Meillä on koneelle asennettu Medal of Honour Pacific Assault-demo jota on pelattu yksinpelillä ja sitten on myös moninpeli demo,mutta listassa ei ole yhtään serveriä eikä se niitä hae.
Löysin netistä jotain asiaan viittaavaa m utta mitä ihmettä;maksullisia? Vai ymmärsinkö väärin..
Mistä tähän peliin saisi niitä servuja?? Ja laitetaanko se pelin serverilistaan kirjoittamalla siihen tuo IP(?) osoite vai mikä tuo numerolitania on..
Peliserverit?
Mistä ja miten
2
1468
Vastaukset
- koneellesi
Gamespy-ohjelma. Siellä näkyisi olevan tuo kyseinen peli mukana. Ohjelma on helppokäyttöinen. Itse käytän sitä päivittäin.
Käy lataamassa ohjelma täältä:
http://gamespyarcade.com/- pelihän minulla jo on
No kokeilen jos tuossa olisi servut mukana..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984