Ihastunut opettajaan...

omg mitä teen?

Opiskelen eräässä korkeakoulussa ja olen erittäin ihastunut yhden kurssin opettajaani. En tiedä siitä, onko hän varattu vai vapaa ja olisiko tunne ollenkaan molemminpuolinen; hän on suunnilleen ikäiseni mies. Miten voisin viestittää hänelle tunteistani ilman että nolaan itseni totaalisesti, jos tunne ei olisikaan molemminpuolinen? Onko opettajilla ja/tai oppilailla joitain esteitä lähemmälle tuttavuudelle jne. (esim. pitääkö työsopimusta kirjoittaessa tehdä joku sopimus tms.?). Oon hieman epätoivoinen, sillä en tiedä mitä tekisin. Sen tiedän, että olen hyvinkin ihastunut - jopa rakastunut. :)

2

1079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Abcdabbacd

      Eipä varmaan missään ole allekirjoitettuja sopimuksia. Kannattaa ehkä yrittää törmätä opettajaan jossain muussa yhteydessä ja tutustua sitä kautta paremmin. Varmistelet samalla omaa selustaasi sopivasti ja myös opettaja voi suhtautua sinuun vapaammin.

    • kokemusta on

      Olin opettajana eräässä korkeakoulussa, jossa alkoi synkata tosi hyvin about ikäiseni naispuolisen opiskelijan kanssa. Ei siin mitään. Pääasia, ettei se vaikuta arvosteluun. Opiskelijoiden on oltava samoilla viivoilla siinä suhteessa.

      Mielenkiintoista olikin, ettei välillämme yksityisesti koskaan syntynyt keskustelua tästä opiskelija-opettaja -jutusta. Tapailimme vapaa-ajalla kuten kaksi aikuista muutenkin. Oppilaitoksessa hän oli opiskelija muiden mukana ja kriteerit kaikille samat. Tosin saattaa olla, että tilanne jossain määrin vaikutti myös opiskelijan opiskelumotivaatioon, mikä ei välttämätä ollut huono juttu ollenkaan.

      Ei suhteeseen mitään esteitä ole. Lähestyt kuten ketä tahansa kiinnostavaa henkilöä, mutta järkevintä tämä olisi tehdä virallisen kuvion ulkopuolella. Ei muuten, mutta jos kaveri on tiukkapipo, niin voi tulkita, että pyrit parantamaan asemiasi kyseenalaisin keinoin.

      Jokin aika sitten minulle kävi sama tilanne. Naispuolinen opiskelija tuli päivän päätteeksi ehdottamaan, josko lähtisin hänen kanssaan bilettämään. Ei siinä mitään. Erittäin ihastuttava naisihminen ja olin kutsusta imarreltu. En kuitenkaan lähtenyt, koska olen nykyään vahvasti varattu. Ei siinä mitään noloa ollut. Olin lähinnä positiivisesti yllättynyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1458
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1154
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1143
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1096
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1091
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      5
      1062
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1050
    Aihe