Ihmiset uskoo lääkärin sanaan

uskoton1

Täällä maalla lääkärin sana on edelleen laki.Syön itse tällä hetkellä n.15 eri lääkärin määräämää lääkettä. Lääkkeellä hoidetaan oire pois esim. masennuslääkkeillä hoidetaan nopeasti ihminen työkykyiseksi. Kuitenkaan ihmisen jaksaminen ei elämänlaatumittareilla parane.Tuska poistuu vaiva ei. Kokeilin piruuttani homeopatiaa. Elämänvoima on noussut,lääkärin määrämä lääkekäyttöni puolittunut ja varmaan maksa hykertelee ilosta kun sitä ei tupata täyteen mömmöjä. Lääketehtaat tekevät kaikkensa, että ihmiset söisivät buranaa. Kuinka moni homeopaatti mainostaa tv:ssä lääkettään? Ei tarvitse kun listat on täynnä asiakkaita muutenkin.Kokeile jos et usko...

12

821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virheteksti?

      "Syön itse tällä hetkellä n.15 eri lääkärin määräämää lääkettä."

      Jos 15 eri lääkäriä on määrännyt saman lääkkeen on se melko varmasti tarpeellinen.

    • ihmisen...

      täytyy olla tosi tarkkana ja itse osata kysyä ja vaatia tutkimuksia, ja myös osata kyseenalaistaa lääkärin määräämiä lääkkeitä ja diagnooseja. Muuten sieltä saa vain reseptejä kouraan.
      Lääkärin sana ei tosiaankaan ole laki.

      • hankala asiakas

        Vaatimalla tutkimuksia ja muutenkin heittäytymällä hankalaksi onnistut vain saamaan hankalan asiakkaan leiman otsaasi eikä sen jälkeen kukaan oikein halua asioida kanssasi. Eipä ihme että näillä ihmisillä meneekin sitten kaikki enemmän tai vähemmän pieleen.


      • pisneksien nimissä
        hankala asiakas kirjoitti:

        Vaatimalla tutkimuksia ja muutenkin heittäytymällä hankalaksi onnistut vain saamaan hankalan asiakkaan leiman otsaasi eikä sen jälkeen kukaan oikein halua asioida kanssasi. Eipä ihme että näillä ihmisillä meneekin sitten kaikki enemmän tai vähemmän pieleen.

        Hoitokulteissa levitellään pelottelukampanjaa, jotta lahkon jäsenet eivät menisi lääkärille vaan turvautuisivat oman liikkeen ostopalveluihin.

        Oikeasti terveydenhoidossa hoidetaan paljon vastentahtoisia ja vaikeita asiakkaita kuten psykootikkoja, narkkareita, juoppoja ja rikollisia. Se kuuluu lääkärien ja hoitajien ammattiin.


      • näyttää
        hankala asiakas kirjoitti:

        Vaatimalla tutkimuksia ja muutenkin heittäytymällä hankalaksi onnistut vain saamaan hankalan asiakkaan leiman otsaasi eikä sen jälkeen kukaan oikein halua asioida kanssasi. Eipä ihme että näillä ihmisillä meneekin sitten kaikki enemmän tai vähemmän pieleen.

        olevan niin, että täytyy olla aika itsepäinen, jotta saa tarpeelliset tutkimukset. Eihän se lääkäri välttämättä oikein tykkää, jos asiakas on liian tietävä, mutta ei silti tarvitse hankalaksi heittäytyä, aina voi olla kuitenkin ystävällinen.


      • pahimpia lobbareita
        pisneksien nimissä kirjoitti:

        Hoitokulteissa levitellään pelottelukampanjaa, jotta lahkon jäsenet eivät menisi lääkärille vaan turvautuisivat oman liikkeen ostopalveluihin.

        Oikeasti terveydenhoidossa hoidetaan paljon vastentahtoisia ja vaikeita asiakkaita kuten psykootikkoja, narkkareita, juoppoja ja rikollisia. Se kuuluu lääkärien ja hoitajien ammattiin.

        jotka kampanjoivat huijareiden puolesta.


      • vaativa asiakas?
        näyttää kirjoitti:

        olevan niin, että täytyy olla aika itsepäinen, jotta saa tarpeelliset tutkimukset. Eihän se lääkäri välttämättä oikein tykkää, jos asiakas on liian tietävä, mutta ei silti tarvitse hankalaksi heittäytyä, aina voi olla kuitenkin ystävällinen.

        Parempi varmasti uskoa lääkärin sanaan, kuin kenen tahansa maallikon, joka haluaa myydä sinulle energiahoitoa tai luontaispillereitä. Verkostomarkkinoija ei myöskään liene luotettavin faktatiedon lähde...

        "Vaativa asiakas" ei varmaankaan ole vain nykyajan ilmiö, mutta räjähdysmäisesti tämäntyyppisten ihmisten määrä tuntuu lissäntyvän joka puolella. Osataan vaatia, mutta itsellä ei ole mitään velvollisuuksia, mm. edes sellaista alkeellista, että käyttäytyisi ihmisiksi ollessaan tekemisissä asiakaspalvelijan kanssa.

        En tarkoita tällä sitä, etteikö oikeuksistaan saa pitää kiinni, jos kohdellaan väärin, ja esim. terveyden ollessa kyseessä pitää olla oikeus vaatia lisätutkimuksia (tai tarvittaessa hakeuduttava toiselle lääkärille, jos ei yhden kanssa onnistu).

        Mutta jostakin kumman syystä ihmisillä on nykyään luulo, että he ovat joka alan asiantuntijoita luettuaan artikkelin tai pari internetistä tai naistenlehdestä, tai kuultuaan kumminkaiman kertomuksen serkkutyön ihmparantumisesta hyljeöljyn avulla. Sitten vain tivaamaan lääkäriltä, että mikset määrää sitä tai tätä, kyllähän minä itse tiedän mikä on parasta!

        No joo. Asiakaspalvelussa (en terveydenhoidon)itse yli 20 v toimineena olen kuullut ja nähnyt monenlaista (itse en tosin ole "silmilleni saanut" monestikaan, koska yleensä jaksan suhtautua ihmisiin ystävällisesti ja kärsivällisesti). Nämä asiakas-asiantuntijat pokkana voivat väittää tietävänsä paremmin, miten pitää hoitaa pankkia, postia, kirjastoa, opetustyötä, kassapalvelua tms, vaikka heillä ei ole pätkääkään asiantuntemusta tai työkokemusta alalta. "Te ette osaa/tiedä mitään" on ihan yleinen kommentti, kun asiat eivät mene ihan oman mielen mukaan. Siis kyseenalaistetaan tuosta vaan toisen asiantuntemus, koulutus ja työkokemus sekä työtaito, vain siksi että luullaan itsestä liikoja.

        Tällaiset tyypit ovat nykyään varsinainen riesa etenkin terveydenhoidossa, kuvittelevat olevansa kaiken asiantuntijoita Luontaisterveys- tai Minä Olen-lehden uskollisina lukijoina...


      • asiantuntija
        vaativa asiakas? kirjoitti:

        Parempi varmasti uskoa lääkärin sanaan, kuin kenen tahansa maallikon, joka haluaa myydä sinulle energiahoitoa tai luontaispillereitä. Verkostomarkkinoija ei myöskään liene luotettavin faktatiedon lähde...

        "Vaativa asiakas" ei varmaankaan ole vain nykyajan ilmiö, mutta räjähdysmäisesti tämäntyyppisten ihmisten määrä tuntuu lissäntyvän joka puolella. Osataan vaatia, mutta itsellä ei ole mitään velvollisuuksia, mm. edes sellaista alkeellista, että käyttäytyisi ihmisiksi ollessaan tekemisissä asiakaspalvelijan kanssa.

        En tarkoita tällä sitä, etteikö oikeuksistaan saa pitää kiinni, jos kohdellaan väärin, ja esim. terveyden ollessa kyseessä pitää olla oikeus vaatia lisätutkimuksia (tai tarvittaessa hakeuduttava toiselle lääkärille, jos ei yhden kanssa onnistu).

        Mutta jostakin kumman syystä ihmisillä on nykyään luulo, että he ovat joka alan asiantuntijoita luettuaan artikkelin tai pari internetistä tai naistenlehdestä, tai kuultuaan kumminkaiman kertomuksen serkkutyön ihmparantumisesta hyljeöljyn avulla. Sitten vain tivaamaan lääkäriltä, että mikset määrää sitä tai tätä, kyllähän minä itse tiedän mikä on parasta!

        No joo. Asiakaspalvelussa (en terveydenhoidon)itse yli 20 v toimineena olen kuullut ja nähnyt monenlaista (itse en tosin ole "silmilleni saanut" monestikaan, koska yleensä jaksan suhtautua ihmisiin ystävällisesti ja kärsivällisesti). Nämä asiakas-asiantuntijat pokkana voivat väittää tietävänsä paremmin, miten pitää hoitaa pankkia, postia, kirjastoa, opetustyötä, kassapalvelua tms, vaikka heillä ei ole pätkääkään asiantuntemusta tai työkokemusta alalta. "Te ette osaa/tiedä mitään" on ihan yleinen kommentti, kun asiat eivät mene ihan oman mielen mukaan. Siis kyseenalaistetaan tuosta vaan toisen asiantuntemus, koulutus ja työkokemus sekä työtaito, vain siksi että luullaan itsestä liikoja.

        Tällaiset tyypit ovat nykyään varsinainen riesa etenkin terveydenhoidossa, kuvittelevat olevansa kaiken asiantuntijoita Luontaisterveys- tai Minä Olen-lehden uskollisina lukijoina...

        "Parempi varmasti uskoa lääkärin sanaan, kuin kenen tahansa maallikon, joka haluaa myydä sinulle energiahoitoa tai luontaispillereitä."

        Koululääketieteellisten hoitojen suhteen lääkäri lieneekin paras asiantuntija, mutta terveydenhoito on paljon laajempi käsite kuin koululääketiede ja energiahoitaja on varmasti parempi asiantuntija energiahoitojen suhteen, kuin lääkäri.

        "kuvittelevat olevansa kaiken asiantuntijoita Luontaisterveys- tai Minä Olen-lehden uskollisina lukijoina..."

        Tässä nämä lehdet, vaikuttavat ihan hyviltä:

        http://www.luontaisterveys-lehti.fi/

        http://www.minaolen.com/frameset.html


      • ----
        asiantuntija kirjoitti:

        "Parempi varmasti uskoa lääkärin sanaan, kuin kenen tahansa maallikon, joka haluaa myydä sinulle energiahoitoa tai luontaispillereitä."

        Koululääketieteellisten hoitojen suhteen lääkäri lieneekin paras asiantuntija, mutta terveydenhoito on paljon laajempi käsite kuin koululääketiede ja energiahoitaja on varmasti parempi asiantuntija energiahoitojen suhteen, kuin lääkäri.

        "kuvittelevat olevansa kaiken asiantuntijoita Luontaisterveys- tai Minä Olen-lehden uskollisina lukijoina..."

        Tässä nämä lehdet, vaikuttavat ihan hyviltä:

        http://www.luontaisterveys-lehti.fi/

        http://www.minaolen.com/frameset.html

        Jos viihdepalveluja myydään parannukseksi sairaille, niin ei se mikään kunniallinen asiantuntemus ole.


      • viihteestä
        ---- kirjoitti:

        Jos viihdepalveluja myydään parannukseksi sairaille, niin ei se mikään kunniallinen asiantuntemus ole.

        "Jos viihdepalveluja myydään parannukseksi sairaille, niin ei se mikään kunniallinen asiantuntemus ole."

        Kappas, kun tämä kaveri lähtee viihteelle, niin hän menee energiahoitoon. No enemmistölle energiahoidot ovat kuitenkin toimivaa terveydenhoitoa.


      • yritä olla
        ---- kirjoitti:

        Jos viihdepalveluja myydään parannukseksi sairaille, niin ei se mikään kunniallinen asiantuntemus ole.

        kaiken alan asiantuntija;-)


      • aviopuolisoni
        vaativa asiakas? kirjoitti:

        Parempi varmasti uskoa lääkärin sanaan, kuin kenen tahansa maallikon, joka haluaa myydä sinulle energiahoitoa tai luontaispillereitä. Verkostomarkkinoija ei myöskään liene luotettavin faktatiedon lähde...

        "Vaativa asiakas" ei varmaankaan ole vain nykyajan ilmiö, mutta räjähdysmäisesti tämäntyyppisten ihmisten määrä tuntuu lissäntyvän joka puolella. Osataan vaatia, mutta itsellä ei ole mitään velvollisuuksia, mm. edes sellaista alkeellista, että käyttäytyisi ihmisiksi ollessaan tekemisissä asiakaspalvelijan kanssa.

        En tarkoita tällä sitä, etteikö oikeuksistaan saa pitää kiinni, jos kohdellaan väärin, ja esim. terveyden ollessa kyseessä pitää olla oikeus vaatia lisätutkimuksia (tai tarvittaessa hakeuduttava toiselle lääkärille, jos ei yhden kanssa onnistu).

        Mutta jostakin kumman syystä ihmisillä on nykyään luulo, että he ovat joka alan asiantuntijoita luettuaan artikkelin tai pari internetistä tai naistenlehdestä, tai kuultuaan kumminkaiman kertomuksen serkkutyön ihmparantumisesta hyljeöljyn avulla. Sitten vain tivaamaan lääkäriltä, että mikset määrää sitä tai tätä, kyllähän minä itse tiedän mikä on parasta!

        No joo. Asiakaspalvelussa (en terveydenhoidon)itse yli 20 v toimineena olen kuullut ja nähnyt monenlaista (itse en tosin ole "silmilleni saanut" monestikaan, koska yleensä jaksan suhtautua ihmisiin ystävällisesti ja kärsivällisesti). Nämä asiakas-asiantuntijat pokkana voivat väittää tietävänsä paremmin, miten pitää hoitaa pankkia, postia, kirjastoa, opetustyötä, kassapalvelua tms, vaikka heillä ei ole pätkääkään asiantuntemusta tai työkokemusta alalta. "Te ette osaa/tiedä mitään" on ihan yleinen kommentti, kun asiat eivät mene ihan oman mielen mukaan. Siis kyseenalaistetaan tuosta vaan toisen asiantuntemus, koulutus ja työkokemus sekä työtaito, vain siksi että luullaan itsestä liikoja.

        Tällaiset tyypit ovat nykyään varsinainen riesa etenkin terveydenhoidossa, kuvittelevat olevansa kaiken asiantuntijoita Luontaisterveys- tai Minä Olen-lehden uskollisina lukijoina...

        lääkkeettömäksi lääkäreistä huolimatta! Kannatti olla sitkeä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

      https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      70
      4888
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

      Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      11
      3329
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

      Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      19
      2566
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

      🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      56
      1653
    5. Miksi pitäisit enemmän

      Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1556
    6. Tämmönen höpsö

      Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1326
    7. Mitä meidän välillä

      Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      93
      1259
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

      Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      217
      1017
    9. Hiljaisuus

      Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      69
      956
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

      Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      855
    Aihe