Egyptin Hurghadassa sukeltaminen

sukeltajaa

Olen Joulukuussa lähdössä Hurghadaan ja kiinostaisi tietääminkälaiset mahdollisuudet siellä on sukelella? Voiko siellä osallistua suomenkielisille sukelluskursseille vai onko kaikki sukelluskurssit englanniksi? Kielitaitoni ei ole parhaasta päästä. Ja paljonkohan tällainen mahtaisi maksaa ja kuinkahan kauan tällaiset kurssit kestää? Olen yrittänyt etsiä netistä tietoa mutta sukelluksesta ei juuri missään puhuta. Vinkkejä kiitos!

8

3397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kissus

      Suosituin ja ilmeisesti myös paras sukellusfirma Hurghadassa on Prince Diving. Tuota firmaa käyttää mm. monet suomalaiset matkanjärjestäjät.
      Hinnat yms. löydät heidän kotisivuilta:
      http://www.prince-diving.com/price.htm

      Opastus lienee tosiaankin englanniksi. Tiedän, että heillä on ollut (ja ehkä on vieläkin) eräs suomalainen henkilö. Sitä en tiedä, antaako hän myös noita sukellustunteja.

    • sukelltaminen on mahtavaa

      heippa!
      olen itse lähdössä joulukuussa ja olen yhteystöissä maydiving firman kanssa...! voin kysyä omistajalt mistä saa sukellustunteja ja suomalaista opastusta!

      millon olet menossa muuten? lähden 20.12-08- 8.01-09
      ehkä olemme suunilleen samoihin aikoihin.???

      kerro lissä minulle... mitä olit ajatellut

      • Maqe82

        Itsellä hurghadan matka edessä 26.12-3.1. ja tuo sukeltelu kiinnostaa. Ensikertalainen olisin eli kamoja ei ole ennen ollut päällä.

        Onko pitkäkin opetustuokio ennen kuin päästävät mereen sukeltelemaan?

        PS. En ole siis sama lähettäjä kuin ekassa viestissä :)


      • lähdössä myös!
        Maqe82 kirjoitti:

        Itsellä hurghadan matka edessä 26.12-3.1. ja tuo sukeltelu kiinnostaa. Ensikertalainen olisin eli kamoja ei ole ennen ollut päällä.

        Onko pitkäkin opetustuokio ennen kuin päästävät mereen sukeltelemaan?

        PS. En ole siis sama lähettäjä kuin ekassa viestissä :)

        kiitos viestistä. jo kyllä täyty ottaa sukellustunteja ennen kun päästetään sukeltamaan. mutta aina kokeilla pystyy..... kerran. matalalla vedessä.......mihin hotelliin menette?


      • maqe82
        lähdössä myös! kirjoitti:

        kiitos viestistä. jo kyllä täyty ottaa sukellustunteja ennen kun päästetään sukeltamaan. mutta aina kokeilla pystyy..... kerran. matalalla vedessä.......mihin hotelliin menette?

        Moi.

        Tuonne Al dau Beachiin pitäisi viikoksi majoittautua. Tai siis käydä siellä yöt viettämässä :)

        http://www.steigenberger.com/aw/Steigenberger_Al_Dau_Beach_Hotel/~ehmf/


      • sukellella aa

      • Basti
        sukellella aa kirjoitti:

        wau!!!! tosi hieno mesta.....

        Onko muita suomalaisia aikeessa sukeltaa Hurghadassa 6-12.4.2009? Basti


    • kurssia suosittelen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      250
      18375
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      81
      3100
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2151
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      265
      1387
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1262
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1073
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      949
    Aihe