voiko vaa`n ja kalan suhde toimia?
Olen palavasti rakastunut yhteen jätkään joka on kala, mutta aina kun yritän jtn se ei tajua tai menee lukkoon. Jätkä on ihan kamalan ujo... :( mitä voin tehdä hyvät neuvot tulevat tarpeeseen?
Vai kannattaako vaan unohtaa koko jätkä?
apua
6
997
Vastaukset
- vaakapoika15v
sorry, en osaa auttaa, mut älä ny vielä yritä unohtaa sitä. Ujot pojat menee ihan lukkoon ku tyttö josta pitää tulee jutteleen.
- tyyppi on jätkä,
niin ainakaan mä en ees tikulla koskis. ;)
mut kalat on yleensä syvämietteisiä ja
osaa haluaa pohtia ja arvioida juttuja monelta
kannalta ja päätyvät usein uusiinkin lopputuloksiin.
vaaka on enemmän putkiaivoinen ja harrastaa pohdintoja pönkittääkseen jotain jo valmista mielipidettään. - Manta55
Vaaka nainen ja kalat mies suhde ei kestä Aluksi voi olla kivaa mut sit lähtee eri teille melko pian Kokemusta on kahden kalat miehen kans.
- VaakaN*
itse seurustelin 2vuotta kalan kanssa. Toimi hyvin siihen asti kun itse menin tyrimään jutun ja luottamus lopahti. Anteeksi annon sain mutta vuoden kuluttua hän huomasi ettei pysty siihen enään. Kalat on ehkä liian "vaisuja" vaa`oille.. tai minun mileipide on tämä. Kalat on ujoja aluksi mutta kyllä sieltä se oikea luonne ajan kanssa paljastuu. Aika kunnianhimoisia otuksia..:) mutta uskon sen lähetvän siitä, hitaasti mutta varmasti=))
- vaakatyttö 17
kiitos vastauksestasi. Aloin jo vaipua epätoivoon kun luulin, että vaa`an ja kalan suhde on tuhoon tuomittu.
- ...niin
vaakatyttö 17 kirjoitti:
kiitos vastauksestasi. Aloin jo vaipua epätoivoon kun luulin, että vaa`an ja kalan suhde on tuhoon tuomittu.
Vaaka vaipuu epätoivoon ellei saa mieluistaan vastausta. Tyypillistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 151979
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21615Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061567Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2241066Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2826Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29807Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks44781- 9780