apua

vaakatyttö 17

voiko vaa`n ja kalan suhde toimia?
Olen palavasti rakastunut yhteen jätkään joka on kala, mutta aina kun yritän jtn se ei tajua tai menee lukkoon. Jätkä on ihan kamalan ujo... :( mitä voin tehdä hyvät neuvot tulevat tarpeeseen?
Vai kannattaako vaan unohtaa koko jätkä?

6

932

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaakapoika15v

sorry, en osaa auttaa, mut älä ny vielä yritä unohtaa sitä. Ujot pojat menee ihan lukkoon ku tyttö josta pitää tulee jutteleen.

• tyyppi on jätkä,

niin ainakaan mä en ees tikulla koskis. ;)

mut kalat on yleensä syvämietteisiä ja
      osaa haluaa pohtia ja arvioida juttuja monelta
      kannalta ja päätyvät usein uusiinkin lopputuloksiin.
      vaaka on enemmän putkiaivoinen ja harrastaa pohdintoja pönkittääkseen jotain jo valmista mielipidettään.

• Manta55

Vaaka nainen ja kalat mies suhde ei kestä Aluksi voi olla kivaa mut sit lähtee eri teille melko pian Kokemusta on kahden kalat miehen kans.

• VaakaN*

itse seurustelin 2vuotta kalan kanssa. Toimi hyvin siihen asti kun itse menin tyrimään jutun ja luottamus lopahti. Anteeksi annon sain mutta vuoden kuluttua hän huomasi ettei pysty siihen enään. Kalat on ehkä liian "vaisuja" vaa`oille.. tai minun mileipide on tämä. Kalat on ujoja aluksi mutta kyllä sieltä se oikea luonne ajan kanssa paljastuu. Aika kunnianhimoisia otuksia..:) mutta uskon sen lähetvän siitä, hitaasti mutta varmasti=))

• vaakatyttö 17

kiitos vastauksestasi. Aloin jo vaipua epätoivoon kun luulin, että vaa`an ja kalan suhde on tuhoon tuomittu.

• ...niin
        vaakatyttö 17 kirjoitti:

kiitos vastauksestasi. Aloin jo vaipua epätoivoon kun luulin, että vaa`an ja kalan suhde on tuhoon tuomittu.

Vaaka vaipuu epätoivoon ellei saa mieluistaan vastausta. Tyypillistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8176
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      90
      6282
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6188
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4771
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      43
      3266
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3245
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2799
    8. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      46
      2740
    9. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      2732
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      48
      2712
    Aihe