Et kestänyt vastakkaista mielipidettä omasta käytöksestäsi ja käänsit kelkkasi.
Että se siitä hyväntahtoisesta luonteestasi.
No tulipahan selville ystävyyden todellinen puoli.
Ex-ystävä
3
887
Vastaukset
- Rnainen
nämä jos ketkä kääntää kelkkansa-ei tarvitse vastata mihinkään eikä vastuutakaan tarvitse ottaa, ihan sama mitä toinen tuntee....katsotaan vain OMAA NAPAA!! ja kaikki mitä sanot on loukkaavaa riippuu tietysti sataako vai paistaako????? Tapasin reilu vuosi sitten elämäni ensimmäisen rapumiehen-annoin tilaa enkä tyrkyttänyt itseäni, vannottiin rakkautta ja olin ihanin ihminen maanpäällä.... MUTTA harvat oli ne kerrat kun herrarapu meni/(sillon kun ei tullut luokseni) kotiin ilman sexseuraa ravintolaillan jälkeen......oliko rapuherra niin pettynyt ex-vaimonsa käytökseen, että tarvi kostaa muille oma menneisyytensä-ja pitää KAIKKIA niitä naisia kuoriämpäreinä????? Mies joka ei osaa sanoa EI yli 1,0 promillen????
Ei enää IKINÄÄÄÄ miesrapua........
Tsemppii teille ;)
Nrapu- yhtään rapua
Ei kiitos enää tännekään.En ole ikinä tavannut ketään niiiiiiiiin hankalaa ihmistä,kun tämä rapumies.Ihan uskomaton takinkääntäjä ja omaan napaan tuijottaja.Mielialanvaihtelut oli ihan käsittämättömiä ja osaa muuten olla tosi loukkaava halutessaan.Puhuu ja sanoo mitä millonkin sattuu huvittamaan eikä välitä pätkääkään loukkaako ne jotain vai ei.Sitten kuittaa kaiken sillä,"kun nyt vaan sattuu olemaan rapu".
- Raputar
yhtään rapua kirjoitti:
Ei kiitos enää tännekään.En ole ikinä tavannut ketään niiiiiiiiin hankalaa ihmistä,kun tämä rapumies.Ihan uskomaton takinkääntäjä ja omaan napaan tuijottaja.Mielialanvaihtelut oli ihan käsittämättömiä ja osaa muuten olla tosi loukkaava halutessaan.Puhuu ja sanoo mitä millonkin sattuu huvittamaan eikä välitä pätkääkään loukkaako ne jotain vai ei.Sitten kuittaa kaiken sillä,"kun nyt vaan sattuu olemaan rapu".
Jotkut ihmiset ei ossaa näköjää ajattella, olevana liian yksiraiteisiä, en tiä.
Mut joo, kuka on ja mikä merkkinsä omistavana on ihan täydellisempänä? Kuka on ihan perfect?
Varmasti se kenenkä kemia toimii parhaillaan omansa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 194689
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831702Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871566Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741524Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2451395Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651033