Olemme muuttamassa ulkomailta Vaasaan, missä kontaktimme ovat vähäiset. Bokserikoirallamme on nivelrikko molemmissa takapolvissa, minkä lisäksi se on erittäin onnettomuusaltis.. Siksipä tiedustelenkin jo etukäteen hyvää eläinlääkäriasemaa täältä palstan kautta. Tietääkö joku?
Hyvä eläinlääkäri Vaasassa?
3
1148
Vastaukset
- Adastra
Olen syntyjäni vaasalainen ja siellä asunut 18 vuotta. Koirani asuu siellä yhä vanhempieni kanssa (omakotitalo kun on mukavampi paikka kuin opiskelijakaksio). Koiramme on pennusta asti käynyt eläinklinikka Saarella, joka sijaitsee Kotirannan kaupunginosan vieressä, Pukinkulmassa. Itse olen ainakin pitänyt paikkaa miellyttävänä ja ainakin ajan olemme aina saaneet silloin, kun olemme sitä tarvinneet.
Koirani on allerginen (30 allergiaa) ja leikattu, sekä sairastellut pienempänä runsaasti, joten kyseisellä klinikalla olemme käyneet muutenkin kuin pelkkien rokotusten takia. Allergiatestit, kastrointi, hammaskivenpoisto, sekä sekalaiset vatsa-, silmä- ja korvavaivojen takia tehdyt lääkärireissut on aina tehty Eläinklinikka Saarelle ja itse suosittelisin paikkaa. Ainakin minun koirani on aina saanut asiantuntevaa apua.
Muista vaasalaisista klinikoista en osaa sanoa, sillä myös tuttavieni koirat ovat käyneet kys. eläinlääkärillä.- alkuperäinen
Olen itsekin alunperin vaasalainen; aikoinani asuin siellä 22 vuotta, nyt poissaolovuosia on kertynyt jo kuitenkin 17, mistä syystä monet asiat alkavat olla Vaasaa koskien hakusalla!
Kuulostaa hyvältä tuo suosittelemasi klinikka, etenkin koska nähtävästi pystyvät suoriutumaan muustakin kuin rokotuksista - koiramme on viiden elinvuotensa aikana läpikäynyt jo 6 leikkausta, enkä usko tuon luvun (valitettavasti) jäävän lopulliseksi.
Kiitos vinkistä! - alkuperäinen
Olen itsekin alunperin vaasalainen; aikoinani asuin siellä 22 vuotta, nyt poissaolovuosia on kertynyt jo kuitenkin 17, mistä syystä monet asiat alkavat olla Vaasaa koskien hakusalla!
Kuulostaa hyvältä tuo suosittelemasi klinikka, etenkin koska nähtävästi pystyvät suoriutumaan muustakin kuin rokotuksista - koiramme on viiden elinvuotensa aikana läpikäynyt jo 6 leikkausta, enkä usko tuon luvun (valitettavasti) jäävän lopulliseksi.
Kiitos vinkistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740