voiko vaa`n ja kalan suhde toimia?
Olen palavasti rakastunut yhteen jätkään joka on kala, mutta aina kun yritän jtn se ei tajua tai menee lukkoon. Jätkä on ihan kamalan ujo... :( mitä voin tehdä hyvät neuvot tulevat tarpeeseen?
Vai kannattaako vaan unohtaa koko jätkä?
apua
6
979
Vastaukset
- vaakapoika15v
sorry, en osaa auttaa, mut älä ny vielä yritä unohtaa sitä. Ujot pojat menee ihan lukkoon ku tyttö josta pitää tulee jutteleen.
- tyyppi on jätkä,
niin ainakaan mä en ees tikulla koskis. ;)
mut kalat on yleensä syvämietteisiä ja
osaa haluaa pohtia ja arvioida juttuja monelta
kannalta ja päätyvät usein uusiinkin lopputuloksiin.
vaaka on enemmän putkiaivoinen ja harrastaa pohdintoja pönkittääkseen jotain jo valmista mielipidettään. - Manta55
Vaaka nainen ja kalat mies suhde ei kestä Aluksi voi olla kivaa mut sit lähtee eri teille melko pian Kokemusta on kahden kalat miehen kans.
- VaakaN*
itse seurustelin 2vuotta kalan kanssa. Toimi hyvin siihen asti kun itse menin tyrimään jutun ja luottamus lopahti. Anteeksi annon sain mutta vuoden kuluttua hän huomasi ettei pysty siihen enään. Kalat on ehkä liian "vaisuja" vaa`oille.. tai minun mileipide on tämä. Kalat on ujoja aluksi mutta kyllä sieltä se oikea luonne ajan kanssa paljastuu. Aika kunnianhimoisia otuksia..:) mutta uskon sen lähetvän siitä, hitaasti mutta varmasti=))
- vaakatyttö 17
kiitos vastauksestasi. Aloin jo vaipua epätoivoon kun luulin, että vaa`an ja kalan suhde on tuhoon tuomittu.
- ...niin
vaakatyttö 17 kirjoitti:
kiitos vastauksestasi. Aloin jo vaipua epätoivoon kun luulin, että vaa`an ja kalan suhde on tuhoon tuomittu.
Vaaka vaipuu epätoivoon ellei saa mieluistaan vastausta. Tyypillistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1772537Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from562090Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276702014- 1041997
Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen341979Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki51511Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la621327- 1221156
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei241077- 55958