Mitä maksaa lasiparveke pienkaupungilla?
Lasiparveke?
10
1215
Vastaukset
- palstan
myydään -osastolla katsomassa, siellä yksi trokari myy käytettyjä parvekelaseja säännöllisesti ilmoitellen.
- tarkemmin...
Mikä on lasiparveke ja mikä on pienkaupunki?
- Kyselyj'!
Katso netistä hakusanalla parvekelasitus, terassilasitus ja jo on vaihtoehtoja! Ihmeesti Lumon kaikkien huulilla, mutta on myös 1000-2000 euroa kalliimpi. On paljon muitakin toteuttajia, tee tarjouspyyntö, tulevat mittaamaan ja antavat hintatarjouksen. Sitten valitse edullisin tai kestävin, ihan miten vaan.
- Tarkennusta
Kyselyj'! kirjoitti:
Katso netistä hakusanalla parvekelasitus, terassilasitus ja jo on vaihtoehtoja! Ihmeesti Lumon kaikkien huulilla, mutta on myös 1000-2000 euroa kalliimpi. On paljon muitakin toteuttajia, tee tarjouspyyntö, tulevat mittaamaan ja antavat hintatarjouksen. Sitten valitse edullisin tai kestävin, ihan miten vaan.
Kyllä minä tiedän mikä on parvekelasitus, mutta lasiparveketta en ole koskaan nähnyt. Anna toki linkki sellaiseen ja mistä voi ostaa lasiparvekkeen.
Pienkaupunki-termi jäi edelleen hämäräksi. Voisitko antaa linkin siihenkin.
- Parasonhyvä
Rfix on edullisin ja paras.
www.rfix.eu - Parasonhyvä
www.rfix.eu - Parasonhyvä
www.rfix.eu - huonotasentajat
Riikua älkää missään tapauksessa ottako se vuotaa kun seula.Neljäkertaa käyty laittamassa silikooneja ja aina vaan vuotaa
- pienkaupunki
Minun lasiparvekkeessa ei ole pienkaupunkia :(
- itähki
"Laiparveke." Parvekkeen lasitusta voit kysyä mm Itä- Helsingin Lasi H:ki.
Saat ainakin hintatietoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113824
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413193- 2352847
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?392376- 361684
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241496Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411476- 141361
- 181345
- 221271