Tuli tuossa vaihdettua jäähdytysnesteet ja jarrunesteet autosta, joka oli hieman seisonut. Minne siis nämä vanhat nesteet pitäisi heivata?
Minne vanhat nesteet?
4
9977
Vastaukset
- voi_roiskasta
Ongelmajätteiden keräyspisteeseen. Älä sekoita keskenään, kirjoita purkkiin mitä sisältää.
- ne kanistereihin
ja kirjoittanut kylkeen että mitä on sisällä. sitten vien ne paikalliselle huoltoasemalle, ne ainakin ottavat niitä vastaan. anna ne vanhat nesteet aseman huoltoluukun puolelle huoltomiehelle, kassalle ei varmaan kannata lähteä niitä hinaamaan.
esim. minun työpaikassani kerätään molemmat nesteet omiin astioihin jarrunesteitä ei kauheasti kerry raskaasta kalustosta mutta jäähdytys nesteelle meillä on 1000 l kontti ja sen tyhjennys ei maksa mitään koska siitä erinäisin prosessein eräät yrittäjät tekevät uuden nesteen raaka-aineita.
SÄÄSTÄ luontoa ja vie johonkin korjaamoon.
kiitos että lähdit kyselemään.- Tikka-auto
Ollaan pieni autokorjaamo toimittu pari vuotta ja nyt olis kertynyt käytettyä jarrunestettä noin 30-litraa minne mahdollisesti voi viedä...paikkakunta Tikkakoski keski-suomi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741369Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431259Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511061Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551038- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39688Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44661- 30607