Ihmiset uskoo lääkärin sanaan

uskoton1

Täällä maalla lääkärin sana on edelleen laki.Syön itse tällä hetkellä n.15 eri lääkärin määräämää lääkettä. Lääkkeellä hoidetaan oire pois esim. masennuslääkkeillä hoidetaan nopeasti ihminen työkykyiseksi. Kuitenkaan ihmisen jaksaminen ei elämänlaatumittareilla parane.Tuska poistuu vaiva ei. Kokeilin piruuttani homeopatiaa. Elämänvoima on noussut,lääkärin määrämä lääkekäyttöni puolittunut ja varmaan maksa hykertelee ilosta kun sitä ei tupata täyteen mömmöjä. Lääketehtaat tekevät kaikkensa, että ihmiset söisivät buranaa. Kuinka moni homeopaatti mainostaa tv:ssä lääkettään? Ei tarvitse kun listat on täynnä asiakkaita muutenkin.Kokeile jos et usko...

12

770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virheteksti?

      "Syön itse tällä hetkellä n.15 eri lääkärin määräämää lääkettä."

      Jos 15 eri lääkäriä on määrännyt saman lääkkeen on se melko varmasti tarpeellinen.

    • ihmisen...

      täytyy olla tosi tarkkana ja itse osata kysyä ja vaatia tutkimuksia, ja myös osata kyseenalaistaa lääkärin määräämiä lääkkeitä ja diagnooseja. Muuten sieltä saa vain reseptejä kouraan.
      Lääkärin sana ei tosiaankaan ole laki.

      • hankala asiakas

        Vaatimalla tutkimuksia ja muutenkin heittäytymällä hankalaksi onnistut vain saamaan hankalan asiakkaan leiman otsaasi eikä sen jälkeen kukaan oikein halua asioida kanssasi. Eipä ihme että näillä ihmisillä meneekin sitten kaikki enemmän tai vähemmän pieleen.


      • pisneksien nimissä
        hankala asiakas kirjoitti:

        Vaatimalla tutkimuksia ja muutenkin heittäytymällä hankalaksi onnistut vain saamaan hankalan asiakkaan leiman otsaasi eikä sen jälkeen kukaan oikein halua asioida kanssasi. Eipä ihme että näillä ihmisillä meneekin sitten kaikki enemmän tai vähemmän pieleen.

        Hoitokulteissa levitellään pelottelukampanjaa, jotta lahkon jäsenet eivät menisi lääkärille vaan turvautuisivat oman liikkeen ostopalveluihin.

        Oikeasti terveydenhoidossa hoidetaan paljon vastentahtoisia ja vaikeita asiakkaita kuten psykootikkoja, narkkareita, juoppoja ja rikollisia. Se kuuluu lääkärien ja hoitajien ammattiin.


      • näyttää
        hankala asiakas kirjoitti:

        Vaatimalla tutkimuksia ja muutenkin heittäytymällä hankalaksi onnistut vain saamaan hankalan asiakkaan leiman otsaasi eikä sen jälkeen kukaan oikein halua asioida kanssasi. Eipä ihme että näillä ihmisillä meneekin sitten kaikki enemmän tai vähemmän pieleen.

        olevan niin, että täytyy olla aika itsepäinen, jotta saa tarpeelliset tutkimukset. Eihän se lääkäri välttämättä oikein tykkää, jos asiakas on liian tietävä, mutta ei silti tarvitse hankalaksi heittäytyä, aina voi olla kuitenkin ystävällinen.


      • pahimpia lobbareita
        pisneksien nimissä kirjoitti:

        Hoitokulteissa levitellään pelottelukampanjaa, jotta lahkon jäsenet eivät menisi lääkärille vaan turvautuisivat oman liikkeen ostopalveluihin.

        Oikeasti terveydenhoidossa hoidetaan paljon vastentahtoisia ja vaikeita asiakkaita kuten psykootikkoja, narkkareita, juoppoja ja rikollisia. Se kuuluu lääkärien ja hoitajien ammattiin.

        jotka kampanjoivat huijareiden puolesta.


      • vaativa asiakas?
        näyttää kirjoitti:

        olevan niin, että täytyy olla aika itsepäinen, jotta saa tarpeelliset tutkimukset. Eihän se lääkäri välttämättä oikein tykkää, jos asiakas on liian tietävä, mutta ei silti tarvitse hankalaksi heittäytyä, aina voi olla kuitenkin ystävällinen.

        Parempi varmasti uskoa lääkärin sanaan, kuin kenen tahansa maallikon, joka haluaa myydä sinulle energiahoitoa tai luontaispillereitä. Verkostomarkkinoija ei myöskään liene luotettavin faktatiedon lähde...

        "Vaativa asiakas" ei varmaankaan ole vain nykyajan ilmiö, mutta räjähdysmäisesti tämäntyyppisten ihmisten määrä tuntuu lissäntyvän joka puolella. Osataan vaatia, mutta itsellä ei ole mitään velvollisuuksia, mm. edes sellaista alkeellista, että käyttäytyisi ihmisiksi ollessaan tekemisissä asiakaspalvelijan kanssa.

        En tarkoita tällä sitä, etteikö oikeuksistaan saa pitää kiinni, jos kohdellaan väärin, ja esim. terveyden ollessa kyseessä pitää olla oikeus vaatia lisätutkimuksia (tai tarvittaessa hakeuduttava toiselle lääkärille, jos ei yhden kanssa onnistu).

        Mutta jostakin kumman syystä ihmisillä on nykyään luulo, että he ovat joka alan asiantuntijoita luettuaan artikkelin tai pari internetistä tai naistenlehdestä, tai kuultuaan kumminkaiman kertomuksen serkkutyön ihmparantumisesta hyljeöljyn avulla. Sitten vain tivaamaan lääkäriltä, että mikset määrää sitä tai tätä, kyllähän minä itse tiedän mikä on parasta!

        No joo. Asiakaspalvelussa (en terveydenhoidon)itse yli 20 v toimineena olen kuullut ja nähnyt monenlaista (itse en tosin ole "silmilleni saanut" monestikaan, koska yleensä jaksan suhtautua ihmisiin ystävällisesti ja kärsivällisesti). Nämä asiakas-asiantuntijat pokkana voivat väittää tietävänsä paremmin, miten pitää hoitaa pankkia, postia, kirjastoa, opetustyötä, kassapalvelua tms, vaikka heillä ei ole pätkääkään asiantuntemusta tai työkokemusta alalta. "Te ette osaa/tiedä mitään" on ihan yleinen kommentti, kun asiat eivät mene ihan oman mielen mukaan. Siis kyseenalaistetaan tuosta vaan toisen asiantuntemus, koulutus ja työkokemus sekä työtaito, vain siksi että luullaan itsestä liikoja.

        Tällaiset tyypit ovat nykyään varsinainen riesa etenkin terveydenhoidossa, kuvittelevat olevansa kaiken asiantuntijoita Luontaisterveys- tai Minä Olen-lehden uskollisina lukijoina...


      • asiantuntija
        vaativa asiakas? kirjoitti:

        Parempi varmasti uskoa lääkärin sanaan, kuin kenen tahansa maallikon, joka haluaa myydä sinulle energiahoitoa tai luontaispillereitä. Verkostomarkkinoija ei myöskään liene luotettavin faktatiedon lähde...

        "Vaativa asiakas" ei varmaankaan ole vain nykyajan ilmiö, mutta räjähdysmäisesti tämäntyyppisten ihmisten määrä tuntuu lissäntyvän joka puolella. Osataan vaatia, mutta itsellä ei ole mitään velvollisuuksia, mm. edes sellaista alkeellista, että käyttäytyisi ihmisiksi ollessaan tekemisissä asiakaspalvelijan kanssa.

        En tarkoita tällä sitä, etteikö oikeuksistaan saa pitää kiinni, jos kohdellaan väärin, ja esim. terveyden ollessa kyseessä pitää olla oikeus vaatia lisätutkimuksia (tai tarvittaessa hakeuduttava toiselle lääkärille, jos ei yhden kanssa onnistu).

        Mutta jostakin kumman syystä ihmisillä on nykyään luulo, että he ovat joka alan asiantuntijoita luettuaan artikkelin tai pari internetistä tai naistenlehdestä, tai kuultuaan kumminkaiman kertomuksen serkkutyön ihmparantumisesta hyljeöljyn avulla. Sitten vain tivaamaan lääkäriltä, että mikset määrää sitä tai tätä, kyllähän minä itse tiedän mikä on parasta!

        No joo. Asiakaspalvelussa (en terveydenhoidon)itse yli 20 v toimineena olen kuullut ja nähnyt monenlaista (itse en tosin ole "silmilleni saanut" monestikaan, koska yleensä jaksan suhtautua ihmisiin ystävällisesti ja kärsivällisesti). Nämä asiakas-asiantuntijat pokkana voivat väittää tietävänsä paremmin, miten pitää hoitaa pankkia, postia, kirjastoa, opetustyötä, kassapalvelua tms, vaikka heillä ei ole pätkääkään asiantuntemusta tai työkokemusta alalta. "Te ette osaa/tiedä mitään" on ihan yleinen kommentti, kun asiat eivät mene ihan oman mielen mukaan. Siis kyseenalaistetaan tuosta vaan toisen asiantuntemus, koulutus ja työkokemus sekä työtaito, vain siksi että luullaan itsestä liikoja.

        Tällaiset tyypit ovat nykyään varsinainen riesa etenkin terveydenhoidossa, kuvittelevat olevansa kaiken asiantuntijoita Luontaisterveys- tai Minä Olen-lehden uskollisina lukijoina...

        "Parempi varmasti uskoa lääkärin sanaan, kuin kenen tahansa maallikon, joka haluaa myydä sinulle energiahoitoa tai luontaispillereitä."

        Koululääketieteellisten hoitojen suhteen lääkäri lieneekin paras asiantuntija, mutta terveydenhoito on paljon laajempi käsite kuin koululääketiede ja energiahoitaja on varmasti parempi asiantuntija energiahoitojen suhteen, kuin lääkäri.

        "kuvittelevat olevansa kaiken asiantuntijoita Luontaisterveys- tai Minä Olen-lehden uskollisina lukijoina..."

        Tässä nämä lehdet, vaikuttavat ihan hyviltä:

        http://www.luontaisterveys-lehti.fi/

        http://www.minaolen.com/frameset.html


      • ----
        asiantuntija kirjoitti:

        "Parempi varmasti uskoa lääkärin sanaan, kuin kenen tahansa maallikon, joka haluaa myydä sinulle energiahoitoa tai luontaispillereitä."

        Koululääketieteellisten hoitojen suhteen lääkäri lieneekin paras asiantuntija, mutta terveydenhoito on paljon laajempi käsite kuin koululääketiede ja energiahoitaja on varmasti parempi asiantuntija energiahoitojen suhteen, kuin lääkäri.

        "kuvittelevat olevansa kaiken asiantuntijoita Luontaisterveys- tai Minä Olen-lehden uskollisina lukijoina..."

        Tässä nämä lehdet, vaikuttavat ihan hyviltä:

        http://www.luontaisterveys-lehti.fi/

        http://www.minaolen.com/frameset.html

        Jos viihdepalveluja myydään parannukseksi sairaille, niin ei se mikään kunniallinen asiantuntemus ole.


      • viihteestä
        ---- kirjoitti:

        Jos viihdepalveluja myydään parannukseksi sairaille, niin ei se mikään kunniallinen asiantuntemus ole.

        "Jos viihdepalveluja myydään parannukseksi sairaille, niin ei se mikään kunniallinen asiantuntemus ole."

        Kappas, kun tämä kaveri lähtee viihteelle, niin hän menee energiahoitoon. No enemmistölle energiahoidot ovat kuitenkin toimivaa terveydenhoitoa.


      • yritä olla
        ---- kirjoitti:

        Jos viihdepalveluja myydään parannukseksi sairaille, niin ei se mikään kunniallinen asiantuntemus ole.

        kaiken alan asiantuntija;-)


      • aviopuolisoni
        vaativa asiakas? kirjoitti:

        Parempi varmasti uskoa lääkärin sanaan, kuin kenen tahansa maallikon, joka haluaa myydä sinulle energiahoitoa tai luontaispillereitä. Verkostomarkkinoija ei myöskään liene luotettavin faktatiedon lähde...

        "Vaativa asiakas" ei varmaankaan ole vain nykyajan ilmiö, mutta räjähdysmäisesti tämäntyyppisten ihmisten määrä tuntuu lissäntyvän joka puolella. Osataan vaatia, mutta itsellä ei ole mitään velvollisuuksia, mm. edes sellaista alkeellista, että käyttäytyisi ihmisiksi ollessaan tekemisissä asiakaspalvelijan kanssa.

        En tarkoita tällä sitä, etteikö oikeuksistaan saa pitää kiinni, jos kohdellaan väärin, ja esim. terveyden ollessa kyseessä pitää olla oikeus vaatia lisätutkimuksia (tai tarvittaessa hakeuduttava toiselle lääkärille, jos ei yhden kanssa onnistu).

        Mutta jostakin kumman syystä ihmisillä on nykyään luulo, että he ovat joka alan asiantuntijoita luettuaan artikkelin tai pari internetistä tai naistenlehdestä, tai kuultuaan kumminkaiman kertomuksen serkkutyön ihmparantumisesta hyljeöljyn avulla. Sitten vain tivaamaan lääkäriltä, että mikset määrää sitä tai tätä, kyllähän minä itse tiedän mikä on parasta!

        No joo. Asiakaspalvelussa (en terveydenhoidon)itse yli 20 v toimineena olen kuullut ja nähnyt monenlaista (itse en tosin ole "silmilleni saanut" monestikaan, koska yleensä jaksan suhtautua ihmisiin ystävällisesti ja kärsivällisesti). Nämä asiakas-asiantuntijat pokkana voivat väittää tietävänsä paremmin, miten pitää hoitaa pankkia, postia, kirjastoa, opetustyötä, kassapalvelua tms, vaikka heillä ei ole pätkääkään asiantuntemusta tai työkokemusta alalta. "Te ette osaa/tiedä mitään" on ihan yleinen kommentti, kun asiat eivät mene ihan oman mielen mukaan. Siis kyseenalaistetaan tuosta vaan toisen asiantuntemus, koulutus ja työkokemus sekä työtaito, vain siksi että luullaan itsestä liikoja.

        Tällaiset tyypit ovat nykyään varsinainen riesa etenkin terveydenhoidossa, kuvittelevat olevansa kaiken asiantuntijoita Luontaisterveys- tai Minä Olen-lehden uskollisina lukijoina...

        lääkkeettömäksi lääkäreistä huolimatta! Kannatti olla sitkeä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      149
      2572
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      415
      2214
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      44
      2094
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      122
      1395
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1320
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1189
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1143
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1097
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1074
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      998
    Aihe