Moi. Lehtikalani kutivat seura akvaariossa jo kolmatta kertaa ja ajattelin yrittää kasvattaa niistä poikasia,mutta seura akvaariossa se ei onnistu joten taidan siirtää kudun 40l poikas akvaarioon. laitanko sen kutu lehden sillein että suodatin puhaltaa siihen päin vai miten minä oikein menettelen, kun jossain oli että niin pitäisi tehdä? onko vielä muita niksejä tai jotain netti sivuja missä olisi tarkempaa tietoa lehtikalan viljelemisestä?
Nyt ne kutivat!
kolmatta kertaa
1
824
Vastaukset
- fish KING
http://koti.kapsi.fi/~skare/akvaario/lehtikala.html
- tuskin selviävät ilman vanhempieen hoitoa, aikanaan saattaa poikue selvitä sen mittaisiksi että niistä voi sanoa kudun onnistuneen, mutta harvemmin seura-akvaariossa, pitäisi tehdä oma laji akvaario
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913