja ilmaista apua kaivataan.

16

3759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Miksi on kiire kihloihin?
      Sormus ei ole pakollinen asia kihlautumisessa. Kihlaus on parin keskinäinen sopimus naimisiinmenosta.

      Jos taas viihteellä käyminen on tärkeämpi kuin se kumppani, niin sääliksi käy kumppania.

    • sen verran

      latvakakkosen vikaa että unohda koko juttu ja elä vain viihteellä

      • pbpbpbp

        ..niin tai jättäkää välillä viihteellä käynti välistä ja pistäkää ne ryyppyrahat sormukseen.. hyvin monet kihlaukset ja avioliitot päättyy kun ryypiskellään ja hups.. petetään... (SURULLISTA MUTTA TOTTA!)
        ..tai miettikää uudestaan, kumpi on tärkeempää.. kullan kainalossa vietetty koti-ilta vai jatkuva baarissa hyppiminen?..oihan sitä välillä kotiakkin kutsua kavereita ja ostaa itse juomat.. siinäkin säästää

        ..toinen vaihtoehto.. mun tuleva anoppi antoi oman kihlasormuksensa, että saan tehdä siitä itselleni mieluisan vihkisormuksen.


      • ihan oikiasti
        pbpbpbp kirjoitti:

        ..niin tai jättäkää välillä viihteellä käynti välistä ja pistäkää ne ryyppyrahat sormukseen.. hyvin monet kihlaukset ja avioliitot päättyy kun ryypiskellään ja hups.. petetään... (SURULLISTA MUTTA TOTTA!)
        ..tai miettikää uudestaan, kumpi on tärkeempää.. kullan kainalossa vietetty koti-ilta vai jatkuva baarissa hyppiminen?..oihan sitä välillä kotiakkin kutsua kavereita ja ostaa itse juomat.. siinäkin säästää

        ..toinen vaihtoehto.. mun tuleva anoppi antoi oman kihlasormuksensa, että saan tehdä siitä itselleni mieluisan vihkisormuksen.

        neuvo tosissasi? Voiko noin totista torvensoittajaa ollakaan joka tämän ironiaa ei ymmärrä?


    • - D

      Kaupoissa on purkkapallokoneen vieressä joskus sormuksia. Maksaa max. 2 euroa. Lisäksi yllätysfaktori, tuleeko Batman vai Mikkihiirisormus!

    • TeininäKihloihinÄkkiä

      Mikkihiiri tai Batmansormukset olivat olivat hyvä idea. Ja on siinä varmaan jotain romanttista kun sitä yhdessä mietitään kumpi on kumpi. Ikävä kyllä voiton ideoissa vei se että ei sormusta tarvi olla lainkaan! YES! Nyt menenkin pyytään toista kihloihin, tai no lähetän hänelle tekstiviestin.

      • tekstiviestiä

        Kuule se tekstiviestin lähettäminenkin maksaa. Entäs jos laittaisitkin vain sähköpostilla? Ja koska aika on rahaa, niin mahdolisimman lyhyt viesti, ettei aika kulu kirjoittamiseen. "mentäskö kihloihin, vast. pian" vois olla semmoinen sopiva viesti.


      • - D

        Haha. Mustakin se on hyvä idea. :D


      • Sormusehdotukseni teille:
        - D kirjoitti:

        Haha. Mustakin se on hyvä idea. :D

        irroittakaa tyhjistä virvoitusjuomapulloista ne rinkulat.. sopivan kokoiset varmasti, säädettävää mallia..


    • >><<

      HAhhhaaaaaa!

    • AITO-Sormus!

      OnneaTeinikihlojenKestävyydelle!

    • Naimisissa4v

      Jos mieluummin käyttää rahansa viihteeseen niin unohda kihloihin menot välittömästi. Cmoon hei! Jos et viitsi sen vertaa panostaa suhteeseen niin aika huonosti menee.

    • letkunkiristin

      On halpa ja hyvä ja säädettäväkin vielä. Saatavana rautakaupoista kautta maan! Onnea!

      • - D

        Ahhaha, letkunkiristin. XD
        En usko, että suhde tarvitsee rahaa onnistuakseen.

        Onnea munkin puolesta.


    • provoa ja kerrnaki vähä hau...

      HEHE=)provoa vaihteeksi. Alko naurattaa tosissaan nuo mutterit ja muut lopuksi=)

    • 1eronnut

      Pistä jonnekin huutonettin ostoilmoitus koska joka vuosi heitetään nurkkaan about 15 000 sormusta, joista kultaseppä maksaisi noin kympin, ovatpa maksaneet uutena mitä tahansa!

      Niitä täytyy löytyä sadoin tuhansin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8650
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2342
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1213
    Aihe