Ex-ystävä

rapunainen.

Et kestänyt vastakkaista mielipidettä omasta käytöksestäsi ja käänsit kelkkasi.
Että se siitä hyväntahtoisesta luonteestasi.
No tulipahan selville ystävyyden todellinen puoli.

3

894

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rnainen

nämä jos ketkä kääntää kelkkansa-ei tarvitse vastata mihinkään eikä vastuutakaan tarvitse ottaa, ihan sama mitä toinen tuntee....katsotaan vain OMAA NAPAA!! ja kaikki mitä sanot on loukkaavaa riippuu tietysti sataako vai paistaako????? Tapasin reilu vuosi sitten elämäni ensimmäisen rapumiehen-annoin tilaa enkä tyrkyttänyt itseäni, vannottiin rakkautta ja olin ihanin ihminen maanpäällä.... MUTTA harvat oli ne kerrat kun herrarapu meni/(sillon kun ei tullut luokseni) kotiin ilman sexseuraa ravintolaillan jälkeen......oliko rapuherra niin pettynyt ex-vaimonsa käytökseen, että tarvi kostaa muille oma menneisyytensä-ja pitää KAIKKIA niitä naisia kuoriämpäreinä????? Mies joka ei osaa sanoa EI yli 1,0 promillen????
      Ei enää IKINÄÄÄÄ miesrapua........

Tsemppii teille ;)
      Nrapu

• yhtään rapua

Ei kiitos enää tännekään.En ole ikinä tavannut ketään niiiiiiiiin hankalaa ihmistä,kun tämä rapumies.Ihan uskomaton takinkääntäjä ja omaan napaan tuijottaja.Mielialanvaihtelut oli ihan käsittämättömiä ja osaa muuten olla tosi loukkaava halutessaan.Puhuu ja sanoo mitä millonkin sattuu huvittamaan eikä välitä pätkääkään loukkaako ne jotain vai ei.Sitten kuittaa kaiken sillä,"kun nyt vaan sattuu olemaan rapu".

• Raputar
        yhtään rapua kirjoitti:

Ei kiitos enää tännekään.En ole ikinä tavannut ketään niiiiiiiiin hankalaa ihmistä,kun tämä rapumies.Ihan uskomaton takinkääntäjä ja omaan napaan tuijottaja.Mielialanvaihtelut oli ihan käsittämättömiä ja osaa muuten olla tosi loukkaava halutessaan.Puhuu ja sanoo mitä millonkin sattuu huvittamaan eikä välitä pätkääkään loukkaako ne jotain vai ei.Sitten kuittaa kaiken sillä,"kun nyt vaan sattuu olemaan rapu".

Jotkut ihmiset ei ossaa näköjää ajattella, olevana liian yksiraiteisiä, en tiä.

Mut joo, kuka on ja mikä merkkinsä omistavana on ihan täydellisempänä? Kuka on ihan perfect?

Varmasti se kenenkä kemia toimii parhaillaan omansa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4221
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2350
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1871
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1495
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1456
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1254
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      788
    8. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      747
    9. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      691
    Aihe