Uudet ja vanhat

Pettynyt vesikauris

Luin tämän keskustelu palstan juttuja ja tajusin itsekkin että en ole enään vesimies vaan kauris! Ensin luin kauriin tavallisen luonne kuvauksen ja tuntui että se ei pidä paikkansa, mutta kun luin sen palstan missä luki "millainen oikeasti olet" Niin sieltä se löytyi... tunsin sen melkein omakseni ja pystyin omaksua joitakin piirteitä itseeni.

Eli kun olemme udessa horoskoopissa nyt niin olen kauris ja eräs mies henkilö on vesimies.. niin mitenköhän tämä suhde tulee onnistumaan?

Laitan vielä uudet horoskooppi jutskut tähän:

Vanha Uusi
22.11-21.12 Jousimies 20.12-20.1
22.12-19.1 Kauris 21.1-16.2
20.1-18.2 Vesimies 17.2-12.3
19.2-20.3 Kalat 13.3-17.4
21.3-19.2 Oinas 18.4-13.5
20.4-20.5 Härkä 14.5-20.6
21.5-21.6 Kaksoset 21.6-20.7
22.6-22.7 Rapu 21.7-10.8
23.7-22.8 Leijona 11.8-16.9
23.8-22.9 Neitsyt 17.9-30.10
23.9-23.10 Vaaka 31.10-22.11
24.10-21.11 Skorpioni 23.11-29.11
Käärmeen kantaja 30.11-19.12

16

3599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ploukkidou

      jotenkin en ymmärtänyt tätä, olen siis vanha vesimies niin mikä nyt olen ?

      • Aurinko..

        Vesimiehenä oltuasi olet Vesimies edelleen.
        Tietoa saa mm Astrologia ja arkkityypit sivulta.


    • Jouskari!

      Iltasanomat sivulta on poistettu se väite. Siinä luki että jouskari alkaa 18.12 ja mä olin ihan tyytyväinen, että saan olla vieläkin jouskari. Tosin kelpuutan kyllä tuon Käärmeenkantajankin, koska se sopii minulle todella hyvin millanen minä olen.

      Kun katsoo auringonsijaintia juuri nyt, se on nyt jouskarissa http://www.ursa.fi/auringonsijainti/index.php4

      • Jouskari!

        Tottakai minä pyydän anteeksi jos olen loukannut toista - käärmeenkantaja ei pyydä vaan hymyilee, kuin ei olisi mitään tapahtunutkaan.


      • entinen kalat
        Jouskari! kirjoitti:

        Tottakai minä pyydän anteeksi jos olen loukannut toista - käärmeenkantaja ei pyydä vaan hymyilee, kuin ei olisi mitään tapahtunutkaan.

        iltasanomissa tämmösen jutun että ennen olin kalat mut nyt olenkin veskari hyi hai... en ikinä tykäny vesimiehistä jostaki syystä:( enkä haluu olla veskari!!
        olen hyvin tyytyväinen kalana ja sitä mä olenkin enkä suostu olla vesimies:(


    • f6f6f6f6f6f6f6f6

      Itse siirryin parilla päivää Härästä Oinakseksi. Itseasiassa molempien luonneanalyysi sopii itseeni melko hyvin. Olen kuin niiden risteymä.

    • härkäkaksonen

      Itsestäni tuli kaksosen sijaan härkä. En oikein osaa sisäistää sitä, kun on tottunut olemaan kaksonen. En kuitenkaan ole ikinä tykännyt siitä, kun omasta mielestäni kaksonen on niin tavallinen merkki, ei siinä ole mielestäni mitään erikoista. Härän luonneanalyysi sopii kuitenkin ehkä hiukan paremmin minuun, mutta ainakin tähän mennessä olen lukenut kaksosen JA härän, molemmat sopii aika hyvin omaan luonteeseen.

      • Anonyymi

        Älä halua olla härkä! Se kun on laiskahko verrattuna kaksosiin...jos olet laiskahko, olet härkä...kyllä osa häristäkin urheilee...mut valtaosa ei...jos mars on nousussa härällä, urheilee...kaikki luonteenpiirteet ei tule aurinkomerkin mukaan; jos esim venus on skorpionissa haastavissa aspekteissa, niin kumppanuudet ovat haasteellisia: kateutta, mustasukkaisuutta, kostonhalua jne...kuu missä merkissä kertoo tunnepuolesi, miten lämpimästi suhtaudut, kuinka tunteella tai tunteettomasti suhtaudut, mars taas antaa puhtia asioihin millä elämänalueella se on syntymäkartallasi


    • Koti kullan kallis.

      Astrologi sanoi nousumerkkini Vaaka muuttuneen Skorpioniksi jo aikoja sitten. Aurinkomerkkini Härkä on astrologin mukaan nyt Rapu. Kuumerkkini on pysynyt samana.
      Astrologi on ammattiastrologi, joten häneen täytyy uskoa.
      Elämä on hyvin Rapumaista, kotia, sukua, ruokaa, rajanvetoa.

    • Kaksonen forevah (Y)

      Hmn. Äiti osaa astrologiaa, ja kaikki, mitä se on mulle siitä ennustanu, viittaa ihan suoraan mun kaksosmaisuuteen. Mussa ei oo mitään härän piirteitä ja tällain. Plus novalla sanottiin ku ohimennen kuuntelin, et nää uudet horoskoopit on astronomiaa, eikä -logiaa. Mitäs sitten? Itseasiassa mä en yhtään tykkään uusista koska oon niin rakastunu omaan kaksosluonteeseeni. Et ei kyllä sytytä mussa mitään iloa että pitää kaikkee alkaa muuttamaan ja tutkimaan D:

    • Mun astrologiaa.

      Kuule, kerros nyt äidillesi, että astrologiassa ei ennusteta. Siitä on sitten hyvä lähteä. En ole tavannut yhtään Kaksosta, jolla itsetunto ei olisi taivaissa. Tosin voit olla Härkäkin, jolla on Kuu Leijonassa ja vaikka askendenttilla. Ja jos Skorpionia löytyy, niin jopas jotakin. Et sillee.

    • Raimo Nikula

      Huh, jossain ilmestyy väite: Vesimiehet eivät olekaan Vesimiehiä ja kohta on tuhatpäinen lauma kysymässä, mikä mä sitten oon? Tämä tuo mieleeni tiedonvälitykseen liittyvän ongelman: mikä tahansa voi saada hetken verran kannatusta ja jokaiselle on varattu 15 min. kuuluisuutta. Elämme aikaa jolloin informaatio leviää vapaasti - tosi vapaasti - ja se kärjistyy siihen että roskasuodatinta kun ei ole asennettu kenenkään päähän, se täytyy hankkia kehittämällä älyään, makuaan, lukeneisuuttaan ja arviointikykyään.

      En lähde tässä kelaamaan auki tätä pitkää rullaa sideerisestä ja trooppisesta eläinradasta. En muista millaisia rajoja näillä palstoilla on mainostuksesta, mutta ei ole mainostusta jos kehottaa täydentämään tietoja linkin kautta. Ja ilman perusasioita ei tätäkään asiaa voi ymmärtää: http://mypages.sunpoint.net/~raimonikula//kk.htm

      Niin kuin seitsenpäinen hirviö, syntyy netissä jatkuvasti huhuja siitä että on "syntynyt uusi eläinrata" tai että on "uusi merkki, Käärmeenkantaja". Mikään näistä ei mullista astrologian perustaa millään tavalla. Astrologialla länsimaissa on oma pitkän historiallisen kehityksen käynyt pohjansa ja se perustuu trooppiseen eläinrataan ja 12 arkkityyppisiä voimavaroja kantavaan merkkiin. Intiassa asiat ovat toisin, mutta kulttuurieroille ei voi mitään. En lähde käännyttämään intialaisia trooppisen eläinradan kannalle enkä toivo intialaisten astrologien koputtavan ovelleni Herätkää -lehden näköisiä pumaskoja kainalossa tarkoituksenaan käännyttää vääräuskoinen sideerisen eläinradan kannalle.

      Ja mitä tulee termeihin "vanha" ja "uusi" astrologia, sekään ei pidä paikkaansa. Sideerinen ja trooppinen eläinrata ovat ratkaisuja nähdä merkit kahdella tavalla ja ne ovat olleet rinnakkain olemassa ainakin pari tuhatta vuotta.

    • mä vain

      Pysyn viel kalana (huhh...), mut kisust tuli vesimies :(

    • Tuntematoniieieiwiw

      Mää oon kuullu että uudet ei vaikuta mikä on. Sää oot se mikä sää oot ollu enneki

    • Anonyymi

      En haluu olla mikää jousimies!

    • Anonyymi

      Mä olen silti jousimies...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe