apua

vaakatyttö 17

voiko vaa`n ja kalan suhde toimia?
Olen palavasti rakastunut yhteen jätkään joka on kala, mutta aina kun yritän jtn se ei tajua tai menee lukkoon. Jätkä on ihan kamalan ujo... :( mitä voin tehdä hyvät neuvot tulevat tarpeeseen?
Vai kannattaako vaan unohtaa koko jätkä?

6

997

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaakapoika15v

sorry, en osaa auttaa, mut älä ny vielä yritä unohtaa sitä. Ujot pojat menee ihan lukkoon ku tyttö josta pitää tulee jutteleen.

• tyyppi on jätkä,

niin ainakaan mä en ees tikulla koskis. ;)

mut kalat on yleensä syvämietteisiä ja
      osaa haluaa pohtia ja arvioida juttuja monelta
      kannalta ja päätyvät usein uusiinkin lopputuloksiin.
      vaaka on enemmän putkiaivoinen ja harrastaa pohdintoja pönkittääkseen jotain jo valmista mielipidettään.

• Manta55

Vaaka nainen ja kalat mies suhde ei kestä Aluksi voi olla kivaa mut sit lähtee eri teille melko pian Kokemusta on kahden kalat miehen kans.

• VaakaN*

itse seurustelin 2vuotta kalan kanssa. Toimi hyvin siihen asti kun itse menin tyrimään jutun ja luottamus lopahti. Anteeksi annon sain mutta vuoden kuluttua hän huomasi ettei pysty siihen enään. Kalat on ehkä liian "vaisuja" vaa`oille.. tai minun mileipide on tämä. Kalat on ujoja aluksi mutta kyllä sieltä se oikea luonne ajan kanssa paljastuu. Aika kunnianhimoisia otuksia..:) mutta uskon sen lähetvän siitä, hitaasti mutta varmasti=))

• vaakatyttö 17

kiitos vastauksestasi. Aloin jo vaipua epätoivoon kun luulin, että vaa`an ja kalan suhde on tuhoon tuomittu.

• ...niin
        vaakatyttö 17 kirjoitti:

kiitos vastauksestasi. Aloin jo vaipua epätoivoon kun luulin, että vaa`an ja kalan suhde on tuhoon tuomittu.

Vaaka vaipuu epätoivoon ellei saa mieluistaan vastausta. Tyypillistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pike surkea

Pike on surkea
      Ikävä
      15
      1979
    2. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      2
      1615
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1567
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      224
      1066
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      871
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      826
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      807
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      44
      781
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      9
      780
    Aihe