Tuli hommattua, tai paremminkin tuli yhden kaupan yhteydessä Aprilia Atlantic 500 -04. Kuin pakasta vedetty. Ajettu vain 2200km ja täyshuollettu jo pariin otteeseen, kun ollut tosi tarkalla ihmisellä.
Onko kokemuksia ko. scootterista ja millaisia?
Mietin, pistänkö myyntiin ja mihin hintaan tai sit ajelen itse. Vak.maksut ainakin tosi halvat ko. pyörässä. Upean oloinen laite kyl on ja liikkuu ihan omiksi tarpeiksi, motarillakin.
Aprilia Atlanticista kokemuksia?
3
1850
Vastaukset
- parempi?
Sieltä parhaasta päästä. Ajoasento oikea, aikuisen pyörä. Moottori toimii hienosti, huollot kuten muissakin ruiskuissa.
- Nuuskamuikkunen09
Jonkunverran olen noihin maxi-scoottereihin perehtynyt, kokemuksenkin perusteella. tiedän sanoa ko. scootterin yhdeksi parhaimaksi, jos ei sitten jopa parhaaksi.
- ReiluKauppamiäs
Joo, loppuunajettu, ikäloppu italoritsa. Esson baarin pojat ei ottais vaihdossa edes Ladan talvirenkaisiin, vaikka löisit välirahaa päälle. Ajokausi on loppu ja lama iskemässä päälle. Vakuutusmaksut kuulemma kymmenkertaistuvat ensi vuonna. Ja tutulta verohemmolta sain just soiton, että ens vuonna tulee kaikkiin käytettyihin skodareihin vuosittainen kolkytä prossan käyttövero uusarvosta laskettuna.
Mä oon reilu jätkä ja voin säälistä maksaa sulle satasen ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645170Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662357- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362339Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191594Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191448Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927