kalat-miehen käytös

ihmettelen...

Voi kertokaa, miksi ensin kiinnostuu, sitten perääntyy, sitten ei kuin olisi koskaan tunnettukaan??? Onko ihastunut, pelkää tunteitaan, vai mitä? Kuinka kalat-mies ylipäätän käyttäytyy kun ihastuu??? Ei tästä miehestä ota selvää!!! Auttakaa!

15

5795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalat n

      et koskaan saa selvä kala miehestä ihan turhaan ihastua tämmöseen mieheen, kun itsekään ei tiedä mitä haluu tästä elämästä, kokemuksesta sanoisin mullekin kävi samanlaisen, kun aluksi ihastui ja halusi olla mukana, mut pikkuhiljaa perääntyi ja vetäytyi kokonaan suhteesta pois, enkä vieläkään tietää miksi??? kai ne ovat tälläisiä kala miehet. kun ei koskaan puhu eikä selitä mitään:(
      aivan raivostuttava tyyppi.

      • look at this

        Kylmä liukas mies,enemmän tai vähemmän romanssinhaluinen. Liitossa Kalamies tekee usein virheitä.


      • on kiltti, hellä

        ja huomaavainen rakastettuaan kohtaan. Alkuunpääsyssä voi olla liiallista arkuuttakin, joka häviää, kun ollaan 20 sekunttia tiiviisti halattu niin, ettei kauniimpi osapuoli meinaa ilmaa saada. Se on aina kynnyskysymys näyttää todelliset tunteensa eikä onnistu ilman sopivia puitteita ja täydellistä luottamuksen tunnetta.


      • Danzigi
        on kiltti, hellä kirjoitti:

        ja huomaavainen rakastettuaan kohtaan. Alkuunpääsyssä voi olla liiallista arkuuttakin, joka häviää, kun ollaan 20 sekunttia tiiviisti halattu niin, ettei kauniimpi osapuoli meinaa ilmaa saada. Se on aina kynnyskysymys näyttää todelliset tunteensa eikä onnistu ilman sopivia puitteita ja täydellistä luottamuksen tunnetta.

        Tuo täydellinen luottamus kyllä on vaikea saada mut onnistuu sekin. :)


    • samalta tuntuu

      Kylläpä oli osuva ilmaisu!

      Välillä on todella innostunut, sitten vetäytyy... innostuu uudelleen, vetäytyy...
      suunnittelee kaikkea kivaa ja perääntyy kuitenkin itse...
      EI OTA SELVÄÄ mitä haluaa!!
      Jos itse innostun hänen innoittamanaan, niin tuntuu kuin se olisi oikeinkin huonoa!!
      Olen täysin ymmälläni!
      Tunteiden näyttö ja toisen tunteiden vastaanotto tuntuu olevan vaikeaa, mutta mitä teen kun hän saa pääni pyörälle aina vaan uudelleen!!
      Itse olen vaaka ja olen kyllä kuullut, ettei kalat/vaaka suhde voi mitenkään toimia!!
      Onko kokemuksia?

      • Tätä se on..

        No just tällaista se kalamiehen kanssa oleminen on. 6 kuukauden kokemus ja niin on kuin vuorovesi.. Silti aivan ihana ihminen, kun on se kerta kun on siinä lähellä. Raivostuttavaa välillä. Itse olen oinas..


    • sano rahikainen

      koettu ollaan ettei niihin ole
      luottamista..ei ne uskalla sanoa
      omaa mielipidettään vaan juoksee
      exän taakse

    • käy liian

      tasapaksuksi elämä :)
      Ehkäpä juuri noin selviää, kuka oikeasti haluaa kultaisen kalatmiehen.. ;)
      Mun käsitykseni tosin on, et noin käyttäytyy vain kalat joita on aiemmin jotenkin loukattu pahasti..

    • miehelle

      Jostain luin, että oleppa pari-kolme viikkoa huomaamatta kalat-miestä, et ota mitään yhteyttä, annat vaan olla miehen rauhassa...
      Kalat-mies alkaa ihmettelemään miksi ei enää hänen viehätysvoimansa tehoa ja alkaa jälleen herättelemään kiinnostusta... Oletteko huomanneet/kokeilleet, pitääkö paikkansa?

      • Mikään ei kelpaa

        Allekirjoitan tämän!!


    • Danzigi

      Tulee mieleen tästä jotenki semmonen ihminen joka ei ole valmis suhteeseen taikka sitten ei ole vain kiinnostunut.
      Pelkää ehkä jotain tai sitten on jotain muuta sutinaa toisaalla? Itselläni oli joskus vaikea ero ja meni kyllä aikaa et pystyin luottamaan kehenkään.

      Ihastumisesta:
      Itse oon kalat ja voisin kyllä sanoa et sillon kun ihastun, annan palaa täysillä. Kerron tunteistani ja kaikesta mahdollisesta. ts.puhun paljon ja pussaan/halailen. Yleensäkkin koetan näyttää toiselle tekemisilläni miten paljon välitän toisesta.

      Voin kyllä sen verran valaista et luottamustani on vaikea saada. Voi olla monella muullakkin kalaihmisellä sama juttu.

      • toiveikasko??

        kalalle sitten helpompaa halailla, pussailla ja pitää hyvänä kun kertoa että tykkää? itse uskon ennemmin tekoihin kun lipeviin sanoihin..mut, mut silti mietityttää mitä kalamiehen päässä liikkuu..? olemme nähneet n 1x/vko nyt 6 viikon ajan, välillä saattaa tulla txt/soitto useammin viikossa, välillä vain kerran? olen toki itsekin ottanut yhteyttä häneen ja ehdottanut pari kertaa tapaamista. pitääkö vaan edetä hänen tahtiin ja odotella yhteydenottoja eikä liikaa ahdistella? muuten ei olisi mitään kiirettä, mutta mietityttää onko hänellä muitakin, kun olemme kuitenkin jo harrastaneet sexiä..itse en oikein osaa pitää montaa tuttavuutta kierroksessa samanaikaisesti..juu ja tiedän, että voisin kysyä suoraan. mutta jos kysyy moista ennen kuin mies on itse tullut siihen tulokseen, että haluaa alkaa seurustella, mies todennäköisesti panikoituu..?


      • kalan armoilla :)
        toiveikasko?? kirjoitti:

        kalalle sitten helpompaa halailla, pussailla ja pitää hyvänä kun kertoa että tykkää? itse uskon ennemmin tekoihin kun lipeviin sanoihin..mut, mut silti mietityttää mitä kalamiehen päässä liikkuu..? olemme nähneet n 1x/vko nyt 6 viikon ajan, välillä saattaa tulla txt/soitto useammin viikossa, välillä vain kerran? olen toki itsekin ottanut yhteyttä häneen ja ehdottanut pari kertaa tapaamista. pitääkö vaan edetä hänen tahtiin ja odotella yhteydenottoja eikä liikaa ahdistella? muuten ei olisi mitään kiirettä, mutta mietityttää onko hänellä muitakin, kun olemme kuitenkin jo harrastaneet sexiä..itse en oikein osaa pitää montaa tuttavuutta kierroksessa samanaikaisesti..juu ja tiedän, että voisin kysyä suoraan. mutta jos kysyy moista ennen kuin mies on itse tullut siihen tulokseen, että haluaa alkaa seurustella, mies todennäköisesti panikoituu..?

        Pystyit itse hienosti päättelemään miten kalan kanssa elellään :)Jos et halua hänen katoavan, älä vaan ota itse seurustelua puheeksi, luultavasti ottaa muutaman askeleen takaperin.. Nää on aika hitaasti syttyviä ;)


      • toiveikasko??
        kalan armoilla :) kirjoitti:

        Pystyit itse hienosti päättelemään miten kalan kanssa elellään :)Jos et halua hänen katoavan, älä vaan ota itse seurustelua puheeksi, luultavasti ottaa muutaman askeleen takaperin.. Nää on aika hitaasti syttyviä ;)

        kysytään kärsivällisyyttä ja odottelua..grrr!! mut ei kait se muu auta ku ujutella sitä koukkua hitaasti, mutta varmasti kalaukon kurkkuun! ;) varmasti kärsivällisyys palkitaan kun kala vihdoin tajuaa, että tämä tyttö kannattaa pitää!


    • ihansamoin

      oikeestaan vielä huonommin. kalat-mies lopetti yhteydenpidon, ei selittänyt mitään. "ei" olisi riittänyt, sen sijaan oli hiljaa eikä vastannut enää mihinkään yhteydenottoihin. kyseessä ei ollut painostus, päin vastoin annoin tilaa. antoi ymmärtää, että tykkää paljon ja äkkiä ei kuulunut mitään. päätin, etten haaskaa aikaani enkä jatkanut yrittämistä. tämä ei sitten tarkoita sitä, että kiroaisin muut kalamiehet. varmasti mukavia ja vastuunsa tunteviakin löytyy :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      241
      2278
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1515
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      72
      1281
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1235
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      158
      1140
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      86
      1071
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      86
      938
    8. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      74
      886
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      55
      875
    10. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      779
    Aihe