voiko vaa`n ja kalan suhde toimia?
Olen palavasti rakastunut yhteen jätkään joka on kala, mutta aina kun yritän jtn se ei tajua tai menee lukkoon. Jätkä on ihan kamalan ujo... :( mitä voin tehdä hyvät neuvot tulevat tarpeeseen?
Vai kannattaako vaan unohtaa koko jätkä?
apua
6
987
Vastaukset
- vaakapoika15v
sorry, en osaa auttaa, mut älä ny vielä yritä unohtaa sitä. Ujot pojat menee ihan lukkoon ku tyttö josta pitää tulee jutteleen.
- tyyppi on jätkä,
niin ainakaan mä en ees tikulla koskis. ;)
mut kalat on yleensä syvämietteisiä ja
osaa haluaa pohtia ja arvioida juttuja monelta
kannalta ja päätyvät usein uusiinkin lopputuloksiin.
vaaka on enemmän putkiaivoinen ja harrastaa pohdintoja pönkittääkseen jotain jo valmista mielipidettään. - Manta55
Vaaka nainen ja kalat mies suhde ei kestä Aluksi voi olla kivaa mut sit lähtee eri teille melko pian Kokemusta on kahden kalat miehen kans.
- VaakaN*
itse seurustelin 2vuotta kalan kanssa. Toimi hyvin siihen asti kun itse menin tyrimään jutun ja luottamus lopahti. Anteeksi annon sain mutta vuoden kuluttua hän huomasi ettei pysty siihen enään. Kalat on ehkä liian "vaisuja" vaa`oille.. tai minun mileipide on tämä. Kalat on ujoja aluksi mutta kyllä sieltä se oikea luonne ajan kanssa paljastuu. Aika kunnianhimoisia otuksia..:) mutta uskon sen lähetvän siitä, hitaasti mutta varmasti=))
- vaakatyttö 17
kiitos vastauksestasi. Aloin jo vaipua epätoivoon kun luulin, että vaa`an ja kalan suhde on tuhoon tuomittu.
- ...niin
vaakatyttö 17 kirjoitti:
kiitos vastauksestasi. Aloin jo vaipua epätoivoon kun luulin, että vaa`an ja kalan suhde on tuhoon tuomittu.
Vaaka vaipuu epätoivoon ellei saa mieluistaan vastausta. Tyypillistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1895109- 181812
Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka631636Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1271527Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s101507Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?
Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit511185Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi
Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.961084Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa
Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249307980- 196945
Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman teki erikoisen ratkaisun!
Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman paljasti uudet kujeet. Hän on mukana kohutussa Sointu Borg & Tyrkyt -realityssä. Jääkö7840